Właściwie co to SMARTWATCH jest?

Data: 2017-01-02 15:01:22
Autor: Yerine Ictimai
Właściwie co to SMARTWATCH jest?
Jakie funkcje właściwie smartwatch posiada, warto to kupić (i jakie)?
Jedynie zminiaturyzowany telefon, smartfon z sensorem mierzącym
 puls właściciela, ale czy autonomiczny? Ponieważ dlaczego piszą
 że np ten a ten smartwatch jest "na Android ALBO
 iOS"?
Jakby sugeruje to że smartwatch współdziała z normalnym
 smartfonem, ale czy może działać jako niezależny mini-smartfonik
 naręczny?
Wtedy bateria na jak długo wystarczy?

Proszę o rozjaśnienie rynkowej sytuacji smartwatch'y komuś kto
 waha się czy "w to wchodzić"? (A nie lubię junk'ów ;)
 )
--
How...

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-01-02 15:50:47
Autor: Ich brauche Informationen, eine Meinung bilde ich mir selbst!
Właściwie co to jest?
Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ruchadlo> Wrote in message:

Jakie unkcje ściwie wat

JevvPutanaPuta znów zatopiła news'y swymi upławami ze stęchłej pochwy!

--
?

Data: 2017-01-04 03:56:29
Autor: Yerine Ictimai
Właściwie co to jest?
"Ich brauche Informationen, eine Meinung bilde ich mir selbst! "
ch.mir.selbst.invalid> Wrote in message:
Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ruchadlo> Wrote in message:

Jakie unkcje ściwie wat

JevvPutanaPuta znów zatopiła news'y swymi upławami ze stęchłej pochwy!

Powiedz, myślałeś o jakiejś psychoterapii? Warto się tym zająć
 zanim rozwinie się w coś poważniejszego, życzliwie
 radzę

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-01-02 16:24:16
Autor: AL
W dniu 02.01.2017 o 15:01, Yerine Ictimai pisze:

[...]

smartwacha w obecnej fazie rozwojowej bym nie kupił, głównie ze względu na konieczność częstego ładowania (co parę dni).

Jako zastępcze rozwiązanie mogę polecić smartbanda - konkretnie MiBanda 2'kę od Xiaomi - masz spokój blisko 40dni i jest to opcja jako dodatek (ew. zegarek).  Jak nie chcesz ekranika tylko wszystko odczytywać na smatfonie, to MiBanda 1kę lub 1s (z pulsometrem).
Mi 1'ka wystarcza (żona ma 2kę - nosi zamiast zegarka).

Data: 2017-01-02 17:24:24
Autor: Yerine Ictimai
AL <adam@skads.tam.pl> Wrote in message:
smartwacha w obecnej fazie rozwojowej bym nie kupił, głównie ze względu na konieczność częstego ładowania (co parę dni).

Wiesz, z różnych argumentów i za i przeciw co mi przychodziły do
 głowy akurat ładowanie raz na parę dni to wspaniały wynik (w
 porównaniu ze smartfonami które jak wystarcza ładować co 2 dni to
 powód do nie lada satysfakcji!)

Ale pytam czym właściwie smartwatch jest???
Ponieważ wyobrażam sobie jako taki mini-smartfonik na rękę, z może
 takimi różnicami:
- małe rozmiary, mały ekranik
- mała bateria, ale ponieważ ekranik też mały więc może wystarczać
 na długo?
- malutka kamerka, choć akurat kamerki i tak są malutkie w
 normalnych telefonach
- mały głośnik i czuły mikrofon kierunkowy - wystarczające do
 rozmowy bez przysuwania do ucha (jak w Star-Treku
 ;))
- sensor do pomiaru tętna

Powiedzcie, potwierdźcie więc, smartwatch'a można traktować jako
 autonomiczny telefon który pozwoli na normalne prowadzenie rozmów
 bez żadnych dodatkowych akcesoriów?

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-01-02 17:40:27
Autor: Yerine Ictimai
Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru> Wrote in message:
Powiedzcie, potwierdźcie więc, smartwatch'a można traktować jako
 autonomiczny telefon który pozwoli na normalne prowadzenie rozmów
 bez żadnych dodatkowych akcesoriów?

Przykładowo w lecie przy pogodzie upalnej wyobrażam sobie jako
 idealne rozwiązanie, kiedy mam szorty T-shirt'a, zero kieszeni do
 taszczenia smartfona z 5.5" ekranem?

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-01-02 18:36:14
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2017-01-02 o 17:40, Yerine Ictimai pisze:
[...]

Oczywiście. Są smartwacze takie i takie. Te co mają kartę SIM są oczywiście miniaturowym telefonem, który może działać zależnie i niezależnie od smatrfona.

a) nie zostawisz go gdzieś mając na ręce
b) nie dostaniesz mandatu kierując autem
c) I tak (gdybyś miał telefon) to czasem musisz podnieśc rękę do ucha...

Mam Gear-S (z kartą SIM)

http://www.samsung.com/pl/consumer/mobile-devices/wearables/gear/SM-R7500ZKAXEO

i całkiem dobrze mi się sprawuje od 1,5 roku. Ładowanie co 2 dni a nawet "ładowarka" posiada wbudowany akumulator, pozwalający na doładowanie 50% bez użycia prądu (micropowerbank).

Są oczywiście tanie chińskie smartwacze t też całkiem fajnie się sprawują. Poprzednio miałem model https://www.youtube.com/watch?v=3qIhoaOIU3g ale wytrzymał 2 lata, później padło podświetlenie. Cena niska więc nie narzekałem. Używałem go ze słuchawką BT jako telefonu.

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-01-02 20:03:15
Autor: J.F.
Użytkownik "LordBluzg(R)"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o4e338$5l3$1@mx1.internetia.pl...
[...]

telefonu tez nie zostawiam. Inne rzeczy moge zapomniec, ale nie te pierwszej potrzeby :-)

Wodoodporny ? Bo zostawie gdzies na plazy i zniknie :-(

b) nie dostaniesz mandatu kierując autem

O ile ma dobry system glosnomowiacy.

A na to sa lepsze rozwiazania.

c) I tak (gdybyś miał telefon) to czasem musisz podnieśc rękę do ucha...
Mam Gear-S (z kartą SIM)
http://www.samsung.com/pl/consumer/mobile-devices/wearables/gear/SM-R7500ZKAXEO

Tylko co ze smartfonem ?
Traktowac SW jako "tylko telefon", a reszte zalatwiac na komputerze lub malym tablecie ?

Czy wlasnie jakies podwojne karty SIM ?

J.

Data: 2017-01-02 21:37:55
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2017-01-02 o 20:03, J.F. pisze:

[...]

