Wlasciwe proporcje

Data: 2010-05-20 09:57:47
Autor: PaPi
Wlasciwe proporcje
Tusk przeznaczyl na pomoc dla powodzian cos ok. 43 mln zl.

I o 43 mln za duzo. Od tego sa towarzystwa ubezpieczeniowe. A jak sie ktos nie ubezpieczyl to i on i jego dzieci naucza sie odpowiedzialnosci za siebie w tej kwestii na przyszlosc.

Data: 2010-05-20 10:53:27
Autor: Tomek
Wlasciwe proporcje

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bf4eb80$1news.home.net.pl...
[...]

Niestety nie każdego stać. Dom można ubezpieczyć do pewnej kwoty, ale zobacz, ile kosztuje coroczne ubezpieczenie zasiewów.
No i jestem ciekaw, czy drogi, mosty, instalacje były ubezpieczone - w końcu to rząd jest ich właścicielem, a samorządy tym administrują. Czy jakiś most był ubezpieczony?
Tomek

Data: 2010-05-20 11:02:39
Autor: PaPi
Wlasciwe proporcje
I o 43 mln za duzo. Od tego sa towarzystwa ubezpieczeniowe. A jak sie ktos
nie ubezpieczyl to i on i jego dzieci naucza sie odpowiedzialnosci za
siebie w tej kwestii na przyszlosc.

Niestety nie każdego stać.

A stac zeby pobudowac dom na terenach zalewowych ? Jak tak to i stac na ubezpieczenie.

Dom można ubezpieczyć do pewnej kwoty, ale
zobacz, ile kosztuje coroczne ubezpieczenie zasiewów.

A zobacz ile kosztuje coroczne ubezpieczenie samochodu, mieszkania, praktyki lekarskiej itp.itd.etc.

Jak mi ktos ukradnie samochod albo obrobi mieszkanie to tez mi rzad odda ?

Data: 2010-05-20 11:32:31
Autor: u2
Wlasciwe proporcje
W dniu 2010-05-20 11:02, PaPi pisze:
A stac zeby pobudowac dom na terenach zalewowych ? Jak tak to i stac na
ubezpieczenie.

Domy były dawno wybudowane, mieszkańcy domów nie mają obowiązku
budowania wałów przeciwpowodziowych.

Poszkodowani powinni oskarżyć nie-rząd peło o zaniedbania w budowie
zabezpieczeń przeciwpowodziowych.

To, że Plusk zwala na wójtów to ordynarne kłamstwo, podobnie kłamał n.p.
w sprawie stoczni.

Swoich praw obywatele powinni dochodzić w sądzie.

Data: 2010-05-20 11:37:49
Autor: Tomek
Wlasciwe proporcje
A zobacz ile kosztuje coroczne ubezpieczenie samochodu, mieszkania, praktyki lekarskiej itp.itd.etc.

Jak mi ktos ukradnie samochod albo obrobi mieszkanie to tez mi rzad odda ?

Zajrzyj w swoją umowę i przekonaj się, czy jesteś ubezpieczony od powodzi.
Wiesz, że nawet nie jesteś ubezpieczony od rabunku samochodu?
Tomek

Wlasciwe proporcje