Władimir coś tam PUTIN

Data: 2012-05-22 18:17:50
Autor: MH
Władimir coś tam PUTIN
Obesrołek, uważaj jak po zasłużonym odpoczynku, po całonocnym lub całodziennym pierdoleniu o Tusku, Komorowskim (to ten co przez przypadek został
Prezydentem), coby Ci żyły chłopie nie wyrąbały.. ODPOCZNIJ KAROL !!
A jutro pozwij mnie z powództwa cywilnego, najpierw odetnij mi Internet
oczywistaoczywistość a następnie róbta co chceta..

Serdecznie posrawiam,

Mariusz Hajduk

P.S. Przedstawisz się w końcu, czy jesteś zesrany. I nie pierdol żeś mnie
zdemaskował!!  LATA temu, w pierwszym wpisie na psp przedstawiłem się z
Imienia i Nazwiska. Masz JAJA, czyś cienias jest ??

Data: 2012-05-22 18:21:31
Autor: Observatore
Władimir coś tam PUTIN
 MH <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

piekny tekst *doktorze* z *Ruskiej Budy*, takij kulturnyj. A do Moskwy z bekonem nie pojechaliscie, aby bronic kagiebistow Putina przed
atakiem Zydow?

Data: 2012-05-22 20:56:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Władimir coś tam PUTIN

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jpglfb$5c8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zmień ksywkę na "Sramzestrachu"
Nie potrafisz odpowiedzieć więc lepiej zamilcz, Obesrałku.

Data: 2012-05-22 19:12:43
Autor: Observatore
Władimir coś tam PUTIN
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Zmień ksywkę na "Sramzestrachu"
Nie potrafisz odpowiedzieć więc lepiej zamilcz, Obesrałku.

Nie projektujcie waszych fobii i obsesji na innych, zalosny wielbicielu partii
zdrajcpow i oszutow. Argumenty ad personam zaczerpniete z poradnika starego
czekisty.

Ps. macie zmienne IP, jak kazdy sowiecki troll ktory boi sie wlasnego cienia.

Data: 2012-05-22 22:59:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Władimir coś tam PUTIN

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jpgofb$e27$1inews.gazeta.pl...
[...]

A ty jesteś głupi, masz wszy i nie rośniesz. A IP zmieniam dwa razy dziennie, Sramzestrachu!

Data: 2012-05-22 21:05:56
Autor: Observatore
Władimir coś tam PUTIN
> [...]

A ty jesteś głupi, masz wszy i nie rośniesz. A IP zmieniam dwa razy dziennie, Sramzestrachu!

wy podobno macie 67 lat ??? Tak tylko menel pisze w sieci. Ale facet emeryt?
Opanujcie sie:)

Data: 2012-05-22 23:29:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Władimir coś tam PUTIN

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jpgv3k$36l$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Sramzestrachu!

wy podobno macie 67 lat ??? Tak tylko menel pisze w sieci. Ale facet emeryt?

Biorę z was przykład, Obsrywatorze!

Data: 2012-05-22 21:56:34
Autor: Observatore
Władimir coś tam PUTIN
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Biorę z was przykład, Obsrywatorze!

gdybyscie brali ze mnie przyklad, to byscie nie wyzywali osob ktore zamieszczaja merytoryczne teksty i nie popierali tektow takich, jaki zamiescil zalozyciel watku. Nie klamalibyscie jak male dziecko byle bronic obecnego, wyjatkowo nieudolnego rzadu o ktorego korzeniach mozna dowiedziec sie z tekstu ktory zamiescilem
pt.: Donald Tusk pan NIKT.

Dlaczego nie chcieliscie tego waznego tekstu skomentowac, mimo, ze o to prosilem kiedy zauwzylem, ze kolejny raz dostaliscie ataku furii i zaczeliscie zachowywac sie tak jak *posel* Stefek WON Niesiolowski - czlowiek ewidentnie nadajacy sie do zamknietego leczenia psychiatrycznego, a ktorego chorobe psychiczna wykorzystuje do swoich niecnych celow Donal Tusk?

Tak demokracja nie wyglada w panstwach cywilizowanych. Tam wariatow i oszustow nie dopuszcza sie do udzialu w rzadzeniu panstwem, a Donald Tusk i prezydent Komorowski ewidentnie takich toleruja i sie nimi posluguja.

Oni sami sachowuja sie jak niepoczytalni, bo politykow normalnych, nazywaja wariatami.

Cos w tym wszytkim nie gra. Spoleczenstwo wariatom i oszustom powierzylo ogromna kase panstwowa i stery wladzy. Nie dociera ten fakt do was?

Data: 2012-05-23 05:48:59
Autor: Rafał
Władimir coś tam PUTIN
Dnia Tue, 22 May 2012 21:56:34 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Dobra! Nie pierdol łajzo. Przedstaw się z imienia i nazwiska wtedy będziemy
z tobą dyskutować.

Data: 2012-05-23 08:42:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Władimir coś tam PUTIN

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jph22i$avu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Twierdzicie, że zachowuję się jak Niesiołowski więc cmoknijcie mnie tam, gdzie słońce nie dochodzi.

Data: 2012-05-23 05:50:04
Autor: Rafał
Władimir coś tam PUTIN
Dnia Tue, 22 May 2012 21:05:56 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Mówienia "wy" uzywają jedynie Rosjanie, a więc jesteś kacapskim agentem
smieciu!

Data: 2012-05-23 05:51:20
Autor: Rafał
Władimir coś tam PUTIN
Dnia Tue, 22 May 2012 22:59:19 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Ja pierdzę ze strachu! Chyba czas by normalnie donbieść na tego smiecia!
Nie pozwala na normalną dyskusję na forum.

Data: 2012-05-23 05:56:08
Autor: Rafał
Władimir coś tam PUTIN
Dnia Tue, 22 May 2012 19:12:43 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Ciebie trzeba zamknąć na leczenie psychiatryczne! Jesteś jakiś
popierdolony! Zarzucasz innym a sam jesteś największym burakiem na tym
forum "kanadyjski" kmiocie.

Władimir coś tam PUTIN