No jasne, szczególnie w majtach na plazy lub gdziekolwiek :) Zwyczajnie, smartwacz na ręce nie przeszkadza w kieszeni, torbie itp. ZAWSZE wolne ręce :]

Wodoodporny ? Bo zostawie gdzies na plazy i zniknie :-(

Oczywiście.

b) nie dostaniesz mandatu kierując autem

O ile ma dobry system glosnomowiacy.

Ma bardzo dobry, można też wspomagać się słuchawką BT bo ja np nie lubię jak wszyscy słyszą z kim rozmawiam.

A na to sa lepsze rozwiazania.

Nie zauważyłem. Funkcja "pustej dłoni" nadrabia z nawiązką.

[...]

No jest. Masz wybór że możesz nosic to i to, razem/osobno. W zależności od potrzeby.
Traktowac SW jako "tylko telefon", a reszte zalatwiac na komputerze lub
malym tablecie ?

Czy wlasnie jakies podwojne karty SIM ?

Hmm, to zalezy od zboczenia. Jedni z uporem maniaka wstawiają spację przed pytajnikiem, wbrew zasadom a innych stać na przekierowania na inny numer (SIM). W przypadku Samsunga (akurat) ta opcja działa w pełnej automatyce lub ręcznie, tzn po oddaleniu się od działania funkcji BT, system sam dokonuje przekierowania albo na telefon albo na smartwacza. Nie potrzeba tego w cale kontrolować. Możesz spokojnie sobie o tym poczytać, bo co się mam wysilać z opisywaniem?

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-01-03 10:31:02
Autor: J.F.
Użytkownik "LordBluzg(R)"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o4edog$9th$1@mx1.internetia.pl...
[...]

Telefon w kieszeni koszuli tez nie przeszkadza.

Wodoodporny ? Bo zostawie gdzies na plazy i zniknie :-(
Oczywiście.

Tak troche nie dowierzam w te wodoodpornosc.

b) nie dostaniesz mandatu kierując autem
O ile ma dobry system glosnomowiacy.

Ma bardzo dobry, można też wspomagać się słuchawką BT bo ja np nie lubię jak wszyscy słyszą z kim rozmawiam.

Sluchawka BT dziala i ze zwyklym telefonem.

A na to sa lepsze rozwiazania.
Nie zauważyłem. Funkcja "pustej dłoni" nadrabia z nawiązką.

Zestaw glosnomowiacy w aucie.
Choc czasem przydaje sie dyskrecja ... ale tej smartwatch tez nie zapewnia.

[...]

To dopiero musi byc upierdliwe, pamietac o przekierowaniach co chwila :-)

[...]

No moze.

J.

Data: 2017-01-03 12:01:20
Autor: LordBluzg(R)
Właściwie co to SMARTWATCH jest?
W dniu 2017-01-03 o 10:31, J.F. pisze:
[...]

Telefon w kieszeni koszuli tez nie przeszkadza.

Szczególnie jak się nachylisz nad urwiskiem :D

Wodoodporny ? Bo zostawie gdzies na plazy i zniknie :-(
Oczywiście.

Tak troche nie dowierzam w te wodoodpornosc.

Bo jesteś lajkonik i nie próbowałeś. Ja pływam, kompię się i nic się nie psuje. Obczaj sobie filmik:

https://www.youtube.com/watch?v=buUSMGBo-pw
[...]

Zestaw glosnomowiacy w aucie.
Choc czasem przydaje sie dyskrecja ... ale tej smartwatch tez nie zapewnia.

Zapewnia. Wystarczy przyciszyć i przyłożyć do ucha. Zestawu głośnomówiącego w samochodzie nie przyłożysz do ucha. Jest jeszcze jedna sprawa. Totalnie nie szanuję rozmówcy, który mówi do zestawu głośnomówiącego z odległości większej niż metr, gdzie słyszę zawory i panewki jego bolidu, głośniej niż jego samego, szczególnie przekaźnik kierunkowskazu. Taki egocentryzm gadacza, który sprawił sobie zestaw, mając w najnizszym poszanowaniu rozmówcę, sciąga go w moich oczach do pełnej wiochy i nieogarningu zwykłej słuchawki BT :)

[...]

Widzisz, najpierw przeczytaj a później daj odpowiedź, bo wychodzi ci to jakoś dziwnie, Poniżej masz odpowiedź, na Twoje insynuacje ale może obejrzyj?
http://www.samsung.com/pl/support/skp/htv/18417

Hmm, kłócisz się z faktami? Dobre :D

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-01-03 18:22:31
Autor: J.F.
Użytkownik "LordBluzg(R)"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o4g0am$h5h$1@mx1.internetia.pl...
W dniu 2017-01-03 o 10:31, J.F. pisze:
[...]
Telefon w kieszeni koszuli tez nie przeszkadza.
Szczególnie jak się nachylisz nad urwiskiem :D

Raczej nie ma problemu.
Za to nalezy uwazac z pochylaniem w toalecie :-)

No i jeszcze np narty - tam istotnie jest pewien problem z wypadaniem ....

Zestaw glosnomowiacy w aucie.
Choc czasem przydaje sie dyskrecja ... ale tej smartwatch tez nie zapewnia.

Zapewnia. Wystarczy przyciszyć i przyłożyć do ucha.

Ustawiasz zegarek od "wewnetrznej" strony nadgarstka ?
Bo i inaczej to IMO troche niewygodnie :-)

Plus cala ekwilibrystyka grozaca mandatem albo i wypadkiem :-)

Zestawu głośnomówiącego w samochodzie nie przyłożysz do ucha.

moge wylaczyc, moge uzywac sluchawki, jesli mi na dyskrecji zalezy.

[...]

Niektorzy kupili taki "zestaw" razem z samochodem.
I co - maja teraz nie uzywac ?
W nowych samochodach w zasadzie standard.

Owszem - taki "fabryczny zestaw" zazwyczaj dosc dobrej jakosci jest.

[...]

Dziwny troche ten opis ... ale to nie jest wodoodporne, wiec sie nie liczy :-)

J.

Data: 2017-01-03 19:11:05
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2017-01-03 o 18:22, J.F. pisze:
[...]

Albo nad wanną, chociaż w/g Ciebie kazdy telefon jest wodoodporny :D

No i jeszcze np narty - tam istotnie jest pewien problem z wypadaniem ...

Nie tylko. Nie kazda koszulka ma kieszeń...ale jak widać nie masz potrzeby smartwacza więc raczej zysków też nie ogarniesz :)

[...]

Dokładnie tak samo mam z tym problem, jak z klepaniem spacji przed pytajnikiem. Nie sprawia mi to żadnego problemu i robię to specjalnie :)

Bo i inaczej to IMO troche niewygodnie :-)

Cotyniepowiesz? Wstawianie spacji przed pytajnikiem jest niewygodne? Zdumiewające :D

Plus cala ekwilibrystyka grozaca mandatem albo i wypadkiem :-)

Ojojo, to już lepiej trzymać tel w ręce. Rzeczywiście to naprawdę cyrkowa sztuczka, przekręcenie smartwacza na nadgarstku :D
[...]

