Władek "glątwa" Bartoszewski dostał ochronę... :-)

Data: 2010-06-15 07:43:33
Autor: jadrys
Władek "glątwa" Bartoszewski dostał ochronę... :-)
W dniu 2010-06-15 07:12, Piotr pisze:
""Gazeta Wyborcza": Ponad sto listów z obelgami i pogróżkami dostał
Władysław Bartoszewski po swoim wystąpieniu, w którym poparł Bronisława
Komorowskiego. BOR przydzielił profesorowi ochronę - pisze gazeta."

http://wiadomosci.onet.pl/2184492,11,pogrozki_po_adresem_bartoszewskiego__dostal_ochrone,item.html

Czyli oprócz języka "miłości" salon zaczyna grać strachem. Że niby na tych
miłujących pokój i miłość czają się okrutne, krwiożercze mohery. :-)
Hucpa, hucpą pogania hucpę.
Piotr

A tak właściwie to jakie funkcje pełni Bartoszewski, że przysługuje mu ochrona BOR-u?

Data: 2010-06-15 07:53:09
Autor: Piotr
Dnia Tue, 15 Jun 2010 07:43:33 +0200, jadrys napisał(a):

A tak właściwie to jakie funkcje pełni Bartoszewski, że przysługuje mu ochrona BOR-u?

Z jego ust słyszałem, że jest bezpartyjnym staruszkiem.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-06-15 07:57:42
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-15 07:53, Piotr pisze:
[...]

No ja też właśnie to słyszałem.. I z tego powodu mam wątpliwości. Jeżeli osoba prywatna czuje sie zagrożona, to powinna się zgłosić na policję.

Data: 2010-06-15 08:30:39
Autor: CeSaR
Władek "glątwa" Bartoszewski dostał ochronę... :-)
Z jego ust słyszałem, że jest bezpartyjnym staruszkiem.

Tak więc masz dowód, że państwo nasze dba o każdego obywatela.

Data: 2010-06-15 12:52:06
Autor: Piotr
Dnia Tue, 15 Jun 2010 08:30:39 +0200, CeSaR napisał(a):

Tak więc masz dowód, że państwo nasze dba o każdego obywatela.

Wasze państwo... I dba o waszych obywateli. To na takie diktum mógłbym się zgodzić.
Piotr

Data: 2010-06-15 13:26:34
Autor: CeSaR
[...]

Tobie jak się tak wszystkiego prosto z mostu nie napisze, w interpunkcję i emotikon nie oprawi ....

Data: 2010-06-15 08:52:52
Autor: Panslavista

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hv742o$2i8$1news.onet.pl...
[...]

Szydowski szyd na etacie "Polaka" - zdrajcy Ojczyzny>

Władek "glątwa" Bartoszewski dostał ochronę... :-)