Włamano mi się na email i ujawniono dane osobowe....

Data: 2012-02-25 00:42:10
Autor: MH
Włamano mi się na email i ujawniono dane osobowe....
.. i straszono odpowiedzialnością karną za MOBBING na łamach psp..
Paragrafy nawet pokazywał..  Mój firmowy "Papuga" radzi podać sprawę na Policję.
Ja raczej to "olewam". Jakie jest Wasze zdanie ??

MH

Data: 2012-02-25 01:56:06
Autor: Polok_Prawdziwy
 MH wrote:

. i straszono odpowiedzialnością karną za MOBBING na łamach psp..
Paragrafy nawet pokazywał..  Mój firmowy "Papuga" radzi podać sprawę na
Policję. Ja raczej to "olewam". Jakie jest Wasze zdanie ??

- amoze bytak normalnie, znacysiem ponasemu... - ciupaskom...?

Data: 2012-02-25 01:10:40
Autor: MH
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
 MH wrote:

> [...]
> Policję. Ja raczej to "olewam". Jakie jest Wasze zdanie ??

- amoze bytak normalnie, znacysiem ponasemu... - ciupaskom...?

===================

hmmm, mozno itak..  Ali cosik mniem siem wydawo, ze posrałbysie w galoty i
ełkologistycnie byłby ciencki smród !!

MH

Data: 2012-02-25 01:34:24
Autor: Obserwator
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

hmmm, mozno itak..  Ali cosik mniem siem wydawo, ze posrałbysie w galoty i
ełkologistycnie byłby ciencki smród !!

doigrasz sie.,..

Data: 2012-02-25 01:37:34
Autor: MH
 Obserwator <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > hmmm, mozno itak..  Ali cosik mniem siem wydawo, ze posrałbysie w galoty i
> ełkologistycnie byłby ciencki smród !!

doigrasz sie.,..

==============

Probujecie tu kogos zastraszyc? To sa grozby karalne i na to jest paragraf:

Przestępstwo gróźb karalnych zostało opisane w art. 190 § 1 kk.

Art. 190. § 1. Kto grozi innej osobie popełnieniem przestępstwa na jej szkodę
lub szkodę osoby najbliższej, jeżeli groźba wzbudza w zagrożonym uzasadnioną
obawę, że będzie spełniona,
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

SIO Pajacu !!

MH

Data: 2012-02-25 01:42:00
Autor: Obserwator
Włamano mi się na email i ujawniono dane osobowe....
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
SIO Pajacu !!

przeczytaj dokladnie tresci artykulu kodeksu karnego, ktory ci podalem, Hajduk.

Wszystkie przeczytaj ktore ci podalem. --

Data: 2012-02-25 02:05:10
Autor: MH
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > SIO Pajacu !!

przeczytaj dokladnie tresci artykulu kodeksu karnego, ktory ci podalem, Hajduk.

Wszystkie przeczytaj ktore ci podalem.
================

Ty tutaj masz odwagę podać swoje imię i nazwisko? Adres zamieszkania i numer
telefonu możesz podać?! Idę o zakład ,że nie!! Typowa KAPUCHA !!

MH   --

Data: 2012-02-25 10:56:41
Autor: Leprechaun

Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ji9fkm$ann$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Ty tutaj masz odwagę podać swoje imię i nazwisko? Adres zamieszkania i numer
telefonu możesz podać?! Idę o zakład ,że nie!! Typowa KAPUCHA !!

Kapucha i smierdziel!

BomBel

Data: 2012-02-25 13:04:02
Autor: Bartosz
Dnia Sat, 25 Feb 2012 10:56:41 +0100, Leprechaun napisał(a):

> [...]

Ty tutaj masz odwagę podać swoje imię i nazwisko? Adres zamieszkania i numer
telefonu możesz podać?! Idę o zakład ,że nie!! Typowa KAPUCHA !!

Aaaaa to taki z niego ptaszyna. Pewnie ma nazwisko kończące się z rosyjska! B.

Data: 2012-02-25 10:56:15
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ji9e98$8m9$1inews.gazeta.pl...
MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

SIO Pajacu !!

przeczytaj dokladnie tresci artykulu kodeksu karnego, ktory ci podalem, Hajduk.

Wszystkie przeczytaj ktore ci podalem.

Masz jakieś nazwisko śmieciu?

