Wladza maca granice . Czy tym razem uda sie ocenzurowac siec?

Data: 2011-05-22 13:00:10
Autor: raff
Wladza maca granice . Czy tym razem uda sie ocenzurowac siec?
Parowa, nie zmieniaj emaila. Wylazisz mi ze smietnika.

R.

Data: 2011-05-22 11:18:42
Autor: obserwator
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):
Parowa, nie zmieniaj emaila. Wylazisz mi ze smietnika.

dalej przezywasz prawde o sobie, falszywa szmato ze Slaska?

Data: 2011-05-22 16:43:51
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:irarei$pvj$1inews.gazeta.pl...
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):
Parowa, nie zmieniaj emaila. Wylazisz mi ze smietnika.
dalej przezywasz prawde o sobie, falszywa szmato ze Slaska?

To wy nie jesteście parą homosiów?

--
stevep

Data: 2011-05-22 14:51:50
Autor: obserwator
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
To wy nie jesteście parą homosiów?

moze bys sie w koncu przespal, bo jak zwykle pieprzysz, pieprzykowski.
Od okolo 4 nad ranem do tej pory przy kompie zapier**dalac, to nawet kon by
wysiadl. Pelne gacie *szczescia* macie, tow. kretynie, zescie tacy aktywni w maceniu?

Data: 2011-05-23 02:13:35
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:irb7u6$3or$1inews.gazeta.pl...
[...]

To jesteście czy nie, nie musisz się wstydzić?

--
stevep

Data: 2011-05-22 13:29:01
Autor: Polok_Prawdziwy
raff wrote:

Parowa, nie zmieniaj emaila. Wylazisz mi ze smietnika.

Chemmm...!? RAFAŁELA...!!!

- niepoznajemciem...

ŁOBSRYWATORA wkałefie umieściłeś...?

- pseca totwuj psymieżeniec...!

Data: 2011-05-22 11:36:55
Autor: obserwator
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
raff wrote:

> Parowa, nie zmieniaj emaila. Wylazisz mi ze smietnika.

Chemmm...!? RAFAŁELA...!!!

- niepoznajemciem...

ŁOBSRYWATORA wkałefie umieściłeś...?

- pseca totwuj psymieżeniec...!

jaki tam sprzymiezeniec....tylko takiego udaje. To twoj sprzymierzeniec i
dlatego cie ciagle podkarmia, aby bron Boze na tej grupie nie mozna bylo dyskutowac na argumenty merytoryczne.

Wredna szuja ze Slaska.

Data: 2011-05-22 16:03:18
Autor: Polok_Prawdziwy

raff wrote:

> [...]

dlatego cie ciagle podkarmia, aby bron Boze na tej grupie nie mozna bylo

Ale NIEśMIERDZI NA KAPUSIA z KAGEBE ty KACAPSKOŁONUCO...!!!

Data: 2011-05-22 13:38:29
Autor: raff

"Polok_Prawdziwy" <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> wrote in message news:8t7na8-e6f.ln1server.linuxfan.de...
raff wrote:

Parowa, nie zmieniaj emaila. Wylazisz mi ze smietnika.

Chemmm...!? RAFAŁELA...!!!

- niepoznajemciem...

ŁOBSRYWATORA wkałefie umieściłeś...?

- pseca totwuj psymieżeniec...!

Parówa, a nie sprzymierzeniec. To pojebaniec jakis, wezcie go sobie.

R.

Data: 2011-05-22 11:49:23
Autor: obserwator
Wladza maca granice . Czy tym razem uda sie ocenzurowac siec?
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):
Par=F3wa, a nie sprzymierzeniec. To pojebaniec jakis, wezcie go sobie.

tutaj pokazales swoja falszywa twarz, a teraz tylko kolejny raz potwierdzasz kim naprawde jestes:

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.soc.polityka&tid=2108500&MID=%3Ciqu3do%246rp%241%40inews.gazeta.pl%3E

Nawet polok prawdziwy ma wiecej godnosci, anizeli ty, bo przynajmniej nie
udaje kogos innego, anizeli w rzeczywistosci jest.

Data: 2011-05-22 15:59:32
Autor: Polok_Prawdziwy

raff wrote:

[...]

Nopopats, popats...

- zesyćkim zgodzom siem ztobom, RAFAŁELO...!!!

Domondrych, tota POKRAKAAFRYKAńCKO siem niezalico...

A CUCHNIE, wdodatku ŁOKRUTNIE...!!!

Wladza maca granice . Czy tym razem uda sie ocenzurowac siec?