Właściciel mieszkania chce poprawić antenę na dachu - firma zarządzająca zabrania.

Data: 2012-07-31 13:24:09
Autor: madzia z Pokładu idy
Właściciel mieszkania chce poprawić antenę na dachu - firma zarządzająca zabrania.
Od wielu lat mam antenę telewizyjną na dachu.

jakim prawem? Czy była uchwała Wspólnoty i jaki czynsz jest płacony za jęcie powierzchni wspólnej? Jeśli nie było uchwały wspólnota powinna naliczyć 300% czynszu za bezumowne kozystanie ale tylko 5 lat wstecz.

Madzia - Zarz.Dypl.

Data: 2012-07-31 13:42:39
Autor: Aha....
W dniu 2012-07-31 13:24, madzia z Pokładu idy pisze:
[...]

Czesc wspolna jest wspolna ?

Data: 2012-08-01 01:05:43
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "madzia z Pokładu idy" <Magdalena_Surt@wormos.edu.com> napisał w wiadomości news:jv8f7s$nbb$1inews.gazeta.pl...
> [...]

czynszu za bezumowne kozystanie ale tylko 5 lat wstecz.

Tak sie zastanawiam. Taka rurka od anteny, to pewnie jakieś 4 cm kwadratowe ma. Nie wiem po ile tam u Wasz w Warszawie jest wynajmowany metr dachu. Podobno drogo, no to niech bedzie 1.000 zł/miesiąc. No to mi wychodzi cirkla 40 gr/miesiąc. 5 lat powiadasz? Na zdrowy rozsądek po trzech sie przedawnia, ale niech bedzie i 5. No to daje o 24 zł. Ale mamy jeszcze odsetki. 5 lat po te 20%, ale przez pół, bo liniowo terminy nam spadają. 36 zł. No i 300%. Ja Cię, 100 zł nam wyszło. Sądzę, że pytający poszedł się powiesić ze strachu.

A coś w temacie klucza potrafisz napisać?

Data: 2012-08-01 11:07:07
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-08-01 01:05, Robert Tomasik pisze:
> [...]

pytający poszedł się powiesić ze strachu.

A coś w temacie klucza potrafisz napisać?

Naprawdę, nie patrz(cie) na to w ten sposób.
(Zarządzam wspólnotą od 7 lat i mam trochę doświadczeń)
Nie można byle-łajzom pozwolić plątać się po dachu.
Poszycie (papę czy opierzenia) łatwo uszkodzić. Butem, czy upuszczonym narzędziem. Taka dziura nawet może być trudna do wykrycia, a przeciek może pojawić się 5m od tego miejsca. (Pokrycie jest zazwyczaj wielowarstwowe).
Jeśli antena była przed powstaniem Wspólnoty - to Wspólnota przyjęła budynek w stanie "takim, w jakim jest" i musi tę antenę zaakceptować.
Na "mojej" wspólnocie żadne anteny na dachu nie staną. Negocjowaliśmy z "Play"em ich anteny, mogliśmy za to dostać 2k miesięcznie, ale durny motłoch się nie zgodził (bo "promieniowanie") i anten nie ma.

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-08-01 11:10:34
Autor: Aha....
W dniu 2012-08-01 11:07, SQLwiel pisze:
> [...]

"Play"em ich anteny, mogliśmy za to dostać 2k miesięcznie, ale durny
motłoch się nie zgodził (bo "promieniowanie") i anten nie ma.

Ty jestes jednak glupim chujem i debilnym cieciem, bez odbioru.

Data: 2012-08-01 18:53:01
Autor: witek
On 08/01/2012 11:07 AM, SQLwiel wrote:
Nie można byle-łajzom pozwolić plątać się po dachu.

Co nie oznacza, ze nie moga oni tam wejsc. Moze nie kiedy chca i jak chce, ale wejsc i zamontowac antene moga. Oczywiscie w sposob nie powodujacy uszkodzenia dachu.

Data: 2012-08-01 20:12:36
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "SQLwiel" <_nick_@gmail.com> napisał w wiadomości news:jvarjr$kcd$1inews.gazeta.pl...

A coś w temacie klucza potrafisz napisać?
Naprawdę, nie patrz(cie) na to w ten sposób.
(Zarządzam wspólnotą od 7 lat i mam trochę doświadczeń)
Nie można byle-łajzom pozwolić plątać się po dachu.

