Właściciel współwłaściciel a zniżki w ubezpieczeniu OC

Data: 2012-01-28 11:06:16
Autor: WAM
Właściciel współwłaściciel a zniżki w ubezpieczeniu OC
On Sat, 28 Jan 2012 10:50:52 +0100, Czeslawek
<czeslawek-1Ctrl+X@gazeta.pl> wrote:

W związku z tym pomyślałem, że mógłbym darować ojcu część auta i spróbować skorzystać z posiadanych przez niego zniżek.
Niestety nie mam doświadczenia w powyższej sprawie. Dlatego mam następujące pytania:

- jaka jest obecnie maksmymalna wartość darowizny, której nie trzeba zgłaszać do US?
Nie wiem, ale wystarczy ze podarujesz ojcu 1% auta albo jeszcze
mniejsza czesc :)

- czy w dowodzie rejestracyjnym poszczególne osoby są wpisywane jako właściciel i współwłaściciel, czy może są wpisywane jako właściciel?
Jeden jest wpisywany w rubryki glowne a pozostale osoby w rubryce
uwagi malymi literkami (srodkowa czesc rewersu). Kolejnosc wpisu
ustalasz w chwili rejestracji pojazdu, nie ma znaczenia ile kto ma%
udzialu. Dla PZU tez nie jest wazne kto jest wpisany gdzie i ile ma %
wlasnosci. Nie wiem jak u innych ubezpieczycieli.

- czy w stawkach ubezpieczenia bierze się pod uwagę zniżki tylko właściciela czy też współwłaściciela?
PZU bierze te znizki ktore chcesz a zazwyczaj chcesz tego
wspolwlasciciela ktory ma najwyzsze znizki. Nie wazne na ktorej
stronie jest wpisany.

WAM

Właściciel współwłaściciel a zniżki w ubezpieczeniu OC