Włamano mi się na email i ujawniono dane osobowe....

Data: 2012-02-25 09:05:28
Autor: pluton
Włamano mi się na email i ujawniono dane osobowe....
ja bym chetnie podal haslo do mojej skrzynki wszyztkim wlamywaczom,
ale juz z 5 lat w te skrzynke nie zagladalem i haslo zapomnialem...

Nullification

Data: 2012-02-25 23:02:26
Autor: Krzysiek
Włamano mi się na email i ujawniono dane osobowe....
Hallo,

Am 25.02.2012 09:05, schrieb pluton:
ja bym chetnie podal haslo do mojej skrzynki wszyztkim wlamywaczom,
ale juz z 5 lat w te skrzynke nie zagladalem i haslo zapomnialem...

hmm... moze Pan wyslac zapytanie do US ambasady i Panu haslo
podesla??

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-02-25 23:07:42
Autor: pluton
> [...]
> ale juz z 5 lat w te skrzynke nie zagladalem i haslo zapomnialem...

hmm... moze Pan wyslac zapytanie do US ambasady i Panu haslo

Szczeze mowiac mam to gdzies. Ale jak Pan jestes z pisu, to Pan wyslij
w moim imieniu odpowiedniego liza w dupe do US ambasady
( powolaj sie Pan na Kaczynskich, co podpisali tarcze) i zdobadz sobie
Pan to haslo.

Nullification

Data: 2012-02-26 00:57:23
Autor: Krzysiek
Włamano mi się na email i ujawniono dane osobowe....
Hallo,

Am 25.02.2012 23:07, schrieb pluton:
[...]

[...]

a chuj z pisem.

Ale ogolnie ma Pan racje, chcialem pomoc, a powinienem kopnac,
musze sie podciagnac...

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-03-03 22:54:08
Autor: pluton
Włamano mi się na email i ujawniono dane osobowe....
Ale ogolnie ma Pan racje, chcialem pomoc, a powinienem kopnac,
musze sie podciagnac...

To ja przepraszam. ¬le odczytałem intencje.

Nullification

Włamano mi się na email i ujawniono dane osobowe....