Wladza maca granice . Czy tym razem uda sie ocenzurowac siec?

Data: 2011-05-21 20:04:16
Autor: obserwator
Wladza maca granice . Czy tym razem uda sie ocenzurowac siec?
...gdyby w ogóle poważnie traktować przepisy o znieważaniu urzędu
prezydenckiego, to pierwszym aresztowanym powinien być Bronisław Komorowski,
który deprecjonuje i ośmiesza ten urząd każdym swoim kolejnym żartem, złotą
myślą i publicznym wystąpieniem. Zauważmy tylko pewną sekwencję zdarzeń: próba cichego wprowadzenia do
ustawodawstwa przepisu umożliwiającego cenzurę Internetu, pobicie
protestujących w Warszawie przez Straż Miejską, mandaty karne za nazwanie
Tuska matołem... Jestem przekonany, że te zdarzenia nie są przypadkowe. Władza maca, jak daleko
może się posunąć. Jestem przekonany, że w tej chwili piarowskie hufce Tuska
badają i sprawdzają pilnie, jakie są reakcje społeczeństwa. Jeśli im wyjdzie, że oburzenie nie wykracza poza żelazny elektorat
antykomunistyczny i aktyokrągłostołowy, na który i tak Partia i stronnictwa
sojusznicze liczyć nie mogą, to pójdzie sygnał, że do rządowych socjotechnik
izolowania opozycji można także wprowadzić budzenie w obywatelach lęku przed
narobieniem sobie kłopotów. Żeby na przyszłość spękali, jak po wizycie osiłków
z ABW spękał i zamknął stronę właściciel szyderczego serwisu.

A jeśli się okaże, że straty przewyższają zyski − będziemy mieli powtórkę z
nieudanego (choć nie do końca nieudanego) ocenzurowania netu.

http://www.rp.pl/artykul/661782_Wladza_maca_granice__Subotnik_Ziemkiewicza.html

Data: 2011-05-21 22:05:08
Autor: pluton
Wladza maca granice . Czy tym razem uda sie ocenzurowac siec?
pierdu pierdu, jak mowia w pisdzielskim zespole do spraw sledzenia
internetu.

Nullification

Data: 2011-05-21 20:16:18
Autor: obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
pierdu pierdu, jak mowia w pisdzielskim zespole do spraw sledzenia
internetu.

moze i pierdu, bo Donaldowi i tak nigdy nic nie wychodzi:)

Ale ze cos kombinuja to pewne...a moze Dunald chce przegrac, bo wszystko sie wali?

:)

Data: 2011-05-21 22:22:10
Autor: pluton
Wladza maca granice . Czy tym razem uda sie ocenzurowac siec?

moze i pierdu, bo Donaldowi i tak nigdy nic nie wychodzi:)

Fakt, nawet wariata nie zalatwil, bo ten zalatwil sie sam.

Ale ze cos kombinuja to pewne...a moze Dunald chce przegrac, bo wszystko
sie wali?

wali sie wali, i nie moze sie zawalic. moze ktos pomoze ?

Nullification

Data: 2011-05-21 23:28:35
Autor: Polok_Prawdziwy
Wladza maca granice . Czy tym razem uda sie ocenzurowac siec?
 obserwator wrote:

..

Niepsejmuj siem śMIERDZONCY ŁOBSRYWATOżE, ty jako jeden z PIRSYCH sondzony bedzies...

Data: 2011-05-22 13:00:10
Autor: raff
Wladza maca granice . Czy tym razem uda sie ocenzurowac siec?
Parowa, nie zmieniaj emaila. Wylazisz mi ze smietnika.

R.

Data: 2011-05-22 11:18:42
Autor: obserwator
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):
Parowa, nie zmieniaj emaila. Wylazisz mi ze smietnika.

dalej przezywasz prawde o sobie, falszywa szmato ze Slaska?

Data: 2011-05-22 16:43:51
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:irarei$pvj$1inews.gazeta.pl...
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):
Parowa, nie zmieniaj emaila. Wylazisz mi ze smietnika.
dalej przezywasz prawde o sobie, falszywa szmato ze Slaska?

To wy nie jesteście parą homosiów?

--
stevep

Data: 2011-05-22 14:51:50
Autor: obserwator
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
To wy nie jesteście parą homosiów?

moze bys sie w koncu przespal, bo jak zwykle pieprzysz, pieprzykowski.
Od okolo 4 nad ranem do tej pory przy kompie zapier**dalac, to nawet kon by
wysiadl. Pelne gacie *szczescia* macie, tow. kretynie, zescie tacy aktywni w maceniu?

Data: 2011-05-23 02:13:35
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:irb7u6$3or$1inews.gazeta.pl...
[...]