A my wiemy, co tam za dach jest?

Data: 2012-08-01 20:41:21
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-08-01 20:12, Robert Tomasik pisze:
Użytkownik "SQLwiel" <_nick_@gmail.com> napisał w wiadomości

Nie można byle-łajzom pozwolić plątać się po dachu.

A my wiemy, co tam za dach jest?
A wuj Ci do tego... :)
Wyjdzie taka łajza na dach, spadnie z niego - i co? Wdowa będzie ciągać wspólnotę po sądach?
Dach, to nie spacerniak.

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-08-01 22:05:26
Autor: Aha....
W dniu 2012-08-01 20:41, SQLwiel pisze:
[...]

A co cie to qrwa obchodzi chcesz zbawic swiat ?

Data: 2012-08-02 11:13:53
Autor: PrivateLan
W dniu 01.08.2012 11:07, SQLwiel pisze:

Na "mojej" wspólnocie żadne anteny na dachu nie staną. Negocjowaliśmy z
"Play"em ich anteny, mogliśmy za to dostać 2k miesięcznie, ale durny
motłoch się nie zgodził (bo "promieniowanie") i anten nie ma.

Widzę SQrwielu, że pomyliły ci się pojęcia;
1. nie ma żadnej *twojej* wspólnoty
2. gdybyśmy mieli takiego zarządcę jak ty i próbował nam wcisnąć *nie promieniujące* anteny to pewnie skończył by z zarządzaniem po pierwszym zebraniu.
3. widząc twoje wypowiedzi o *durnym motłochu* też byśmy skończyli z zarządzaniem przez SQrwiela

Data: 2012-08-02 11:29:06
Autor: madzia z Pokładu idy
Właściciel mieszkania chce poprawić antenę na dachu - firma zarządzająca zabrania.
2. gdybyśmy mieli takiego zarządcę jak ty i próbował nam wcisnąć *nie

wiesz nia żadnego dodwou ż szkodzą tak jak nia niep-pokalane poczęcie. Ja mam na swoim dachu i 3000 zł misięcznie idzie na wynagr zarządu i nikt sie nie skarży

Madzia

Data: 2012-08-02 12:55:26
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Dnia Thu, 2 Aug 2012 11:29:06 +0200, madzia z Pokładu idy napisał(a):

2. gdybyśmy mieli takiego zarządcę jak ty i próbował nam wcisnąć *nie

wiesz nia żadnego dodwou ż szkodzą

Mało tego. Promieniowanie w odległości paru metrów od masztu jest
praktycznie równe tłu naturalnemu.

Wszelkie badania środowiska pod kątem promieniowania elektormagnetycznego
to pic na wodę jest. Z tego co wiem na terenie całej Polski, od czasu kiedy
się te pomiary prowadzi (a to już ładnych parę latek), w miejscach
ogólnodostępnych nie stwierdzono ani jednego przypadku przekroczenia norm.

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2012-08-02 14:14:44
Autor: Aha....
W dniu 2012-08-02 12:55, Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
[...]

Ty jestes nastepnym glupim chujem, na stacjach bazowych czesto wisza anteny kierunkowe takie miseczki po 240cm i na nich sa specjalne nakljeki o tym zeby nie wkladac glowy przed antene podlaczona do nadajnika bo ci qrwa siatkowka sie otklei jak wielu zolnierzom ktorzy pracowali na radioliniach. Ale o tym takie glupie chuje jak ty nie wiedza bo skad maja wiedziec jak w dupie byli i gowno widzieli.

Sila sygnalu z takowej kierunkowej to kilkaset WAT czesto wykierowane na okoliczne okna przez kilkanascie lat rozne cuda sie przytrafiaja pacjentom takiej anteny.

Data: 2012-08-02 15:31:27
Autor: witek
On 08/02/2012 02:14 PM, Aha.... wrote:
[...]

Troche przesadzasz.
Kilkaset wat to masz przy samej antenie,a antena nie stoi zaraz za oknem. Kilkadziesiat metrow dalej nie masz juz kilkuset wat,a zdecydowanie mniej i to na dodatek mniej niz to co dociera do twojego mozgu jak rozmawiasz przez komorke przylozoną do ucha.

