Wlasciciel moze rozwiercic zamki u najemcy...

Data: 2011-01-18 02:31:10
Autor: witek
Wlasciciel moze rozwiercic zamki u najemcy...
On 1/18/2011 2:26 AM, Lady_Heather wrote:
wlasnie ogladam na stronie onetu reportaz na temat najemcow, ktorzy nie
placa za wynajmowane mieszkanie. Zaczyna się od tego jak wlasciciel
mieszkania probuje otworzyc drzwi i zali się ze oni zmienili zamki i on
nie moze wejsc do SWOJEGO mieszkania.
A dalej jest jeszcze śmieszniej - pan policjant mówi "policja nie ma
uprawnien aby w takiej sytuacji siłą otworzyć drzwi czyjegos mieszkania,
natomiast wlasciciel ma prawo otworzyc sobie te drzwi siłą, moze te
zamki sobie rozwiercic albo poprosic slusarza o to i to nie będzie
włamanie'.

eeeeee, naprawdę?

link-- ->http://wiadomosci.onet.pl/wideo/najemcy-nie-placa-zmienili-zamki,8529944,1,klip.html#

a bo to pierwszy raz glupoty pisza,
sa wyjatki kiedy wlasciciel moze wejsc do mieszkania pod nieobecnosc najemcy rozwiercajac zamki. chocby lejaca sie woda, ale to sa wyjatki.
wyjatkiem moze byc rowniez, to ze wlasiciciel nie ma kontaktu z najemcami i moze traktowac to jako porzucenie najmu, ale w zasadzie to by było na tyle.

Data: 2011-01-18 09:47:40
Autor: Lady_Heather

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:ih3j4c$pgg$14inews.gazeta.pl...

a bo to pierwszy raz glupoty pisza,

No ja wiem ale tu jest przerazające ze tę opinię wygłasza oficer prasowy Komendy Wojewodzkiej w Łodzi. Mało tego - dalej jest coraz smieszniej - reporterka pyta pania mecenas pełnomocniczke wlascicieli mieszkania "a  co by bylo gdyby [wlasciciele] wyłamali zamki i wprowadzili się do tego mieszkania i tam zamieszkali ? czy nie jest to rozwiązanie? " a pani mecenas z usmiechem "taak - ale to jest rozwiązanie brutalne wymagające dużego tupetu i odwagi"
No proszę was...

LH

Data: 2011-01-18 23:08:29
Autor: witek
On 1/18/2011 2:47 AM, Lady_Heather wrote:

[...]

bardziej bym stawiał na inteligencję dziennikarzy, którzy wycieli tylko tyle ile było im potrzebne do udowodnienia własnej tezy.

Wlasciciel moze rozwiercic zamki u najemcy...