Właściwa geometria

Data: 2009-09-21 13:19:56
Autor: mmateusz
Właściwa geometria
nie da się nim jeździć ?

jeździć oczywiście się da. po założeniu dłuższego amora rower będzie bardziej
stabilny, ale za to mniej skrętny i będzie myszkował na podjazdach.

ja mam z przodu regulowany amortyzator 85-130mm skoku, przy:
85mm - jest żwawy i skrętny, i nerwowy - idealny na kręte i wąskie ścieżki na
mazowszu. jest to fajne przez max 2h, później na ogół zwiększam skok, bo jest to
nużące.
100-115mm - rower prowadzi się neutralnie.
130mm - w związku z tym, że rama jest przystosowana na amora ok 110mm, to kąt
główki ramy robi się prawie jak w zjazdówce, równocześnie zwiększa się baza kół.
jest stabilny i wybiera wszystko. rama ma solidne wzmocnienie przy główce ramy,
a ja lekki jestem, więc powinna wytrzymać taki skok.

oczywiście są to wartości dla mojej ramy, twoja przy tych samych wartościach
skoku może sie inaczej zachowywać.
mk.

--

Właściwa geometria