Włamanie na konto bankowe internetowe.

Data: 2013-09-03 21:36:56
Autor: Bartolomeo
Włamanie na konto bankowe internetowe.
W dniu 2013-09-03 15:14, Paweł pisze:
Witam.

Moje pytanie brzmi czy jest jakaś szansa na odzyskanie całej kwoty
tudzież jakiejś części?

Można wiedzieć na ile cię skroili?

Data: 2013-09-03 22:05:25
Autor: Bożydar
On 03.09.2013 21:36, Bartolomeo wrote:
W dniu 2013-09-03 15:14, Paweł pisze:
Witam.

Moje pytanie brzmi czy jest jakaś szansa na odzyskanie całej kwoty
tudzież jakiejś części?

Można wiedzieć na ile cię skroili?

i o który bank chodziło?

Data: 2013-09-04 09:42:17
Autor: Paweł
W dniu 2013-09-03 21:36, Bartolomeo pisze:
W dniu 2013-09-03 15:14, Paweł pisze:
Witam.

Moje pytanie brzmi czy jest jakaś szansa na odzyskanie całej kwoty
tudzież jakiejś części?

Można wiedzieć na ile cię skroili?
Oczywiście , że można. Nic to nie wnosi do tematu.

Data: 2013-09-04 10:05:16
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-09-04 09:42, Paweł pisze:
[...]

Wnosi. Bo czym innym jest "przelanie wszystkiego na dotpay" i rzekoma stąd podejrzaność przelewu, w zależności czy tym "wszystkim" jest 100zł czy 10000000zł.

--
Liwiusz

Data: 2013-09-04 10:38:21
Autor: Paweł
W dniu 2013-09-04 10:05, Liwiusz pisze:
[...]

Skoro wnosi to poszło 50 przelewów po 1k każdy w odstępie co 2 minuty(mam wyciąg wydrukowany z telefonii komórkowej).

Data: 2013-09-04 10:41:24
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-09-04 10:38, Paweł pisze:
[...]

Po którymś przelewie to robi się już podejrzane, i rzeczywiście karny kutas dla banku, ze na to pozwolił "bez mydła".

--
Liwiusz

Data: 2013-09-04 11:15:17
Autor: Paweł
W dniu 2013-09-04 10:41, Liwiusz pisze:
[...]

No właśnie tu jest problem bo niektóre banki mają limit miesięczny ustawiony na 5k dajmy na to. To będę dalej reklamował w banku. Bo 1 przelew jestem w stanie zrozumieć ze nic podejrzanego się nie dzieje. Ale juz po kilku powinni chociaz do mnie zadzwonić...
Bynajmniej jeden forumowicz coś kombinuje a nie się nabija...

Data: 2013-09-04 11:27:02
Autor: Paweł
W dniu 2013-09-04 11:15, Paweł pisze:
[...]

       Było to w godzinach między 15 a 17

Data: 2013-09-04 11:49:47
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 04.09.2013 11:15, Paweł pisze:

No właśnie tu jest problem bo niektóre banki mają limit miesięczny
ustawiony na 5k dajmy na to. To będę dalej reklamował w banku. Bo 1

Niektóre. I niekoniecznie - to zależy od umowy oraz ustawień dokonywanych przez samego klienta.

Ja np. mam ustawienia dość paranoiczne i czasem się na własne zabezpieczenia nacinam.

przelew jestem w stanie zrozumieć ze nic podejrzanego się nie dzieje.
Ale juz po kilku powinni chociaz do mnie zadzwonić...

Podaj podstawę prawną. Masz to w umowie?

Bynajmniej jeden forumowicz coś kombinuje a nie się nabija...

Twoje umiejętności w zakresie języka polskiego są podobnie słabe jak twoje umiejętności w zakresie obsługi systemów komputerowych.

Jak nie rozumiesz jakiegoś słowa ("bynajmniej") to go nie stosuj tylko dlatego, że w twoich uszach ładnie brzmi.

PS: ograniczaj cytaty.

Data: 2013-09-04 12:12:53
Autor: Paweł
W dniu 2013-09-04 11:49, Andrzej Lawa pisze:
[...]

to jest sensowne wyjście

przelew jestem w stanie zrozumieć ze nic podejrzanego się nie dzieje.
Ale juz po kilku powinni chociaz do mnie zadzwonić...

Podaj podstawę prawną. Masz to w umowie?
tego niestety nie wiem poczytam o tym

[...]

Jędrzej inne forum jest od języka polskiego. Bardzo możliwe  , że powinienem napisać "chociaż" ale to dalej nie ma się nic a nic do tematu...

Data: 2013-09-04 14:03:05
Autor: hikikomorisan
On 04.09.2013 11:15, Paweł wrote:
[...]

Gdzies bylo, o paypassach (niebezpiecznik.pl ?) ze kogos oszabrowano zdalnie na dziesiatki platnosci ppasem czy wyplat z bankowamtow, co kilka sekund transakcja w roznych geograficznie miejscach.

Fizycznie niemozliwe.

Bank nie przyjal reklamacji.

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-starosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz śmieci!  Gdy ty ciężko pracując

   http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrodzen.aspx

Włamanie na konto bankowe internetowe.