Wlasciciel KK dodatkowej a BIK ?

Data: 2010-11-10 00:03:20
Autor: krzysztofsf
Wlasciciel KK dodatkowej a BIK ?
Czy posiadacz KK dodatkowej ma to w jakis sposob zaznaczone w BIK, czy
wylacznie posiadacz KK głownej?
Od kilku lat moj syn korzysta z  KK dodatkowej do mojej glownej i
jestem ciekawy, czy w jakis sposob odklada mu sie to jako pozytywna
historia, czy jest niewidoczny dla BIK.

Data: 2010-11-10 08:34:38
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
krzysztofsf pisze:
[...]

W BIK są informacje o *kredytach*, a kredytobiorcą jesteś Ty. Z tego punktu widzenia Twój syn jest nikim i nic o nim w BIKu nie powinno być.
A poza tym - zamiast gdybać, lepiej po prostu wziąć raport z BIKu i sprawdzić. :-)

--
MiCHA

Data: 2010-11-10 00:17:59
Autor: krzysztofsf
On 10 Lis, 08:34, Przemyslaw Kwiatkowski <mi...@micha.waw.pl> wrote:
krzysztofsf pisze:

> [...]
> historia, czy jest niewidoczny dla BIK.

W BIK są informacje o *kredytach*, a kredytobiorcą jesteś Ty.

Tez tak sadze, ale chcialem sie spytac praktykow.

Z tego
punktu widzenia Twój syn jest nikim i nic o nim w BIKu nie powinno być.
A poza tym - zamiast gdybać, lepiej po prostu wziąć raport z BIKu i
sprawdzić. :-)

To znaczy syn musialby wystepowac.
Wolalem sie spytac (watpie, zeby mial zaznaczona ta KK) poniewaz sa na
grupie osoby regularnie sprawdzajace BIK swoj i wspolmalzonkow ,
majace KK w roznych konfiguracjach.

--
MiCHA

Data: 2010-11-10 09:24:28
Autor: Kamil Jońca
krzysztofsf <krzysztofsf@wp.pl> writes:

[...]

Bardzo dawno temu (ok 4lat) WBK wpisało mojego brata (posiadacza karty
dodatkowej) jako _współkredytobiorce_ co bardzo źle się odbiło na
załatwianiu przez niego kredytu hipotecznego.
KJ

kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
   (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

Data: 2010-11-10 01:22:49
Autor: MK
On 10 Lis, 09:24, kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

Bardzo dawno temu (ok 4lat) WBK wpisało mojego brata (posiadacza karty
dodatkowej) jako _współkredytobiorce_ co bardzo źle się odbiło na
załatwianiu przez niego kredytu hipotecznego.

Ja slyszalem o przypadkach gdzie pelnomocnik do konta z limitem
kredytowym byl wpisywany... Generalnie ten caly BIK to smietnik, ja
wzialem sobie raport w ubieglym tygodniu i jak zwykle sa kwiatki.
Alior i Toyota ciagle utrzymuja wpis o otwartym rachunku kredytowym po
wygasnieciu umowy.
Wlasnie zastanawiam sie jak im pomoc sie ogarnac. Z Aliorem mam juz na
pienku przy fraudzi karcianym i naliczeniu oplat, wiec to chyba bedzie
dodatek do UOKiK, ale z Toyota chcialbym zagrac niestandardowy i chyba
poprosze ich o wydanie karty skoro moj rachunek jest ciagle otwarty ;)

MK

Data: 2010-11-10 13:20:11
Autor: animka
W dniu 2010-11-10 10:22, MK pisze:
[...]

Czy przypadkiem nie ma w umowie, że mogą usunąć nawet po pół roku?

--
animka

Data: 2010-11-10 04:53:17
Autor: MK
On 10 Lis, 13:20, animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:

Czy przypadkiem nie ma w umowie, że mogą usunąć nawet po pół roku?

Nie chodzi nawet o usuniecie, ale o aktualizacje. Rachunek ma status
otwarty, a umowa wygasla 3 lata temu.

MK

Data: 2010-11-10 15:46:10
Autor: animka
W dniu 2010-11-10 13:53, MK pisze:
[...]

Jak nie chcą zaktualizować to udaj się do GIODO. Internetowo też mozesz.

Mnie w Polbanku chyba oszukiwali, że kartę kredytową i kredyt bezpieczny mam zamknięty. Na moim koncie widniało jak wół, że aktywne. Wydrukować się tego na ich stronie ni diabła nie dało. Porobiłam więc zrzuty ekranu, wydrukowałam wszystko, i z dołączonym pismem zaniosłam już do samej Centrali Polbanku. Trafiłam na pracownika kompetentnego, który na dodatek nie trzęsie gaciami przed szefami i sprawę szybciutko doprowadził do porządku. Wkrótce otrzymałam pismo, że wszystko wyczyszczone, BIK też. Nie spieszyło mi się z tym BIK-iem, ale jakiś porządek i to szczególnie w banku musi być, no nie? Szczególnie jeśli człowiek jest w porzadku i przed terminem pozbędzie się kredytu :-)

--
animka

Data: 2010-11-10 11:12:22
Autor: MK
On 10 Lis, 15:46, animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:

Jak nie chcą zaktualizować to udaj się do GIODO. Internetowo też mozesz.

A informacje o statusie rachunku kredytowego to dana osobowa? Jesli
nie to GIODO chyba nie ma nic do powiedzenia...

MK

Data: 2010-11-10 21:20:14
Autor: animka
W dniu 2010-11-10 20:12, MK pisze:
[...]

W BIK-u to się chyba znajduje ta informacja.

--
animka

Data: 2010-11-12 05:28:15
Autor: kashmiri
[...]