Wlaczenie sie sprezarki klimy - czujecie pod butem?

Data: 2011-07-06 20:17:59
Autor: Adam Szewczak
Wlaczenie sie sprezarki klimy - czujecie pod butem?

Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:iv26ju$m72$1inews.gazeta.pl...
Witam

Czy czujecie w swoich autach podczas jazdy, ze wlacza sie sprezarka klimy? Chodzi mi o ten minimalny spadek mocy.

Dysiek

    Pewnie to kwestia jak mocny silnik.
Np w Bipper po wlaczeniu klimy ledwo jezdzi.

PZDr
Adam

Data: 2011-07-07 07:17:32
Autor: MarcinJM
Wlaczenie sie sprezarki klimy - czujecie pod butem?
W dniu 2011-07-06 20:17, Adam Szewczak pisze:
(..)

Adasiu, przypominam sie niesmialo. Cierpliwosc mi sie konczy.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-07-09 21:09:18
Autor: Adam Szewczak

--

    Odpisalem Ci na GG.

Adam

Data: 2011-07-07 09:35:22
Autor: Amir
Wlaczenie sie sprezarki klimy - czujecie pod butem?
>    Pewnie to kwestia jak mocny silnik.
Np w Bipper po wlaczeniu klimy ledwo jezdzi.

tak mi sie wydawalo, dlatego wymienilem opla z silnika 1.6 na 2.0l i to samo :)

ale w a4 tdi nie czuje tego tak na na dwoch moich benzynkach

Wlaczenie sie sprezarki klimy - czujecie pod butem?