Data: 2012-08-02 17:34:42
Autor: Aha....
[...]

A ty wiesz jak sie liczy bilans mocy dla takiej anteny ?

Jesli nie to policz kalkulatory dostepne sa w wielu mijscach na stronach www.

Data: 2012-08-02 20:04:45
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-08-02 14:14, Aha.... pisze:

Sila sygnalu z takowej kierunkowej to kilkaset WAT czesto wykierowane na
okoliczne okna przez kilkanascie lat rozne cuda sie przytrafiaja
pacjentom takiej anteny.

Siłę, nieuku, to się mierzy w niutonach. W watach mierzy się moc. A normy określają gęstość strumienia mocy [W/m2], ale to dla debili w rodzaju Aha... czy PrivateLan - za trudne. Jednak nie to jest tu istotne.

Jak ktoś zauważył - anteny promieniują wiązkę kierunkową, sektorową. "rozwartość" połówkowa w płaszczyźnie pionowej jest rzędu 10 stopni. A więc wolę mieć antenę na swoim budynku, nad swoją głową - niż na budynku sąsiednim.

Dalej - wystarczy wyjrzeć przez okno i zobaczyć najbliższe anteny na budynkach mieszkalnych. Promienniki stoją na masztach przy narożnikach dachu 2-3m nad jego powierzchnią  i "patrzą" na zewnątrz. Bardzo trudno jest stanąć między anteną, a jeszcze na dachu. No i trzeba by stać na szczudłach, albo unosić się jak superman, aby znaleźć się w sektorze wiązki.

Moc stacji bazowych 1800MHz, to rząd 40W. Moc telefonu - sięga 2W. Teraz weźcie pod uwagę prostą arytmetykę: dwa razy dalej, to cztery razy słabsze promieniowanie. Jak daleko od mózgu macie telefon, gdy rozmawiacie? Jak daleko macie antenę stacji bazowej?

Wreszcie - wszyscy chcemy mieć wszędzie "zasięg", ale anteny - byle nie w pobliżu. Chcemy mieć tani wywóz śmieci - ale wysypiska, to nie w naszej gminie.

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-08-02 21:57:05
Autor: Aha....
[...]

40W 46bDm to leci z nadajnika do anteny przy antenie 240cm mamy + 39dB czyli razem cos kolo 300W mocy ciaglej co w odleglosci nawet kilometra w wiazce glownej daje okolo 150W  i teraz wloz do mikrofaslowki wode nastaw na 150W i poczekaj kilka lat !

Data: 2012-08-02 22:59:26
Autor: qwerty
Użytkownik "Aha...."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jvem2b$b88$1@news.dialog.net.pl...
40W 46bDm to leci z nadajnika do anteny przy antenie 240cm mamy + 39dB
czyli razem cos kolo 300W

40W ERP!
Popatrz z jaką mocą nadaje analog. To dopiero szaleństwo.

Data: 2012-08-02 23:46:17
Autor: witek
On 08/02/2012 10:59 PM, qwerty wrote:
[...]

ba, a radio, a telewizja, a telewizja Trwam
dobrze, ze sie ten maszt w Gabinie zawalił.

Data: 2012-08-04 22:35:26
Autor: Jingiel
Właściciel mieszkania chce poprawić antenę na dachu - firma zarządzająca zabrania.
a telewizja Trwam
dobrze, ze sie ten maszt w Gabinie zawalił.

Od kiedy trwam nadaje naziemnie?

--

Jingiel

Data: 2012-08-03 01:38:42
Autor: Aha....
W dniu 2012-08-02 22:59, qwerty pisze:
[...]

Taa oczywiscie a ty myslisz ze te wszystkie TuTu Tut w radioodbiornikach analogowych to z mocy 40W ?

Spoleczenstwo jest debilne i za pare lat za to zaplaci wysoka cene, zreszta oddzialy onkologiczne mowia same za siebie.

Data: 2012-08-03 01:47:29
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 03.08.2012 01:38, Aha.... pisze:

Taa oczywiscie a ty myslisz ze te wszystkie TuTu Tut w radioodbiornikach
analogowych to z mocy 40W ?

Nawet pojedyncze miliwaty wystarczą.

Spoleczenstwo jest debilne i za pare lat za to zaplaci wysoka cene,
zreszta oddzialy onkologiczne mowia same za siebie.

