Wlasciciel KK dodatkowej a BIK ?

Data: 2010-11-10 08:34:38
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Wlasciciel KK dodatkowej a BIK ?
krzysztofsf pisze:
Czy posiadacz KK dodatkowej ma to w jakis sposob zaznaczone w BIK, czy
wylacznie posiadacz KK głownej?
Od kilku lat moj syn korzysta z  KK dodatkowej do mojej glownej i
jestem ciekawy, czy w jakis sposob odklada mu sie to jako pozytywna
historia, czy jest niewidoczny dla BIK.

W BIK są informacje o *kredytach*, a kredytobiorcą jesteś Ty. Z tego punktu widzenia Twój syn jest nikim i nic o nim w BIKu nie powinno być.
A poza tym - zamiast gdybać, lepiej po prostu wziąć raport z BIKu i sprawdzić. :-)

--
MiCHA

Data: 2010-11-10 00:17:59
Autor: krzysztofsf
On 10 Lis, 08:34, Przemyslaw Kwiatkowski <mi...@micha.waw.pl> wrote:
krzysztofsf pisze:

> [...]
> historia, czy jest niewidoczny dla BIK.

W BIK są informacje o *kredytach*, a kredytobiorcą jesteś Ty.

Tez tak sadze, ale chcialem sie spytac praktykow.

Z tego
punktu widzenia Twój syn jest nikim i nic o nim w BIKu nie powinno być.
A poza tym - zamiast gdybać, lepiej po prostu wziąć raport z BIKu i
sprawdzić. :-)

To znaczy syn musialby wystepowac.
Wolalem sie spytac (watpie, zeby mial zaznaczona ta KK) poniewaz sa na
grupie osoby regularnie sprawdzajace BIK swoj i wspolmalzonkow ,
majace KK w roznych konfiguracjach.

--
MiCHA

Wlasciciel KK dodatkowej a BIK ?