Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Władimir Bukowski: "Rok temu Polska postanowiła nie uczestniczyć w wyjaśnianiu sprawy smoleńskiej. Dla mnie to szok"

Władimir Bukowski: "Rok temu Polska postanowiła nie uczestniczyć w wyjaśnianiu sprawy smoleńskiej. Dla mnie to szok"

Data: 2011-04-26 02:43:38
Autor: muto2100
Władimir Bukowski: "Rok temu Polska postanowiła nie uczestniczyć w wyjaśnianiu sprawy smoleńskiej. Dla mnie to szok"
Data: 2011-04-26 12:01:46
Autor: Tomek
Wladimir Bukowski: "Rok temu Polska postanowila nie uczestniczyc w wyjasnianiu sprawy smolenskiej. Dla mnie to szok"

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:84d9ffa6-cf18-42ec-8ea0-28a286256302r6g2000vbz.googlegroups.com...
http://wpolityce.pl/view/10902/Wladimir_Bukowski___Rok_temu_Polska_postanowila_nie_uczestniczyc_w_wyjasnianiu_sprawy_smolenskiej__Dla_mnie_to_szok_.html

I zaraz cyc sie odezwie - kim jest ten Bukowski...
Bo w smsie nie bylo... :-)
Tomek

Data: 2011-04-26 11:41:32
Autor: obserwator
Wladimir Bukowski - wazna wypowiedz !!
    Oczywiście brutalność policji oraz demonstracja siły są tu naruszeniem
prawa. Osoby odpowiedzialne za to powinny stanąć przed sądem. Nie było widać
żadnego oporu, ani utrudniania pracy. Ludzie po prostu tam stali. Moim zdaniem
użycie siły było tutaj nieuzasadnione.

 Zdaniem pisarza waga przykładana przez środowiska obywatelskie do sprawy
wyjaśnienia tragedii z 10 kwietnia 2010 roku, wołanie o prawdę, są uzasadnione:

    Najważniejsze jest, żeby polscy obywatele i polskie media sami z siebie
byli zainteresowani wyjaśnieniem tego, co zaszło w katastrofie sprzed roku.
Każdy obywatel Polski powinien być zainteresowany poznaniem prawdy w tej
kwestii. Zginęli tam przedstawiciele państwa polskiego. Prezydent, wojskowi,
duchowni, parlamentarzyści, legendy Solidarności. To wielka narodowa
katastrofa, spodziewałem się, że państwo polskie będzie chciało poznać prawdę.

    Mam więc nadzieję, że zamiast bicia demonstrantów otrzymamy prawdę. Mam
też nadzieję na ciąg dalszy i sądowy proces osób pokazanych w filmie.

--

Władimir Bukowski: "Rok temu Polska postanowiła nie uczestniczyć w wyjaśnianiu sprawy smoleńskiej. Dla mnie to szok"