Włamano mi się na email i ujawniono dane osobowe....

Data: 2012-02-25 10:54:22
Autor: Leprechaun
Włamano mi się na email i ujawniono dane osobowe....

Użytkownik " MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ji9ap2$2kf$1inews.gazeta.pl...
. i straszono odpowiedzialnością karną za MOBBING na łamach psp..
Paragrafy nawet pokazywał..  Mój firmowy "Papuga" radzi podać sprawę na Policję.
Ja raczej to "olewam". Jakie jest Wasze zdanie ??

MH

Czas wziąć się za grupowegom kapusia o ksywce Obserwator!

BomBel

Włamano mi się na email i ujawniono dane osobowe....