Natychmiast wyłącz swój komputer! Wiesz jak on PROMIENIUJE?!

Przeciętny pecet emituje jakieś 200W PROMIENIOWANIA!

Data: 2012-08-03 15:33:30
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 3 Aug 2012, Andrzej Lawa wrote:

W dniu 03.08.2012 01:38, Aha.... pisze:

Taa oczywiscie a ty myslisz ze te wszystkie TuTu Tut w radioodbiornikach
analogowych to z mocy 40W ?

Nawet pojedyncze miliwaty wystarczą.

  Nie przesadzaj, bardzo proszę.
  Nie, nie żartuję :D
(po co komu *całe* miliwaty do tego, żeby radioodbiornik odebrał sygnał?)

[...]

  Ale trollować też nie musisz, bo większość tego ciepła jednak
rozchodzi się przez konwekcję, a nie przez promieniowanie ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-08-04 16:23:30
Autor: Andrzej Lawa
[...]

Fakt ;)

[...]

Czyli skażone tym promieniowaniem powietrze!

;->

Data: 2012-08-03 15:34:43
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 3 Aug 2012, Aha.... wrote:

zreszta oddzialy onkologiczne mowia same za siebie.

  Tak z ciekawości - woda przestała już być "pierwszym podejrzanym" za
wskaźniki raka w .pl?
(tak, *przed* papierosami)

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-08-03 00:11:05
Autor: Marcin Kuczera
Aha.... wrote:

[...]

A sprawdzałeś FSL ? (FreeSpaceLoss) ?
Dla linkow punkt punkt - masz 2 anteny, powiedzmy +40dB każda miska.
Czyli powiedzmy przy nadajniku +15dBm, 2miskach po +40dBm (czyli razem +80) na odbiorze po 6.5km (@32GHz) mam -40dBm.

Tłumienie wolnej przestrzeni jest potężne (FSL) tak więc już kilka metrów od anteny moc spada konkretnie w dół.

Przy sektorach, nawet jak z sektora wywalisz 2kW, to policz sobie tłumienie FSL dla 1.8GHz to się dowiesz jaki sygnał masz powiedzmy 10m dalej.

Marcin

Data: 2012-08-02 23:03:55
Autor: Robert Tomasik
Właściciel mieszkania chce poprawić antenę na dachu - firma zarządzająca zabrania.
Użytkownik "SQLwiel" <_nick_@gmail.com> napisał w wiadomości news:jveffu$csi$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2012-08-02 14:14, Aha.... pisze:,a  zdrugie boją się
[...]

Z mojej wiedzy wynika, że kąt wiązki przeważnie jest 120°, a czasem 90°.

[...]

Bardzo sensowne uwagi. Po prostu ludzie panikują. Z jednej strony noszą telefony komórkowe w kieszeniach, a z drugiej boją się BTS-ow :-)

Data: 2012-08-02 23:45:18
Autor: witek
On 08/02/2012 11:03 PM, Robert Tomasik wrote:

Z mojej wiedzy wynika, że kąt wiązki przeważnie jest 120°, a czasem 90°.

mowisz o poziomej, a on o pionowej

Data: 2012-08-03 00:07:15
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:jvesd9$3j8$16inews.gazeta.pl...
On 08/02/2012 11:03 PM, Robert Tomasik wrote:

Z mojej wiedzy wynika, że kąt wiązki przeważnie jest 120°, a czasem 90°.

mowisz o poziomej, a on o pionowej

Poziomej. Sądzisz, ze mają różną charakterystykę? Bo nei zastanawiałem sie nad tym.

Data: 2012-08-03 07:09:47
Autor: Shrek
W�a�ciciel mieszkania chce poprawi � anten� na dachu - firma zarz�dzaj�ca zabrania.
On 2012-08-03 00:07, Robert Tomasik wrote:
[...]

To raczej oczywiste, że mają różną. W końcu nie zależy nikomu na zasięgu w samolotach i kopalniach:)

Shrek.