[...]

Film obejrzałeś?
Hmm, dziwne. w klasie szczelności producent podaje że do 1m można zanurzać, ja używam 1,5 roku i pływam na basenie.

BTW https://www.youtube.com/watch?v=Lkc3QtHoGZ0 ale widać że najzwyczajniej brniesz w swoje fantazje :D

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-01-03 19:35:45
Autor: J.F.
Użytkownik "LordBluzg(R)"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o4gpgu$gd7$1@mx1.internetia.pl...
[...]

Nad pelna wanna to sie rzadko pochylam z telefonem w kieszonce :-)

No i jeszcze np narty - tam istotnie jest pewien problem z wypadaniem ...

Nie tylko. Nie kazda koszulka ma kieszeń...

To trzeba uwazac przy zakupie ... koszulek.
Gorzej upalnym latem, bo T-shirty to z reguly nie maja.

ale jak widać nie masz potrzeby smartwacza więc raczej zysków też nie ogarniesz :)

Zaczalem doceniac duzego smartfona ... i tak na oko SW mi kiepsko pasuje do koncepcji :-)

A podawane zalety wydaja sie malo istotne, szczegolnie, jesli mozna je realizowac tez z normalnym smartfonem.

[...]

Ale tak nosisz zegarek ?
Sa tacy, ktorzy tak lubia, ja akurat wole "normalnie".

Plus cala ekwilibrystyka grozaca mandatem albo i wypadkiem :-)

Ojojo, to już lepiej trzymać tel w ręce. Rzeczywiście to naprawdę cyrkowa sztuczka, przekręcenie smartwacza na nadgarstku :D

Jak sie ma luzny pasek, to sie sam obraca gdy nie trzeba, a jak mniej luzny, to juz trudniej obrocic ... jednoczesnie trzymajac kierownice i bieg zmieniajac :-)

[...]

No wlasnie film obejrzalem. Pod sam koniec robi sie ciekawie:
-wilgoc i plyny moga uszkodzic twoje urzadzenie, dopilnuj aby bylo suche,
-nie pozwol, aby woda zetknela sie z ekranem dotykowym ... ekran moze ulec uszkodzeniu.

Ktos tu klamie :-)
Samsung jak rozumiem ... ale filmu nie obejrzales do konca :-)

J.

Data: 2017-01-03 20:06:11
Autor: LordBluzg(R)
Właściwie co to SMARTWATCH jest?
W dniu 2017-01-03 o 19:35, J.F. pisze:

[...]
[...]

Hmm, a przed jazdą nie mozna obrócić? A jeśli ktoś ma automat albo nie macha ciągle biegami?  Próbujesz robić problem tam gdzie go nie ma, podobnie u Ciebie jest ze wspomnianą spacją :D
[...]

[...]

Ale filmik z GearS w szklance już wyciąłeś :)

No raczej Ty, skoro olałeś specyfikację techniczną (IP67), gdzie podana jest klasa szczelności ale próbujesz dyskutowac i bić się z faktami :)

"Cały Samsung Gear S jest chroniony przed dostępem wody. Standard IP67 oznacza, że możemy go zanurzyć na głębokość 1 metra i trzymać tam 30 minut. Nic mu się nie stanie od zwykłego prysznica."

http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/samsung-gear-s-test.html

Samsung jak rozumiem ... ale filmu nie obejrzales do konca :-)

Obejrzałem i nawet mnie to zaciekawiło, podobnie jak istniejąca kiedyś aplikacja do badania poziomu cukru...wycofana i niemozliwa już do "sciagnięcia". Jak i kilka innych fajnych apek i ficzerów...obecnie niedostępne. Wychodzi że Samsung zmienia zdanie ale może to być wynikiem braku rozumienia ich technologii. Lepiej powiedzieć że coś nie jest wodoodporne niż bić się z debilami, którzy próbują to udowodnić :)

Ale pewnie Ciebie to bardzo ciekawi i sobie sam doczytasz, bo widać że bardzo interesuje Cię taki smartwacz i szukasz ideału :)

BTW mam cały czas ze sobą S5 (smartfon) i nie znoszę wyciągać go co chwilę z kieszeni, żeby zobaczyć sms, czy dokonać wyboru odebrania rozmowy lub innej informacji. Bardzo często mam zajęte ręce i nie pasuje mi być rewolwerowcem sięgającym do kabury czy kieszeni. Telefon siedzi sobie w kieszeni i nim go wyjmę to lubie wiedzieć czy warto. Ponadto gest przyłożenia dłoni do smartwacza wycisza natychmiast dzwonek. Funkcja dla mnie bezcenna, gdyż uważam, że jeśli prowadzę rozmowę lokalnie to telefon może sobie poczekać. Nie znoszę gdy podczas lokalnej rozmowy ktoś zwyczajnie przeszkadza :)

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-01-03 21:01:51
Autor: J.F.
[...]

Pewnie mozna. Odpiac, obrocic, zapiac ... to mozna i telefon w uchwyt a sluchawke do ucha.

A jeśli ktoś ma automat albo nie macha ciągle biegami?

To i tak musi trzymac kierownice.
No chyba, ze ma jakies bardzo nowe auto, one ponoc nie musza ... ale w nim ma i zestaw glosnomowiacy

Próbujesz robić problem tam gdzie go nie ma, podobnie u Ciebie jest ze wspomnianą spacją :D

Ale to Ty masz jakis problem z moja spacja, nie ja :-)
I dostrzegasz go tam, gdzie go nie ma :-)

[...]

Opieramy sie na oficjalnych danych producenta :-)

Przeciez nie ja mowie i pisze, aby chronic ekran przed kontaktem z woda :-)

[...]

Do mnie tak duzo sms przychodzi ... ze mi to wcale nie przeszkadza :-)

czy dokonać wyboru odebrania rozmowy lub innej informacji. Bardzo często mam zajęte ręce i nie pasuje mi być rewolwerowcem sięgającym do kabury czy kieszeni.

A ja wlasnie zwykle mam wolne :-)
A w samochodzie pokazuje sie na ekraniku.

Przy czym zauwaz, ze do tego wystarczy takie nareczne przedluzenie ekranu, niekoniecznie samodzielny telefon.
Co zmienia troche i wymagania, i istotnosc roznych wad i zalet.

[...]

Tu akurat i samsung na telefonach fajnie zrobil, wystarczy obrocic ekranem w dol i nie przeszkadza :-)

J.

Data: 2017-01-04 00:58:43
Autor: LordBluzg(R)
Właściwie co to SMARTWATCH jest?
"J.F." wydumał(a) w wiadomości ID news:586c0332$0$5149$65785112news.neostrada.pl

[...]

