Władimir Putin: to Rosjanie są mordowani na Ukrainie

Data: 2014-11-03 20:59:23
Autor: Budzik
Władimir Putin: to Rosjanie są mordowani na Ukrainie
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Putin oznajmił też, że "Rosja sprzeciwia się agresjom i wojnom, ponieważ jest wielonarodowym państwem, w którym wrogość między narodami byłaby samobójstwem".

Miliony spadły z krzeseł ze smiechu. Najgłosniej smiali sie Gruzini...
Byłoby wiecej, ale przeciwnicy Putina, siedzący w wiezieniu nie maja dostepu do wiadomosci...

Data: 2014-11-03 22:04:52
Autor: boukun
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA3DAD9A0B37B6budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

A już ci tam miliony, trochę zindoktrynowanych głupków się znajdzie..., co się z własnej głupotu śmieje...

boukun

Data: 2014-11-03 22:16:21
Autor: A. Filip
UĹźytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Putin oznajmił też, że "Rosja sprzeciwia się agresjom i wojnom, ponieważ
jest wielonarodowym państwem, w którym wrogość między narodami byłaby
samobĂłjstwem".

[...]

"Moja indoktrynacja jest lepsza/Moją indoktrynacje mieć wole" ;-)

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Pracą zarobisz na Ĺźycie, a na handlu się wzbogacisz.  (Przysłowie fińskie)

Data: 2014-11-04 06:00:31
Autor: Jakub A. Krzewicki
A. Filip wrote:

"Moja indoktrynacja jest lepsza/Moją indoktrynacje mieć wole" ;-)

"Moja jest tylko racja i to święta racja. Bo nawet jak jest twoja, to moja jest mojsza niż twojsza. Że właśnie moja racja jest racja najmojsza!" ;)

http://youtu.be/SnkZGN_xIVs

--
СВЕТ
МИР

Władimir Putin: to Rosjanie są mordowani na Ukrainie