Data: 2012-08-03 08:33:20
Autor: witek
On 08/03/2012 07:09 AM, Shrek wrote:
końcu nie zależy nikomu na zasięgu w samolotach

jak to nie.
Lufhansa nawet internet oferuje na pokladzie. :)

Data: 2012-08-04 08:06:28
Autor: Shrek
On 2012-08-03 08:33, witek wrote:
On 08/03/2012 07:09 AM, Shrek wrote:
końcu nie zależy nikomu na zasięgu w samolotach

jak to nie.
Lufhansa nawet internet oferuje na pokladzie. :)

Ale BTSa worzą ze sobą na pokładzie;)

Shrek.

Data: 2012-08-04 09:31:48
Autor: Kubuś Puchatek
[ort] Re: W�a�ciciel mieszkania chce pop rawi� anten� na dachu - firma zarz�dza j�ca zabrania.

On 2012-08-03 08:33, witek wrote:
On 08/03/2012 07:09 AM, Shrek wrote:
końcu nie zależy nikomu na zasięgu w samolotach

jak to nie.
Lufhansa nawet internet oferuje na pokladzie. :)

Ale BTSa worzą ze sobą na pokładzie;)
            ^^^^^
To od "worka"?

Shrek.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2012-08-03 07:05:45
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-08-02 23:03, Robert Tomasik pisze:
[...]

Oczywiście, ale w POZIOMIE. Ja pisałem o rozwartości w pionie, czyli na ile antena wali w dół, po najwyższych piętrach sąsiednich budynków - bo tutaj faktycznie antena najbardziej szkodzi.
Poziomo zazwyczaj jest 120, bo najczęściej 3 anteny (czasem 4, jak 90) pokrywają 360 st.

http://malopolska.btsearch.pl/PM/2_1.php

Bardzo sensowne uwagi. Po prostu ludzie panikują. Z jednej strony noszą
telefony komórkowe w kieszeniach, a z drugiej boją się BTS-ow :-)

Dziękuję. :)
Witam Cię w gronie głupich chujów wg klasyfikacji "Aha...". Jakoś mi w tym towarzystwie pasuje.

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-08-02 12:58:06
Autor: PrivateLan
W�a�ciciel mieszkania chce poprawi � anten� na dachu - firma zarz�dzaj�ca zabrania.
W dniu 02.08.2012 11:29, madzia z Pok�adu idy pisze:
2. gdyby�my mieli takiego zarz�dc� jak ty i pr�bowa� nam wcisn�� *nie

wiesz nia �adnego dodwou � szkodz� tak jak nia niep-pokalane pocz�cie. Ja
mam na swoim dachu i 3000 z� misi�cznie idzie na wynagr zarz�du i nikt sie
nie skar�y

Madzia

Te dowody są, tylko dobrze się przypatrz
- rak
- brak możliwości rozrodczych u mężczyzn
- uszkodzone, chore płody
itp...
W latach 50 ubiegłego wieku prowadzono takie doświadczenia, które zostały skrzętnie ukryte, a czasem wyśmiane.
Teraz liczy się kasa i totalna inwigilacja, a nie zdrowie człowieka.

Jeśli urodzi ci się chore, martwe dziecko, to będziesz wiedziała komu dziękować! Najważniejsze jest 3tys.!

Data: 2012-08-02 16:47:01
Autor: madzia z Pokładu idy
W?a?ciciel mieszkania chce poprawi? anten? na dachu - firma zarz?dzaj?ca zabrania.
W latach 50 ubiegłego wieku prowadzono takie doświadczenia, które

przypomnij był to UMTS czy LTE?

Madzia (pracuje w Help Desc ZNAEGO OPERATORA)

Data: 2012-08-02 21:27:34
Autor: madzia z Pokładu idy
W?a?ciciel mieszkania chce poprawi? anten? na dachu - firma zarz?dzaj?ca zabrania.

Kolina, idź sobie.

lol (ang.) jestem członka palestry, a ty kto?

Madzia (adw.)

Data: 2012-08-02 21:52:17
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 02.08.2012 21:27, madzia z Pokładu idy pisze:
Kolina, idź sobie.

lol (ang.) jestem członka palestry, a ty kto?

Jesteś chorobą. A ja lekarstwem.

Data: 2012-08-02 22:39:19
Autor: madzia z Pokładu idy
W?a?ciciel mieszkania chce poprawi? anten? na dachu - firma zarz?dzaj?ca zabrania.
Jesteś chorobą. A ja lekarstwem.

włóź se czopka jak co-wieczór dziadzie....

