Wlasciciele telefonow z WM to debile to i dostali produkt ...

Data: 2009-12-24 00:44:59
Autor: Janeo
On 23 Gru, 15:06, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
Wlasciciele telefonow z WM to debile to i dostali produkt ...
Zabolał wątek o chorych psychcznie posiadaczach iPhonów? :-))
Pozdr. - J

Data: 2009-12-27 15:19:10
Autor: Jan Strybyszewski
Janeo pisze:
On 23 Gru, 15:06, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
Wlasciciele telefonow z WM to debile to i dostali produkt ...
Zabolał wątek o chorych psychcznie posiadaczach iPhonów? :-))
Pozdr. - J

Zabolal... raczej strasznie mnie bawi... fanatyzm posiadaczy WM... ktorzy atakuja produkt ktorego nie uzywaja... to nawet smieszne..

Data: 2009-12-27 16:23:42
Autor: zly
Dnia Sun, 27 Dec 2009 15:19:10 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

fanatyzm posiadaczy WM... ktorzy atakuja produkt ktorego nie uzywaja... to nawet smieszne..

Poki co to ty atakujesz użytkowników WM za to, że ktoś gdzieś wystawił do
sprzedaży głupią aplikację w abstrakcyjnej cenie. To dopiero jest śmieszne.
--
marcin

Data: 2009-12-27 20:34:33
Autor: Jan Strybyszewski
zly pisze:
[...]

Ja tylko przypominam hipokryzje Wmiarzy jak przed dwa tygodnie podniecali sie i am rich. A teraz cisza jak makiem zasiał.

Data: 2009-12-31 14:13:01
Autor: ToMasz
Jan Strybyszewski pisze:
zly pisze:
[...]

Ja pamietam coś innego. PAmietam protest klienta, który kupił "im rich"
i poczuł sie oszukany-wyżalał sie prasie. O ile pamietam, Waldek
"wyśmiał" gostka, gdyż otrzymał to za co zapłacił, wcześniej będąc
poinformowanym cóż program robi. Tak wiec "żale", to faktycznie
_popisywanie_ sie głupotą pomieszaną z lenistwem. To właśnie zostało na
grupie GSM "obśmiane" Sam natomiast autor "im rich" to całkiem sprytny i
przedsiebiorczy chłopak. Póżniej program został usuniety, pomimo ze nie
łamał żadnego punktu regulaminu. usuniety został gdyż regulamin ( o ile
pamietam) na koncu ma punkt typu "...i z innych powodów" Co również
zostało "obśmiane", bo to raz nawiązuje do sławnego "i innych czasopism"
a dwa, po co pisac "naście" punktów skoro ostatni ma uprawnienia jak
joker w kartach?
Tak wiec, jak to już masz w zwyczaju, jest prawda, gówno prawda i Twoja
prawda. Sam decydujesz bliżej której lądują Twoje wypowiedzi.
ToMasz

Data: 2010-01-01 21:38:37
Autor: Jan Strybyszewski
ToMasz pisze:

[...]

Dziwna hipokryzja bo jakos potepienia dla diamencikow na WM nie widze.

> [...]
zostało "obśmiane", bo to raz nawiązuje do sławnego "i innych czasopism"
a dwa, po co pisac "naście" punktów skoro ostatni ma uprawnienia jak

Nie rozsmieszaj mnie, w kazdym kraju kwalifikuje sie to pod wyludzenie.
I prosze nie rob z siebie idioty gdyz punkt o mozliwosci usuniecia "z powodu widzimisie" wlasciciela sklepu jest w KAZDYM ze sklepow przy czym   najbardziej uznaniowy jest w .... Marketplace.  A Diamenciki niedobry Ballmer tez usuna czemu teraz nie wszczynasz wojny w obronie "przedsiebiorcy" co ?

Tak wiec, jak to już masz w zwyczaju, jest prawda, gówno prawda i Twoja
prawda. Sam decydujesz bliżej której lądują Twoje wypowiedzi.

A ja widze ze u Ciebie jest tylko Windows prawda

ToMasz

Wlasciciele telefonow z WM to debile to i dostali produkt ...