Skoro upierasz się przy głośnomówio...to po co mam obracać smartwacza? Masz rękę dłuższą niż 1 metr? :)

No chyba, ze ma jakies bardzo nowe auto, one ponoc nie musza ... ale w nim ma i zestaw glosnomowiacy

Z mikrofonem odbierającym przekaźnik kierunkowskazu :)

Próbujesz robić problem tam gdzie go nie ma, podobnie u Ciebie jest ze wspomnianą spacją :D
Ale to Ty masz jakis problem z moja spacja, nie ja :-)

No bo ja to czytam, to co Ty specjalnie do mnie piszesz. Możesz wstawiać też jakieś linki do pornoli czy gejów. Spróbuj :)

I dostrzegasz go tam, gdzie go nie ma :-)

Dostrzegam co DO MNIE PISZESZ. Już Ci udowodniłem, że nie dostrzegasz co JA do Ciebie piszę. Kminisz? :)

[...]

Dane producenta (musisz sam poszukać) podają klasę szczelności. Czepiasz się interpretacji. Huehue.

[...]

J/w.

[...]

Egocentryzm przemawia. Spox. masz taką potrzebę trzymania cały czas telefonu w ręce i czytanie sms z daleka (samochód-- 1metr), Twoja sprawa. Niepraktyczne, zwyczajnie....a jak nie piszą często? Jaka szkoda :(
Co tam sms...wszelakie powiadomienia (Facebook, Telegram, info, wiadomości, pogoda,itd itp...)

czy dokonać wyboru odebrania rozmowy lub innej informacji. Bardzo często mam zajęte ręce i nie pasuje mi być rewolwerowcem sięgającym do kabury czy kieszeni.
A ja wlasnie zwykle mam wolne :-)

W samochodzie? Powyżej piszesz coś o biegach i kierownicy. Masz pewnie 4 ręce :)

A w samochodzie pokazuje sie na ekraniku.

Sraniku. Odnoszę wrażenie że piszesz jako żółw, który udowadnia że nie chce latać :) Spoko masz swój dom na grzbiecie i nawet działki nie potrzebujesz, do tego jesteś wodoodporny i żyjesz 100lat. Rozumiem :)

Przy czym zauwaz, ze do tego wystarczy takie nareczne przedluzenie ekranu, niekoniecznie samodzielny telefon.

Samodzielny telefon (rozłączny) to jednak kwestia, której nie ogarniasz.

Co zmienia troche i wymagania, i istotnosc roznych wad i zalet.

No nie. Każdy dodatek jest zaletą, nie wadą.

[...]

Nono, spróbuj obrócić ekranem w kieszeni kurtki, która wisi na wieszaku 2 metry obok :]
--
LordBluzg(R)(TM)
as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)(R)(TM)+

Data: 2017-01-04 20:37:17
Autor: re
Właściwie co to SMARTWATCH jest?

Użytkownik "LordBluzg(R)"

Próbujesz robić problem tam gdzie go nie ma, podobnie u Ciebie jest
ze wspomnianą spacją :D
Ale to Ty masz jakis problem z moja spacja, nie ja :-)

No bo ja to czytam, to co Ty specjalnie do mnie piszesz.
-- -
Zaraz zaraz, ja chcę w HTML. Czy jak "specjalnie do mnie napiszesz" to będzie w HTML ? No szacun za argumentację. A teraz przeciągniesz nasz po netykwiatach ?

Data: 2017-01-04 21:10:45
Autor: LordBluzg(R)
Właściwie co to SMARTWATCH jest?
W dniu 2017-01-04 o 20:37, re pisze:

Użytkownik "LordBluzg(R)"

[...]

Pochuj? Usenet nie operuje na html. Z dupy argument. Do apteki chodzisz po kiełbasę?

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-01-04 22:21:37
Autor: re
[...]

Bo "specjalnie do mnie piszesz"

Z dupy argument.
-- -
Chyba Ty

Do apteki chodzisz
po kiełbasę?
-- -
Masz w dupie aptekę, kiełbasę czy obie ?

Data: 2017-01-05 00:09:18
Autor: LordBluzg(R)
Właściwie co to SMARTWATCH jest?
W dniu 2017-01-04 o 22:21, re pisze:

Użytkownik "LordBluzg(R)"

[...]

Piszę do ogółu i zachowuję hierarchię cytowania :)
Ty nie potrafisz :)

Z dupy argument.
-- -
Chyba Ty

No nie, widok powyżej :)

Do apteki chodzisz
po kiełbasę?
-- -
Masz w dupie aptekę, kiełbasę czy obie ?

Nie, nie domagam  się sprzedaży/apteki w dupie. Jak widać masz kiełbasę w dupie i domagasz się apteki. Może zacznij od lekarza? :)

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-01-05 00:58:30
Autor: re
[...]

Co tu jest do potrafienia ? Klikam "odpowiedz i jest". Ty jakiś pretensjonalny jesteś. Jak Ci ktoś spację daje przed pytajnikiem to "specjalnie do Ciebie pisze" a jak Ty do niego to "piszesz do ogółu". Weź odwróć podejście jak Ci odczucia nie pasują. Będziesz szczęśliwszy.

Z dupy argument.
-- -
Chyba Ty

No nie, widok powyżej :)
-- -
No właśnie, przysyłasz jakieś syfiaste artykuły w zwykłym tekście, połamane gdzieś w 1/4 szerokości, co za idiotyzm. Weź się puknij :-)

Do apteki chodzisz
po kiełbasę?
-- -
Masz w dupie aptekę, kiełbasę czy obie ?

Nie, nie domagam  się sprzedaży/apteki w dupie. Jak widać masz kiełbasę
w dupie i domagasz się apteki. Może zacznij od lekarza? :)
-- -
Jak w dupie ? Lekarz chory ? Nie wiem o co Ci chodzi. Nawet nie zagłębiam się. Masz jakiś problem, ale to za trudne dla mnie.

Data: 2017-01-03 23:18:23
Autor: Andrzej
Właściwie co to SMARTWATCH jest?
LordBluzg(R) <mkawran@poczta.onet.pl> wrote:

Ja pływam, kompię się

Taa, w kompielówkach. I ty się przypieprzasz o spacje przed pytajnikami
(debilizm, swoją drogą)?

Data: 2017-01-02 23:34:42
Autor: LordBluzg(R)
Właściwie co to SMARTWATCH jest?
"J.F." wydumał(a) w wiadomości ID news:586aa3f3$0$15199$65785112news.neostrada.pl

a) nie zostawisz go gdzieś mając na ręce
telefonu tez nie zostawiam. Inne rzeczy moge zapomniec, ale nie te pierwszej potrzeby :-)
Wodoodporny ? Bo zostawie gdzies na plazy i zniknie :-(

Właśnie go zostawiłeś na plaży :p Heh, te rozkminy z samozaprzeczeniem :)

Data: 2017-01-03 09:51:03
Autor: J.F.
Użytkownik "LordBluzg(R)"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o4ekjs$1ch$1@mx1.internetia.pl...
[...]

