Właściciele HP

Data: 2010-01-06 22:16:17
Autor: Jurek W
Właściciele HP
Użytkownik "Chrispl27" <costam@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hhpo0n$23jl$1@news.mm.pl...
http://pokazywarka.pl/gw0rak-2/ - polecam wszystkim właścicielom serii laptopów HP: 6000, 8000, 9000 oraz TX o zapoznanie się z wadami występującymi po dłuższym okresie (1,5 roku) używania.

Jednym z producentów, których brałem przy zakupach laptopów był HP. Z opisów dostępnych na stronach www czasami nie da się wyczytać istotnej dla potencjalnego nabywcy informacji, w tej sytuacji szczegółowe pytania kieruję do producentów. Odpowiedzi bywają różne, ale pomocne w podjęciu decyzji.
HP jest jedynym producentem i dostawcą, który nigdy mi nie odpowiedział na żadnego maila. Na pytania telefoniczne odpowiada dużą ilością słów w których jakość treści można określić jako zdążającą do zera.
Na szczęście HP nie jest monopolistą i tego dostawcy już nie biorę pod uwagę.

--
Jurek W
jurwaw@klub.chip.pl

Data: 2010-01-08 12:22:29
Autor: ąćęłńóśźż
Właściciele HP
Zadziwiające.
Bo np. dzwonię do polskiego serwisu HP, recepcja przełącza do odpowiedniego działu i po podaniu numeru seryjnego raz dwa przysyłają
płytki instalacyjne (BTW gdzieś z Europy).
I informują, ile jeszcze gwarancji na sprzęt zostało.
JaC

-- -- -

Data: 2010-01-08 12:33:20
Autor: Jacek
Właściciele HP
Ja sie skusilem na DV5, bo wczesniej uzywalem NX7000 i bylem zadowolony.
Wyglada na to, ze HP przez wyscigi z konkurencja spada na psy.

Właściciele HP