Madzia

Data: 2012-08-02 21:48:51
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-08-02 17:32, Andrzej Lawa pisze:
W dniu 02.08.2012 16:47, madzia z Pokładu idy pisze:

Madzia (pracuje w Help Desc ZNAEGO OPERATORA)

("członek" palestry pracuje w helpdesku? Chyba materac palestry...)

Kolina, idź sobie.

Hm...

Stokrotka 26.07:

Stokrotka 27.04:

Madzia z Pokładu idy, 02.08:

(chyba jednak to nie ta sama osoba)

PrivateLan, 02.08:

(chyba też nie Madzia)

(Ale ja się na internecie słabo znam... ;) )

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-08-02 21:53:53
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 02.08.2012 21:48, SQLwiel pisze:

Madzia (pracuje w Help Desc ZNAEGO OPERATORA)

("członek" palestry pracuje w helpdesku? Chyba materac palestry...)

Ale toto jest takie głupie, że to by podpadło pod wykorzystywanie osoby upośledzonej albo nawet zoofilię ;->

Kolina, idź sobie.

Hm...

Stokrotka 26.07:

Stokrotka to nie Kolina, chociaż podobne.

Data: 2012-08-02 22:26:17
Autor: Włodzimierz Wojtiuk
W?a?ciciel mieszkania chce poprawi? anten? na dachu - firma zarz?dzaj?ca zabrania.
Andrzej Lawa wrote:
(ciap)

Stokrotka to nie Kolina, chociaż podobne.

Inna "pisownia" jednak ;-)

--
Włodek

http://dino.inosak.org

Data: 2012-08-03 14:47:06
Autor: PrivateLan
[...]

A ty co? Jak GóWno czytasz i przez GóWno posty puszczasz, to znaczy, że taki już mądry jesteś?
W detektywa to się na swoim podwórku z 10-latkami pobaw, bo jak ja bym ci chciał nawtykać, to nawet GW razem z ABW by nie wiedziało kto to robi.

Data: 2012-08-02 17:31:31
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 02.08.2012 12:58, PrivateLan pisze:

Jeśli urodzi ci się chore, martwe dziecko, to będziesz wiedziała komu
dziękować! Najważniejsze jest 3tys.!

Kolina, spierdalaj!

Data: 2012-08-10 10:01:29
Autor: Artur M. Piwko
W�a�ciciel mieszkania chce poprawi� anten� na dachu - firma zarz�dzaj�ca zabrania.
In the darkest hour on Thu, 02 Aug 2012 12:58:06 +0200,
PrivateLan <hahaha@nospam.pl> screamed:
[...]

Kiedyś, podobni dobrze się przyglądający stwierdzili z równą
stanowczością wpływ kolei na produkcję mleka u krów.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:220B ]
[ 10:00:44 user up 13256 days, 21:55,  1 user, load average: 0.90, 0.71, 0.02 ]

                    Do you like me for my brain or my baud?

Data: 2012-08-02 22:05:43
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "PrivateLan" <hahaha@nospam.pl> napisał w wiadomości news:jvdgch$grg$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie udowodniono naukowo szkodliwości takich anten. A jeśli nawet, to na pewno nie pod anteną, bo to są anteny kierunkowe i pod anteną, to w ogóle nie ma zasięgu przeważnie.

Data: 2012-08-02 22:22:14
Autor: Aha....
W dniu 2012-08-02 22:05, Robert Tomasik pisze:
[...]

Przewaznie jestes glupim chujem, na radioliniach w wojsku zolniezre bardzo czesto chorowali na bialaczke a odlejenie siatkowki to normalka ale przeciez bylo bezpiecznie bo przeciez w wozie bojowym ekranowanym.

Data: 2012-08-10 10:02:58
Autor: Artur M. Piwko
Właściciel mieszkania chce poprawić antenę na dachu - firma zarządzająca zabrania.
In the darkest hour on Thu, 02 Aug 2012 22:22:14 +0200,
Aha.... <niepisztu@spam.com> screamed:

Mieli tam BTS-y Orange czy Plusa?

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:220B ]
[ 10:02:35 user up 13256 days, 21:57,  1 user, load average: 0.90, 0.71, 0.02 ]

                    "Kocham deszcz, tylko on na mnie leci."

Właściciel mieszkania chce poprawić antenę na dachu - firma zarządzająca zabrania.