Ale to celowo :-)

Heh, te rozkminy z samozaprzeczeniem :)

Smartwatch co sie boi wody ma te same wady, wiec nie ma co twierdzic, ze to zalety :-)

J.

Data: 2017-01-03 11:50:44
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2017-01-03 o 09:51, J.F. pisze:
[...]

Najpierw piszesz że  rzeczy pierwszej potrzeby, nawet celowo nie zostawiasz a później piszesz że zostawiasz?

Heh, te rozkminy z samozaprzeczeniem :)

Smartwatch co sie boi wody ma te same wady, wiec nie ma co twierdzic, ze
to zalety :-)

Przecież większość smartwaczy jest wodoodporna :> Nie kombinuj.

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-01-03 12:03:54
Autor: J.F.
[...]

Nie pisalem ze celowo - raczej wlasnie nie celowo.
Telefonu nie zapominam, wiec phonewatch zaleta nie bedzie.

Moze nawet byc wada, jak sie zapomne i z nim na reku pojde poplywac :-)

Heh, te rozkminy z samozaprzeczeniem :)
Smartwatch co sie boi wody ma te same wady, wiec nie ma co twierdzic, ze
to zalety :-)

Przecież większość smartwaczy jest wodoodporna :> Nie kombinuj.

A testowal ktos ?

bo w wododornosc zlacz pod napieciem to tak niezbyt wierze.

J.

Data: 2017-01-03 12:21:00
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2017-01-03 o 12:03, J.F. pisze:
[...]

Tak ciągle widać że ludzie pływają w samochodach, butach czapkach. Zapominają tego. To raczej normalne :)

Bo nie znasz się na elektronice :)

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-01-03 19:46:20
Autor: KOMTUR
W dniu 02.01.2017 o 17:24, Yerine Ictimai pisze:

Ale pytam czym właściwie smartwatch jest???
Ponieważ wyobrażam sobie jako taki mini-smartfonik na rękę

I taka jest prawda z moim LG Watch Urbane 2 3G na Android Wear

 z może takimi różnicami:
- małe rozmiary, mały ekranik

U mnie okrągły 480x480 pikseli

- mała bateria, ale ponieważ ekranik też mały więc może wystarczać
 na długo?

Bateria u mnie to tylko 570mAh, a wiec to nie cała 1/6 baterii z mojego Samsunga S7Edge.

- malutka kamerka, choć akurat kamerki i tak są malutkie w
 normalnych telefonach

Nie ma, ale i nie potrzebuję.

- mały głośnik i czuły mikrofon kierunkowy - wystarczające do
 rozmowy bez przysuwania do ucha (jak w Star-Treku

To się sprawdza, czasami jak zapomnę zestawu głośnomówiącego włączyć, to odbieram i trzymając ręce na kierownicy, mogę normalnie rozmawiać, rozmówca mnie słyszy, a ja słyszę rozmówcę.

- sensor do pomiaru tętna

Ma, ale rzadko używam, więc się nie wypowiem :)

Powiedzcie, potwierdźcie więc, smartwatch'a można traktować jako
 autonomiczny telefon który pozwoli na normalne prowadzenie rozmów
 bez żadnych dodatkowych akcesoriów?

Własnie mój :)
Tu masz opis.

http://lg.gadzetomania.pl/58566,lg-watch-urbane-2-test-recenzja-opinia

A ja ze swojej strony powiem, że mam go od czerwca i już nie wyobrażam sobie bez niego życia. W firmie S7 leży na standzie (ładowarka), a ja już nie pędzę co chwilę do telefonu, bo dzwoni. Teraz widzę kto dzwoni i mogę odebrać lub odrzucić.
Dodatkowo, mam w LG druga kartę SIM "na kartę" i mam na nią ustawione przekierowania, gdy nie odbieram lub jestem "zajęty". Jak odejdę na kilkadziesiąt metrów i BT nie działa, a ja nie słyszę telefonu, to po przekierowaniu, mogę rozmawiać z zegarka.

Ja głównie traktuję go jako przedłużenie smartfona i bardzo często na spacerze nie wyciągam w ogóle smartfona z kieszeni, bo wszelkie powiadomienia przeczytam na zegarku.
Od Androida Wear 2, który ma się pojawić niedługo smartwatch ma być jeszcze bardziej autonomiczny, bo teraz "ok, Google" działa, nie wiedzieć czemu, tylko po sparowaniu ze smartfonem, mimo, że mam internet w smartwatchu.

Do tego ma WiFi(powiadomienia) oraz NFC, w związku z tym po wydaniu AW2, będę mógł korzystać z Android Pay. Tak więc wychodząc na rower nie tylko nie będę musiał brać smartfona, ale nawet portfela.

Co do ładowania nigdy nie sprawdzałem jak długo wytrzyma, bowiem zegarek na noc podłączam do ładowarki, tak samo jak smartfona.
Po przełączeniu z 3G na 2G, wystarczające do dzwonienie na zegarku, zegarek przy średnim wykorzystaniu powinien wytrzymać 2 doby. Niestety przy moim częstym poruszaniu się samochodem po zadupiach, przy włączonym 3G potrafił pod koniec mieć 15%, w związku ze słabym zasięgiem 3G.

LG ma fajnie umiejscowiony głośniczek z boku, dzięki czemu zawsze go słychać. Mój poprzedni smartwatch Samsung Gear S miał głośniczek od spodu i często musiałem specjalnie trzymać rękę, żeby słyszeć rozmówcę.
Tutaj tego nie ma. Nie wiem jak Gear S3 ma głośniczek, ale brak SIMa dyskwalifikuje w moich oczach każdy smartwatch.

Do czego jeszcze używam smartwatcha? Do sterowania PowerAmpem na smartfonie. Smartfon mam w kieszeni, słuchawki BT na uszach, a utworami steruję na smartwatchu, pauzuje, wznawiam, ściszam itp. Świetna i szybka sprawa

Masz pytania wal śmiało, odpowiem :)

Pozdrawiam

KOMTUR

Data: 2017-01-03 20:18:47
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2017-01-03 o 19:46, KOMTUR pisze:
[...]

Fajnie to opisałes :) i oczywiście zgadzam się z całością.

Ja jeszcze używam apek do kontrolowania aparatu w telefonie czy gier lub mixowania muzyki (GearS).
Pozostaje jedynie dodac że Samsung dość dobrze opracował połączenie S Health z Gear S i jako całość jest znacznie lepsza niż aplikacje innych do kontroli zdrowia. Wadą GearS jest to, że współpracuje tylko z telefonem samsunga w pełnej krasie, znaczy w 100%.

