Władysławowo i okolice

Data: 2011-06-29 19:27:51
Autor: Kuba \(aka cita\)
Władysławowo i okolice

Użytkownik "glang" <glang@o2222222.pl> napisał w wiadomości news:4e089ea5$0$2447$65785112news.neostrada.pl...
Panowie i Panie bo też chyba z trójmiasta są na grupie :)
Powiedzcie jak sytuacja na trasie Gdańsk - Władysławowo? Da się przejechać bo gdzieś wyczytałem o potężnych robotach na obwodnicy i w Rumii i 3-4 godzinnych korkach??
Jak to objechać?

jechalem  w czwartek z poznania, autostradą do Sopotu, później na Hel, następnego dnia wracałem do poznania przez Gdańsk i autostradą ile sie dało.

Żadnych robót drogowych nie zauwazylem, choć z Helu (z Pucka) wracalem drogami bocznymi do 3miasta, bo na radiu mówili o jakimś wypadku i bylo kilka godzin stania.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-07-03 06:42:37
Autor: BrunoJ
Władysławowo i okolice

Data: 2011-07-03 06:56:05
Autor: BrunoJ
Władysławowo i okolice
 BrunoJ <brunojj@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Kuba \(aka cita\) <yes.or.no@wp.pl> napisał(a): > > Użytkownik "glang" <glang@o2222222.pl> napisał w wiadomości > news:4e089ea5$0$2447$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
Sorki, sie wyslalo samo ;-).
Autostrada do Sopotu brzmi ciekawie, tylko.... kiedy? ;-)
A tak na serio. Wczoraj zaliczylem Bydg-Wladek i spowrotem. Sobota. Przed poludniem zatkane od
Gdyni do Redy (i pewnie dalej, ale po skrecie na droge wlasciwa juz bylo
spokojnie). Przy czym calosc posuwala sie do przodu, tyle ze w tlumie. Podoga
nad morzem znosna, miedzy Bydg i Gda w obie strony do mniejszy lub wiekszy
deszcz. Czas przejazdu wyszedl ok 3:15. Spowrotem byloby szybciej, gdybym na
pierwszym z brzegu orlenie dostal hotdogi, a nie stawal co chwile (udalo sie
czesciowo na 3cim).
Jedyne remonty to obwodnica 3miasta (szczesliwie zakorkowana w druga strone).
Mialem wrazenie ze wiecej ludzi wracalo niz jechalo nad morze. Z rzeczy mniej fajnych, w strone "do Wladka" 2 auta w rowie na dachu,
spowrotem - kolejne (juz prawie przy Wladku, ktos nie dowiozl rodziny - zafira
z 'misiowatymi' zaslonkami z tylu. Przykre. Tak mi sie jeszcze skojarzylo - w zeszlym tygodniu w piatek na autostradzie w
strone Gda stalo poobijane ze wszystkich stron Porsche (carrera chyba),
czerwone. Wygladalo ze nie poszlo przed dach, ale zaliczylo bilarda po
barierkach. Mokrawo, wiec pewnie sie przyczepnosc skonczyla.

--
pozdr
BrunoJ, Bydg

--