Włącznik zbliżeniowy do zabudowy w kuchni

Data: 2015-01-20 03:53:31
Autor: Kris
Włącznik zbliżeniowy do zabudowy w kuchni
W dniu poniedziałek, 19 stycznia 2015 18:05:19 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:
Taka myśl: wydaje mi się że idealnym rozwiązaniem oświetlenia kuchni w mojej sytuacji byłby włącznik zbliżeniowy czuły na ruch (podczerwień).

Znaczy czujnik ruchu? Niepraktyczne rozwiązanie. Taki czujnik włacza npo światło na określony czas i po upływie tego czasu światło gaśnie i trzeba ponownie "wzbudzić" czujnik. Takie cos mam pod wiatą z drewnem i tam to w miarę egzamin zdaje ale w kuchni wg mnie bez sensu.

Włącznik zbliżeniowy do zabudowy w kuchni