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-01-03 21:28:40
Autor: Yerine Ictimai
KOMTUR <komtur.maupa.onet.kropka.pl@op.pl> Wrote in message:
[...]

W artykule piszą jak to ten model stanowi precedens w
 autonomiczności ponieważ dotąd smartwatch'e działały jedynie w
 połączeniu (przez bluetooth) ze smartfonem (i często z produktami
 tylko tej samej firmy), SZOK!! Przecież przyjemność to jaka kiedy
 twój telefon zakuje cię w "kajdanki"?

Ale pragnę się jeszcze upewnić: czy aby na PEWNO można liczyć na
 to że ten smartwatch mając wsadzoną kartę nanoSIM działa
 normalnie jak smartfon BEZ połączenia z żadnym innym gadżetem, że
 można zaufać mu w charakterze JEDYNEGO i WYŁĄCZNEGO środka
 łączności w terenie??

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-01-03 23:40:15
Autor: KOMTUR
W dniu 03.01.2017 o 21:28, Yerine Ictimai pisze:

[...]

To prawda ja mam Smartwatcha LG a telefon S7 edge, a mój poprzedni Samsung Gear S działał tylko z Samsungami , a i to nie wszystkimi, bo raptem z garstką flagowców o ile dobrze pamiętam.

[...]

W ograniczonym zakresie, tak :)
A dlaczego w ograniczonym zakresie? Dlatego, że jeżeli bateria w smartfonie pozwala na kilkugodzinne rozmawianie ciągłe, to na ile pozwoli bateria sześciokrotnie mniejsza?

Jeżeli pytałeś, czy możesz zostawić telefon idąc np na rower i mimo wszystko mieć nadal kontakt, to możesz.
Włożyłem kartę SIM do LG i jak zadzwonisz na mój główny numer, to przekieruje Cię na zegarek. Żona jak wie, że nie biorę komórki, dzwoni od razu na zegarek (inna karta, inny numer)
Czy zaufałbym jako jedyny i wyłączny środek łączności w terenie?
I tak i nie. Idąc do sklepu, jadąc w mieście np na 2 godziny do sklepu. Zdecydowanie tak, wtedy możesz spokojnie zostawić komórkę w domu.
Ale do lasu nie pojechałbym z samym zegarkiem, nawet i ze smartfonem w razie porządnego zgubienia mogłoby być krucho.

Pozdrówka

KOMTUR

Data: 2017-01-04 01:30:33
Autor: Yerine Ictimai
[...]

Ale ponoć są smartwatch'e które mają baterie słoneczne, szybkie
 ładowanie indukcyjne, i inne wynalazki jak choćby powerbank
 :)

[...]

Ale dlaczego do lasu, weźmy raczej dżunglę MIEJSKĄ za wyznacznik,
 po prostu nie do sklepu ale na cały dzień lecz do pracy i potem
 jeszcze gdzieś, do kina, na basen, dyskotekę itp
 :)

Jednak widać że jakby problem jest ale to WIELKI z ENERGIĄ.
Jednak technologia tych smartwatch'y jest jak narazie w
 powijakach, zbyt na etapie niemowlęcym żeby to poważnie
 potraktować.

Weźmy takie ładowanie, ładowarki jak widać są zbyt problematyczne
 żeby np szybko podładować w terenie, choćby w pracy, trzeba
 odpinać pasek ze smartwatch'em żeby podłączyć do ładowania,
 BEZSENS!
Przecież można prosto zrobić żeby ładowarka indukcyjna znajdowała
 się w mouspad'zie na biurku albo w innym takim miejscu że
 ładowanie robiłoby się PRZY OKAZJI, nawet bez zauważenia przez
 właściciela.

Albo zrobić z baterią coś sensownego, ktoś tu wspomniał o
 wbudowaniu baterii akumulatorków do bransoletki smartwatch'a,
 widać że grupowiczów powinien zatrudnić jakiś SAMSUNG tudzież
 inny LG - kogo tam trzymają na wikcie, wielkie koncerny a mają
 problemy z wyłanianiem pomysłodawców??? ;) -- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-01-05 15:05:21
Autor: KOMTUR
W dniu 04.01.2017 o 01:30, Yerine Ictimai pisze:

[...]

Dokładnie. Dla mnie jedyne zastrzeżenie do smartwatchy, to właśnie za mała bateria, co za tym idzie krótki czas działania.

Ja się pogodziłem z tym, ze co noc ładuję oba "smarty" i z obu jestem zadowolony

Pozdrówka
KOMTUR

Data: 2017-01-05 15:33:15
Autor: Yerine Ictimai
Właściwie co to SMARTWATCH jest?
KOMTUR <komtur.maupa.onet.kropka.pl@op.pl> Wrote in message:
Ja się pogodziłem z tym, ze co noc ładuję oba "smarty" i z obu jestem zadowolony

Ale dokładnie powiedz jak wystarcza jedno ładowanie
 smartwatch'owi, ile godzin czystej rozmowy telefonicznej?

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-01-05 16:14:19
Autor: KOMTUR
W dniu 05.01.2017 o 15:33, Yerine Ictimai pisze:

Ale dokładnie powiedz jak wystarcza jedno ładowanie
 smartwatch'owi, ile godzin czystej rozmowy telefonicznej?

Nie odpowiem Ci, bo nie wiem.
Nigdy nie sprawdzałem :)
Czasami mam pod koniec dnia 65% a czasem 15%.
Wiem natomiast, ze w domu bateria schodzi mi powolutku, bo ma super zasięg, jakieś 500m od nadajnika. Natomiast podczas rozmowy w samochodzie gdzieś na autostradzie potrafi mi i 5-7% zejść podczas kilkuminutowej rozmowy.Zresztą dokładnie tak samo zachowuje się S7 EDGE, tylko tam procenty lecą "trochę" wolniej :)

Nie wiem jak dużo chcesz rozmawiać i gdzie.

Mi zawsze bateria wystarcza na cały dzień, więc nie drążyłem tematu, co i ile prądu mi zżera. Do tego ja nigdy nie chciałem go traktować jako li tylko sam telefon w zegarku, bo jak już pisałem, używam go do masy funkcji innych, a dzwonię tylko jak nie mam smartfona pod ręką.

Zapytaj tu http://forum.android.com.pl/forum/2010-lg-watch-urbane/
może ktoś z posiadaczy bardziej używa go po "Twojemu" i odpowie Ci bardziej szczegółowo.

Pozdrawiam

Komtur

Data: 2017-01-04 10:15:28
Autor: J.F.
Użytkownik "Yerine Ictimai"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o4h1et$bb0$1@dont-email.me...
[...]

