Włamania na lotniska :D

Data: 2009-11-29 19:01:51
Autor: Paweł W.
Włamania na lotniska :D
Dzisiaj w TVN7 informują o intruzie, który wszedł na lotnisko i groził pistoletem. Przy okazji pokazano zdjęcia z innego wtargnięcia, gdzie wandalom udało się pomalować graffiti pół samolotu. To już wiemy, jak można wysadzić samolot w powietrze. Wystarczy wejść przez płot i podłożyć bombę. A pasażerów mogą i 2 razy przeszukiwać i bomby nie znajdą :P

Pozdrawiam,
Paweł W.

--
"A niektóre dzieci, jak się obrażą, to pokazują innym język. Ja też pokazuję, ale ja wtedy mam rację". - Kasia, 4 lata,Newsweek Polska.

Włamania na lotniska :D