Wlasciwe proporcje

Data: 2010-05-20 08:28:53
Autor: Tomek
Wlasciwe proporcje
Tusk przeznaczyl na pomoc dla powodzian cos ok. 43 mln zl. Przypominam, ze pani Hania na stadion juz wkrótce II ligowej Legii wydala 460 mln zl. Grunt to dobre samopoczucie.
Tomek

Data: 2010-05-20 09:34:01
Autor: sofu
Wlasciwe proporcje

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości
[...]

-- -- -- -- -

Te 43 miliony to chyba na uchronienie przed zywiołem orlików?!

Data: 2010-05-20 09:57:47
Autor: PaPi
Wlasciwe proporcje
Tusk przeznaczyl na pomoc dla powodzian cos ok. 43 mln zl.

I o 43 mln za duzo. Od tego sa towarzystwa ubezpieczeniowe. A jak sie ktos nie ubezpieczyl to i on i jego dzieci naucza sie odpowiedzialnosci za siebie w tej kwestii na przyszlosc.

Data: 2010-05-20 10:53:27
Autor: Tomek
Wlasciwe proporcje

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bf4eb80$1news.home.net.pl...
[...]

Niestety nie każdego stać. Dom można ubezpieczyć do pewnej kwoty, ale zobacz, ile kosztuje coroczne ubezpieczenie zasiewów.
No i jestem ciekaw, czy drogi, mosty, instalacje były ubezpieczone - w końcu to rząd jest ich właścicielem, a samorządy tym administrują. Czy jakiś most był ubezpieczony?
Tomek

Data: 2010-05-20 11:02:39
Autor: PaPi
Wlasciwe proporcje
I o 43 mln za duzo. Od tego sa towarzystwa ubezpieczeniowe. A jak sie ktos
nie ubezpieczyl to i on i jego dzieci naucza sie odpowiedzialnosci za
siebie w tej kwestii na przyszlosc.

Niestety nie każdego stać.

A stac zeby pobudowac dom na terenach zalewowych ? Jak tak to i stac na ubezpieczenie.

Dom można ubezpieczyć do pewnej kwoty, ale
zobacz, ile kosztuje coroczne ubezpieczenie zasiewów.

A zobacz ile kosztuje coroczne ubezpieczenie samochodu, mieszkania, praktyki lekarskiej itp.itd.etc.

Jak mi ktos ukradnie samochod albo obrobi mieszkanie to tez mi rzad odda ?

Data: 2010-05-20 11:32:31
Autor: u2
Wlasciwe proporcje
W dniu 2010-05-20 11:02, PaPi pisze:
A stac zeby pobudowac dom na terenach zalewowych ? Jak tak to i stac na
ubezpieczenie.

Domy były dawno wybudowane, mieszkańcy domów nie mają obowiązku
budowania wałów przeciwpowodziowych.

Poszkodowani powinni oskarżyć nie-rząd peło o zaniedbania w budowie
zabezpieczeń przeciwpowodziowych.

To, że Plusk zwala na wójtów to ordynarne kłamstwo, podobnie kłamał n.p.
w sprawie stoczni.

Swoich praw obywatele powinni dochodzić w sądzie.

Data: 2010-05-20 11:37:49
Autor: Tomek
Wlasciwe proporcje
A zobacz ile kosztuje coroczne ubezpieczenie samochodu, mieszkania, praktyki lekarskiej itp.itd.etc.

Jak mi ktos ukradnie samochod albo obrobi mieszkanie to tez mi rzad odda ?

Zajrzyj w swoją umowę i przekonaj się, czy jesteś ubezpieczony od powodzi.
Wiesz, że nawet nie jesteś ubezpieczony od rabunku samochodu?
Tomek

Wlasciwe proporcje