BomBel

Data: 2012-02-25 13:09:05
Autor: Bartosz
Dnia Sat, 25 Feb 2012 01:42:00 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
SIO Pajacu !!

przeczytaj dokladnie tresci artykulu kodeksu karnego, ktory ci podalem, Hajduk.

Wszystkie przeczytaj ktore ci podalem.

Koleś, co z tobą? Takiś mocny to podaj swoje dane. Podasz czy srasz w gacie
ze strachu przed ich ujawnieniem? B.

Data: 2012-02-25 10:55:49
Autor: Leprechaun

Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ji9e0u$88s$1inews.gazeta.pl...
> [...]

obawę, że będzie spełniona,
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

No zobacz! Uderz w stół nożyce się odezwały. Nigdzie nie pisałes, że chodzi tu o naszego grupowego kapuste Obserwatora!

BomBel

Data: 2012-02-25 13:09:59
Autor: Bartosz
Dnia Sat, 25 Feb 2012 01:37:34 +0000 (UTC), MH napisał(a):

[...]

Ten koleś napisał na grupie, że jestem jakimś oszustem ze Szczecina. Jest
takie coś karalne?

B.

Data: 2012-02-27 22:36:08
Autor: Polok_Prawdziwy

 MH wrote:

> [...]

===================

hmmm, mozno itak..  Ali cosik mniem siem wydawo, ze posrałbysie w galoty i

Testak myślem...
- wystarcyłoby ino ciupaskem brusić nacońć, a ŁOBESROŁEK galoty pełne śmierdzoncej miazgi bymioł...

Takie toino wimternacie mondre som, awdoma zapewne Maryna naśniodanie, łobied i wieczeżem mokrom ścierom pożondku go ucy...

Ło sobocie, niedzieli i świntach nowet niewspominom, bo wtedni to i dziecioki dodupy mu kopiom...

Data: 2012-02-25 01:33:11
Autor: Obserwator

Data: 2012-02-25 10:57:22
Autor: Leprechaun

 MH wrote:

> [...]

obawę, że będzie spełniona,
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

Przestań już pieprzyć posrańcu! Wynos się z tej grupy! Kysz!

BomBel

Data: 2012-02-25 13:11:56
Autor: Bartosz

 MH wrote:

[...]

Koleś, z tobą faktycznie jest źle. Na grupie napisałeś, że jestem oszustem
ze Szczecina poszukiwanym przez policję! Jezeli to sie powtórzy to ja
zgłoszę na policję by wzięła się za ciebie. Jak widzę jest wielu chętnych
by przetrzepać ci skórę! Doigrasz się dziadek! Doigrasz!

b.

B.

Data: 2012-02-25 05:00:05
Autor: HaMMeR
On 25 Lut, 13:11, Bartosz <bartos...@o2.pl> wrote:

> [...]

zgłoszę na policję by wzięła się za ciebie. Jak widzę jest wielu chętnych
by przetrzepać ci skórę! Doigrasz się dziadek! Doigrasz!

Zeby tobie osle jeden, nie dobrano sie do skory!!
Gnooj parszywy, ledwo wlazlo to to na grupe, a juz
chce po katach rozstawiac.., co za bezczelna polszewia
i prymitywizm!!

Data: 2012-02-25 14:27:15
Autor:
HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

Zeby tobie osle jeden, nie dobrano sie do skory!!
Gnooj parszywy, ledwo wlazlo to to na grupe, a juz
chce po katach rozstawiac.., co za bezczelna polszewia
i prymitywizm!!

ten glupek tutaj pisze pod roznymi nickami i jesli stad sie nie wyniesie, to bedzie mial problemy.

Data: 2012-02-25 14:25:22
Autor:
Bartosz <bartosz89@o2.pl> napisał(a):

[...]

jeszcze tu jestes wielonikowy OSZUSCE poszukiwany przez policj?. Napisalem
chyba wyraznie, ze masz stad znikac. A inne twoje alter ego Grzegorz Z,  tym razem cie nie broni?

Data: 2012-02-27 22:28:55
Autor: Polok_Prawdziwy

 MH wrote:

> [...]

- amoze bytak normalnie, znacysiem ponasemu... - ciupaskom...?
 Probujecie tu kogos zastraszyc? To sa grozby karalne i na to jest

Wsadź sem te parografy WDUPEM i mocno tsymej...!

Data: 2012-02-25 01:40:46
Autor: MH
 MH wrote:

> [...]
> Policję. Ja raczej to "olewam". Jakie jest Wasze zdanie ??

