Wlałem do baku za dużo

Data: 2018-06-11 08:44:38
Autor: Myjk
Wlałem do baku za dużo
Sun, 10 Jun 2018 22:14:33 +0200, Alf/red/
No jak to możliwe?

Fabia, nie wiem jak inne Skody czy VW, ma dzyndzel przy wlewie do
odpowietrzania. Jak pogmerasz pistoletem tak żeby go wcisnąć (czy to
specjalnie czy przez przypadek), to zalejesz kanał odpowietrzający, a tam
właśnie mniej więcej (chyba, bo Fabkę miałem ponad 10 lat temu) wchodziło.
Genealnie zawsze na dłuższą trasę (w sensie jak wiedziałem że zaraz
zjeżdżę, a najczęściej na codzień żeby rzadziej na stacji bywać) zalewałem
"odpowietrzenie".

Podejrzewam, jeśli dystrybutor nowy, że był inny kształt rury pistoletu niż
spotykałeś do tej pory i dzyndzla nieświadomie uruchomiłeś.

--
Pozdor
Myjk

Wlałem do baku za dużo