To jesteście czy nie, nie musisz się wstydzić?

--
stevep

Data: 2011-05-22 13:29:01
Autor: Polok_Prawdziwy
raff wrote:

Parowa, nie zmieniaj emaila. Wylazisz mi ze smietnika.

Chemmm...!? RAFAŁELA...!!!

- niepoznajemciem...

ŁOBSRYWATORA wkałefie umieściłeś...?

- pseca totwuj psymieżeniec...!

Data: 2011-05-22 11:36:55
Autor: obserwator
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
raff wrote:

> Parowa, nie zmieniaj emaila. Wylazisz mi ze smietnika.

Chemmm...!? RAFAŁELA...!!!

- niepoznajemciem...

ŁOBSRYWATORA wkałefie umieściłeś...?

- pseca totwuj psymieżeniec...!

jaki tam sprzymiezeniec....tylko takiego udaje. To twoj sprzymierzeniec i
dlatego cie ciagle podkarmia, aby bron Boze na tej grupie nie mozna bylo dyskutowac na argumenty merytoryczne.

Wredna szuja ze Slaska.

Data: 2011-05-22 16:03:18
Autor: Polok_Prawdziwy

raff wrote:

> [...]

dlatego cie ciagle podkarmia, aby bron Boze na tej grupie nie mozna bylo

Ale NIEśMIERDZI NA KAPUSIA z KAGEBE ty KACAPSKOŁONUCO...!!!

Data: 2011-05-22 13:38:29
Autor: raff

"Polok_Prawdziwy" <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> wrote in message news:8t7na8-e6f.ln1server.linuxfan.de...
raff wrote:

Parowa, nie zmieniaj emaila. Wylazisz mi ze smietnika.

Chemmm...!? RAFAŁELA...!!!

- niepoznajemciem...

ŁOBSRYWATORA wkałefie umieściłeś...?

- pseca totwuj psymieżeniec...!

Parówa, a nie sprzymierzeniec. To pojebaniec jakis, wezcie go sobie.

R.

Data: 2011-05-22 11:49:23
Autor: obserwator
Wladza maca granice . Czy tym razem uda sie ocenzurowac siec?
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):
Par=F3wa, a nie sprzymierzeniec. To pojebaniec jakis, wezcie go sobie.

tutaj pokazales swoja falszywa twarz, a teraz tylko kolejny raz potwierdzasz kim naprawde jestes:

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.soc.polityka&tid=2108500&MID=%3Ciqu3do%246rp%241%40inews.gazeta.pl%3E

Nawet polok prawdziwy ma wiecej godnosci, anizeli ty, bo przynajmniej nie
udaje kogos innego, anizeli w rzeczywistosci jest.

Data: 2011-05-22 15:59:32
Autor: Polok_Prawdziwy

raff wrote:

[...]

Nopopats, popats...

- zesyćkim zgodzom siem ztobom, RAFAŁELO...!!!

Domondrych, tota POKRAKAAFRYKAńCKO siem niezalico...

A CUCHNIE, wdodatku ŁOKRUTNIE...!!!

Data: 2011-05-22 16:04:33
Autor: Jaksa
On Sat, 21 May 2011 22:04:16 +0200,  obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> wrote:

..gdyby w ogóle poważnie traktować przepisy o znieważaniu urzędu
prezydenckiego, to pierwszym aresztowanym powinien być Bronisław  Komorowski,
ktĂłry deprecjonuje i ośmiesza ten urząd kaĹźdym swoim kolejnym Ĺźartem,  złotą
myślą i publicznym wystąpieniem.

Przede wszystkim siersciuch belwederski powinien zostac pociagniety
do odpowiedzialnosci za swoje wypowiedzi pod adresem uprzedniego
prezydenta RP, SP Lecha Kaczynskiego.

Cytujac za Cytryna

Bronisław Komorowski:

"Będziemy polować na kaczki tylko teraz jest okres ochronny"
"Jaki Prezydent taki zamach"
"Kaczyński to przypadek psychiatryczny."
"Chciałbym skrócić zły okres prezydentury Lecha Kaczyńskiego"

Jaksa

Data: 2011-05-22 16:12:10
Autor: Polok_Prawdziwy
Jaksa wrote:

Przede wszystkim siersciuch belwederski powinien zostac pociagniety
do odpowiedzialnosci za swoje wypowiedzi pod adresem uprzedniego
prezydenta RP, SP Lecha Kaczynskiego.

Znacysiem, podadresem kogo, pseciwko tym ROBOKOM, wture tocom jus tom upadlinem...?

Wladza maca granice . Czy tym razem uda sie ocenzurowac siec?