- amoze bytak normalnie, znacysiem ponasemu... - ciupaskom...?

==================

Haha, łobac siem Kumie na ten Womtek. Bryśnies we stół, a nozycki juz siem
łodezwały.

MH

Data: 2012-02-25 09:05:28
Autor: pluton
Włamano mi się na email i ujawniono dane osobowe....
ja bym chetnie podal haslo do mojej skrzynki wszyztkim wlamywaczom,
ale juz z 5 lat w te skrzynke nie zagladalem i haslo zapomnialem...

Nullification

Data: 2012-02-25 23:02:26
Autor: Krzysiek
Włamano mi się na email i ujawniono dane osobowe....
Hallo,

Am 25.02.2012 09:05, schrieb pluton:
ja bym chetnie podal haslo do mojej skrzynki wszyztkim wlamywaczom,
ale juz z 5 lat w te skrzynke nie zagladalem i haslo zapomnialem...

hmm... moze Pan wyslac zapytanie do US ambasady i Panu haslo
podesla??

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-02-25 23:07:42
Autor: pluton
> [...]
> ale juz z 5 lat w te skrzynke nie zagladalem i haslo zapomnialem...

hmm... moze Pan wyslac zapytanie do US ambasady i Panu haslo

Szczeze mowiac mam to gdzies. Ale jak Pan jestes z pisu, to Pan wyslij
w moim imieniu odpowiedniego liza w dupe do US ambasady
( powolaj sie Pan na Kaczynskich, co podpisali tarcze) i zdobadz sobie
Pan to haslo.

Nullification

Data: 2012-02-26 00:57:23
Autor: Krzysiek
Włamano mi się na email i ujawniono dane osobowe....
Hallo,

Am 25.02.2012 23:07, schrieb pluton:
[...]

[...]

a chuj z pisem.

Ale ogolnie ma Pan racje, chcialem pomoc, a powinienem kopnac,
musze sie podciagnac...

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-03-03 22:54:08
Autor: pluton
Włamano mi się na email i ujawniono dane osobowe....
Ale ogolnie ma Pan racje, chcialem pomoc, a powinienem kopnac,
musze sie podciagnac...

To ja przepraszam. Źle odczytałem intencje.

Nullification

Data: 2012-02-25 10:54:22
Autor: Leprechaun

Użytkownik " MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ji9ap2$2kf$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czas wziąć się za grupowegom kapusia o ksywce Obserwator!

BomBel

Data: 2012-02-25 11:10:48
Autor: raff
Włamano mi się na email i ujawniono dane osobowe....
On Sat, 25 Feb 2012 00:42:10 +0000 (UTC), " MH"
<logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

. i straszono odpowiedzialnością karną za MOBBING na łamach psp..
Paragrafy nawet pokazywał..  Mój firmowy "Papuga" radzi podać sprawę na Policję.
Ja raczej to "olewam". Jakie jest Wasze zdanie ??

Ty tez ujawniales dane osobowe, wiec co ty tu pierdolisz ?

Jak Kali ukrasc krowe...

R.

Data: 2012-02-25 11:23:17
Autor: Leprechaun

Użytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:eschk7lhv8qqb524nfhdn6v30inen4f3jp4ax.com...
[...]

Ty też nie raz ujawniałeś dane osobowe Rafałku. Sądzisz, że jak jestes bogaczem to juz jesteś nietykalny?

BomBel

Data: 2012-02-25 12:54:04
Autor: Bartosz
Dnia Sat, 25 Feb 2012 11:23:17 +0100, Leprechaun napisał(a):

[...]

Raff to jeden z tych pajaców grupowych? ;)

B.

Data: 2012-02-27 22:41:09
Autor: Polok_Prawdziwy
Leprechaun wrote:

[...]

RAFAŁELA bogacem...!?

- cheba bogaty wkredyty jezd...!

Data: 2012-02-25 12:55:58
Autor: Bartosz
Dnia Sat, 25 Feb 2012 11:10:48 +0100, raff napisał(a):

[...]

W domu też tak się wyrażasz?

B.

Data: 2012-02-25 13:23:01
Autor: raff
On Sat, 25 Feb 2012 12:55:58 +0100, Bartosz <bartosz89@o2.pl> wrote:

[...]

Paszol won do KF.

R.

Włamano mi się na email i ujawniono dane osobowe....