Ja tam podejrzewam, ze najpierw mu sie uaktywni "smart", wydoi baterie, i na tym sie rola srodka lacznosci i zegarka skonczy :-)

Stara Nokia to jest dobry srodek lacznosci ... dopoki operatorzy nie skasuja obslugi podstawowego GSM :-)

J.

Data: 2017-01-02 18:10:22
Autor: J.F.
Użytkownik "AL"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o4dr89$83m$1@dont-email.me...
[...]

A na smartfona wymagajacego ladowania codziennie sie godzisz ?

J.

Data: 2017-01-02 21:02:38
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-01-02 o 18:10, J.F. pisze:

[...]

To że muszę telefon ładować co chwila nie oznacza że zgodzę się
na podobnie felerny zegarek.

Pozdrawiam

Data: 2017-01-05 13:05:56
Autor: Yerine Ictimai
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> Wrote in message:
To że muszę telefon ładować co chwila nie oznacza że zgodzę się
na podobnie felerny zegarek.

Prawdą jest, że smartfon z AMOLED'em, przy wybraniu czarnego
 tematu graficznego ładnie oszczędza energię, a baterię ma duuużą
 w porównaniu do smartwatch'a :)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-01-05 13:55:59
Autor: J.F.
Użytkownik "Yerine Ictimai"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o4lco9$jgc$2@dont-email.me...
[...]

Powinien, a tymczasem mam wrazenie, ze S4 nawet na ciemnym temacie strasznie duzo pradu bierze.
Co zreszta czuc po drugiej stronie obudowy - goracy wrecz.

Ale moze to jakis akcelerator graficzny winien, czy zwyczajnie procesor...

J.

Data: 2017-01-02 23:48:40
Autor: AL
On 2017-01-02 18:10, J.F. wrote:
[...]

ja włącze w tryb UltraStamina to mam telefon na 17dni (czysty telefon bez funkcji smartwacza).
Normalnie spokojnie starcza na dwa dni - a jak ograniczam się z internetem, to dojdzie do 3 dni.
Na wyprawy dalsze i bliższe (w zależności od sytuacji) - wystarcza i ... nie mam wyjścia - godzę się z tym faktem, by podładować lub wspomagam się power bankiem gdy jestem poza cywilizacją.

Zegarek ma baterię słoneczną (silnik ecoDrive) i nie wyobrażam sobie, bym musiał co dwa dni pamiętać, że mam go naładować bo ... mi zgaśnie w połowie dnia.

Data: 2017-01-05 13:02:10
Autor: Yerine Ictimai
[...]

Jak to, o smartwatch'u teraz mówisz czy o smartfonie Xperia?

Normalnie spokojnie starcza na dwa dni - a jak ograniczam się z internetem, to dojdzie do 3 dni.

Potwierdź, jeżeli to SMARTWATCH tak pięknie się sprawuje (jaki
 model?) to na ile GODZIN ROZMOWY telefonicznej dokładnie
 wystarcza jedno doładowanie?

Na wyprawy dalsze i bliższe (w zależności od sytuacji) - wystarcza i

Powiedzmy do używania REGULARNEGO wystarczyłoby gdyby wystarczyło
 na ok 10 godzin czystej ROZMOWY telefonicznej jedno
 doładowanie!

Zegarek ma baterię słoneczną (silnik ecoDrive) i nie wyobrażam sobie, bym musiał co dwa dni pamiętać, że mam go naładować

Powódź więcej, gdzie bateria słoneczna się znajduje, jak korzysta
 się z niej, jaka jest jej sprawność? (i jaki to smartwatch'a)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-01-05 13:11:08
Autor: Yerine Ictimai
Właściwie co to SMARTWATCH jest?
Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru> Wrote in message:
Powódź więcej, gdzie bateria słoneczna się znajduje, jak korzysta
 się z niej, jaka jest jej sprawność? (i jaki to smartwatch'a)

Ach ten Swype ;)

Jeszcze raz:

Powiedz więcej, gdzie bateria słoneczna się znajduje, jak korzysta
  się z niej, jaka jest jej sprawność? (i jaki to model smartwatch'a)

:)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-01-05 17:42:32
Autor: AL
On 2017-01-05 13:11, Yerine Ictimai wrote:
[...]

sorki, to nie smartwatch
Ale gdyby w smartwatch zastosować technologię eco-drive, być może by się polepszył czas pracy na jednym ładowaniu
https://dolinski.pl/eco-drive.html

Data: 2017-01-05 21:51:06
Autor: re
Właściwie co to SMARTWATCH jest?

Użytkownik "AL"

[...]

No polepszyłby się np o jakieś ... 0,01% :-)

Data: 2017-01-02 21:04:24
Autor: Irokez
W dniu 2017-01-02 o 16:24, AL pisze:
smartwacha w obecnej fazie rozwojowej bym nie kupił, głównie ze względu
na konieczność częstego ładowania (co parę dni).

chyba godzin...

--
Irokez

Data: 2017-01-02 21:39:44
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2017-01-02 o 21:04, Irokez pisze:
W dniu 2017-01-02 o 16:24, AL pisze:
smartwacha w obecnej fazie rozwojowej bym nie kupił, głównie ze względu
na konieczność częstego ładowania (co parę dni).

chyba godzin...

Zależy od modelu.
np http://tech.wp.pl/elegancki-smartwatch-ktorego-bateria-trzyma-30-dni-tak-to-mozliwe-6034805863134337a

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-01-02 22:50:48
Autor: Irokez
W dniu 2017-01-02 o 21:39, LordBluzg(R) pisze:
[...]

Niech wsadzą wyświetlacz typu e-papier i będzie pół roku :)

--
Irokez

Data: 2017-01-02 23:06:41
Autor: P.B.
Dnia Mon, 2 Jan 2017 22:50:48 +0100, Irokez napisał(a):

Niech wsadzą wyświetlacz typu e-papier i będzie pół roku :)

No to wynalazłeś Pebble.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2017-01-02 23:50:42
Autor: AL
On 2017-01-02 23:06, P.B. wrote:
Dnia Mon, 2 Jan 2017 22:50:48 +0100, Irokez napisał(a):

Niech wsadzą wyświetlacz typu e-papier i będzie pół roku :)

No to wynalazłeś Pebble.

Pebble już nie istnieje (to tak apropo, jak firma może wykupić inną by ją ubić wraz z wszystkimi wynalazkami).

Data: 2017-01-03 16:57:30
Autor: re
[...]

Na tym polega kapitalizm oraz ochrona własności :-)

Data: 2017-01-03 00:03:16
Autor: LordBluzg(R)
Właściwie co to SMARTWATCH jest?
"Irokez" wydumał(a) w wiadomości ID news:586acb36$0$5144$65785112news.neostrada.pl
[...]

