Władza absolutna mafii

Data: 2010-06-18 01:55:11
Autor: u2
Władza absolutna mafii
... kto chce mafii głosuje na Bronka i pełobandę :

http://fakty.interia.pl/felietony/ziemkiewicz/news/glosuj-zmien-polske,1493762

"Żeby mieć to od razu z głowy, parę słów i o tym momencie - choć
czytelnicy, którzy zaglądają tu regularnie, znają już doskonale moje
zdanie w tej kwestii. Jak pisałem, wybór, przed którym stawia nas
duopol PO-PiS to wybór, przenośnie mówiąc, pomiędzy mafią a sektą.
Większość Polaków woli mafię. To w jakiś sposób zrozumiałe. Mafioso
postrzegany jest jako bardziej przewidywalny, jeśli da mu się haracz,
to zostawi człowieka w spokoju, podczas gdy inkwizytor może się w
każdej chwili przywalić do każdego.

Ja osobiście z dwojga złego wolę inkwizytora, także dlatego, że wiem,
do jakiego stopnia został ponad swe rzeczywiste wady zdemonizowany
przez mafijne media, ale rozumiem sposób, w jaki kombinuje sondażowa
większość (i, przy okazji, rozumiem także to, dlaczego zupełnie nie
zmienia sondaży uporczywe udowadnianie przez prawicowców, że mafia
jest mafią; bo ludzie to doskonale wiedzą, ale - patrz wyżej). "

Władza absolutna mafii