"Władcy intelektu" dla tuskomułów

Data: 2011-09-20 03:46:45
Autor: Hans Kloss
"Władcy intelektu" dla tuskomułów
"Nonkonformista Zbigniew Hołdys wykształcenie pobierał z pneumy i na
tej podstawie rozdziela dziś światłe opinie na lewo i prawo.
Indywidualistka Gretkowska z najwyższego diapazonu opisuje epizody
damskiej rui.
Odważny Meller ponoć pokazał kiedyś język Donaldowi Tuskowi, było to w
garderobie i nawet pobladła makijażystka dojrzała to w lustrze.
Niezależni dziennikarze i komentatorzy marki Wołek, Durczok, Lis,
Olejnik, Pat i Patachon nagle przez zły tvn rozdzieleni, Paradowska et
consortes codziennie dostarczają nam intelektualnej uczty wypełnionej
tolerancją, spokojem i erudycją.
Co by się z nami stało gdyby nie światła posługa salonu, codzienna
komunia inteligenta ?
Jak niebezpiecznie zrobiłoby się za progiem, gdyby nie powszedni chleb
jedwabistych komentarzy pani Paradowskiej i pana Żakowskiego?[...] Im
dłużej przypatruje się akwarium z naszym salonem w środku, tym
dokładniej widzę hydraulikę, która wprawia je w ruch.[...] Znakomicie
wyedukowani młodzieńcy i dziewoje poszukują drogi na salonowy Olimp,
chcą choć moment pogrzać się w blasku "Władców Intelektu"[...] Jak
trafić? Oto spisałem sobie kilka notatek topograficzno -
filozoficznych:
Po pierwsze: głośno, najlepiej gdzieś wśród pawi już uznanych, dać
wyraz swojemu nonkonformizmowi. Można to zrobić w kilku wariantach:
    Scenicznym - wypiąć tyłek na orła w koronie, albo zwymiotować na
flagę tudzież głośno psuc powietrze w czasie odgrywania hymny
narodowego. Można też opluć księdza albo podrzeć Biblię, ale ten bunt
został już zarezerwowany dla nowego nabytku salonu pana profesora
Nergala.
  Literackim - opisać kilka scen spółkowania mężczyzny z drugim
egzemplarzem o podobnych cechach, wpleść w co drugie zdanie brawurowe
frazy typu (bardziej inteligencko) "mierzi mnie ten polski zaścianek i
maryjne pieprzenie", lub (bardziej ekspresyjnie) "mam wyjeb...ne na
krzyż i Sienkiewicza". Poetom polecam frazy typu "jak mi to wisi co
się wam w duszy kisi", "nie chce patrzeć na te krzyże trzeba mi
powietrze świże".
 Plastycznym - jakiś Chrystus w urynie, polak - patriota zgwałcony
przez meteoryt tunguski, seria róznobarwnych kondomów na ułańskich
lancach....[...]
Potem, niezależnie od stanu wykształcenia, należy zostać asystentem
autorytetu - do wyboru myśliciel Wojewódzki, kwiat dziennikarstwa
(opis powyżej) lub po prostu "stańczyk sumienie" - Janusz Palikot.
Dalej wszystko w waszych rękach - obyście jednak nie zgubili górnego
wiatru!
[....] I rzecz najważniejsza, wstawajcie wczesnym rankiem i nie ważcie
się jeszcze mysleć, wytrzymajcie - dopiero gdy wysłuchacie Kuźniara w
porannym tefałenie i zaaportujecie świeżą "GW" możecie wychodzić z
domu.
http://wgadowski.salon24.pl/344568,dzierzymordy-najmimordy-akwarium
J-23

"Władcy intelektu" dla tuskomułów