....a zwykły zegarek nakręcało się codziennie :p

Można oczywiście dołączyć gadgety w formie...paska, który ma ładowanie słoneczne i dodatkowo akumulatory (bransoleta)...wieczna extaza :D Zależy to tylko od potrzeb. Mnie osobiście nie przeraża ładowanie smartwacza co 2/3dni. Zwyczajnie obliguję sobie, że przed spaniem należy się odsiurać, najeść, poruch..ć napić i podłączyć sprzęt. Na czas snu nie jest mi specjalnie ten sprzęt potrzebny :)

Data: 2017-01-03 09:40:01
Autor: masti
LordBluzg(R) wrote:

[...]

zwłaszcza automatyczny :)

Data: 2017-01-03 09:48:03
Autor: J.F.
Użytkownik "LordBluzg(R)"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o4em8c$6nv$1@mx1.internetia.pl...
"Irokez" wydumał(a) w wiadomości ID news:586acb36$0$5144$65785112news.neostrada.pl
Niech wsadzą wyświetlacz typu e-papier i będzie pół roku :)

...a zwykły zegarek nakręcało się codziennie :p

Od tego czasu tez nastapil postep :-)

Można oczywiście dołączyć gadgety w formie...paska, który ma ładowanie słoneczne i dodatkowo akumulatory (bransoleta)...wieczna extaza :D

Nie bardzo - u nas czasem malo slonca, a gadzety coraz bardziej pradozerne.

[...]

SW, telefon, tablet, zona, dzieci - i ladowarek zaczyna brakowac :-)

A teraz jeszcze pojedz gdzies poza dom.

przy czym ... 2-3 dni to i mnie by nie przerazalo, ale jak sie te nowoczesne telefony uzywa, to godziny nie wytrzymuja :-(

J.

Data: 2017-01-03 18:49:01
Autor: LordBluzg(R)
Właściwie co to SMARTWATCH jest?
W dniu 2017-01-03 o 13:31, re pisze:

Użytkownik "LordBluzg(R)"

[...]

Normalnie, tak jak spacja przed pytajnikiem :)

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-01-03 19:36:56
Autor: LordBluzg(R)
Właściwie co to SMARTWATCH jest?
W dniu 2017-01-03 o 19:34, re pisze:

Użytkownik "LordBluzg(R)"

[...]

Jeśli się upierasz... :)

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-01-03 19:44:39
Autor: LordBluzg(R)
Właściwie co to SMARTWATCH jest?
W dniu 2017-01-03 o 19:38, re pisze:
[...]

-- -
[...]

a) http://forum.gazeta.pl/forum/w,210,139066919,139066919,Spacja_przed_znakiem_zapytania.html

b)http://sjp.pwn.pl/zasady/small-21-4-small-Stosowanie-lub-pomijanie-spacji-miedzy-literami-a-znakami-interpunkcyjnymi;4836490.html

Wybierz sobie odpowiedź :)

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-01-03 20:14:09
Autor: re
[...]

Ale o co chodzi ? Masz z tym jakiś problem i spać nie możesz ? :-)

Data: 2017-01-03 20:22:34
Autor: LordBluzg(R)
Właściwie co to SMARTWATCH jest?
W dniu 2017-01-03 o 20:14, re pisze:

Użytkownik "LordBluzg(R)"

-- -
[...]

Ja problemu nie mam i znam właściwą odpowiedź. Widać że ty masz z tym problem bo stosujesz i jeszcze pytasz :)

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-01-03 20:27:00
Autor: re
[...]

To czemu Ty o tym piszesz a nie ja ?

Data: 2017-01-03 22:40:04
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2017-01-03 o 20:27, re pisze:

[...]

Hmm, to podobnie jak z rozmową i waleniem konia. Zwracam Ci uwagę że to jest niewłasciwe zachowanie podczas rozmowy. Generalnie walisz swojego konia... więc nie mam z tym problemu, Twoja sprawa ...ale w tym przypadku mam mieszane uczucia. Dlaczego? Piszesz m/innymi DO MNIE (nie do siebie) czyli chcesz abym to zobaczył i odczytał. Jeśli lubisz stawiać spację przed pytajnikiem, możesz sobie narobić tego do oporu np w notatniku :) Pisanie ze spacją DO KOGOŚ i na dodatek UMYŚLNIE jest nazwyczajniej lekceważeniem rozmówcy...takie "mam cie wdupie i chujci dotego" :) Lepiej?

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-01-03 23:45:48
Autor: re
[...]

Chyba Cię powaliło. :-)

Data: 2017-01-04 00:09:07
Autor: LordBluzg(R)
Właściwie co to SMARTWATCH jest?
"re" wydumał(a) w wiadomości ID news:o4h9j5$j5p$1mx1.internetia.pl
[...]

Podporgowo prosiłeś żebym Ci wyjaśnił jak JA to widzę :) Ok, nie dopierdoliłem się jeszcze do czytnika bo mam słabość do protezy Microsoftu ale ucieszyła mnie wiadomość że za 6 dni kończy się wsparcie dla tego gówna, które używasz :]http://www.hotfix.pl/microsoft-konczy-wsparcie-dla-windows-essentials-n11825.htm czyli już nie ściągniesz do następnego systemu :D

Data: 2017-01-04 20:35:13
Autor: re
[...]

Sam jesteś proteza :-)

Se pierd...sz i p..sz a właśnie o to chodziło, że jedynie ona spełniała kryterium używalności przez to, że co prawda nie była natywną aplikacją systemu, ale w odróżnieniu od natywnych działa i była aktualizowana i oferowana przez jego producenta. W sytuacji, gdy przestaje być aktualizowana (dzięki za zwrócenie uwagi) to nie pozostaje nic innego jak ją zmienić na natywną, która działa lepiej niż ten syf co kiedyś przeglądałem lub swoją. Ale nadal w mam w 4 jakiego Ty czytnika używasz. Se używaj czego chcesz, co mnie to.

I nadal będę sypiał ze smartwatchem by mnie budził. Ostatecznie to mój smartwatch i moje budzenie.

Aaa i jeszcze spacje będę wstawiał przed pytajnikiem :-) Może nawet swoją apkę do niusów w taki automat wyposażę :-)

Data: 2017-01-05 00:18:58
Autor: AL
On 2017-01-04 20:35, re wrote:

[...]

ale mógłbyś zmienić swój czytnik na cokolwiek, co spełnia wymagania savuavivru list dyskusyjnych.  Twój czytnik to jakiś 'barbarzyńca nieokrzesany' ;) i przyznam, że ciężko się czyta Twoje odpowiedzi szukając kreseczek -- -

Data: 2017-01-05 01:08:06
Autor: re
[...]

Nie mógłbym. Masz właśnie powyżej dlaczego. I nie interesuje mnie na co się snobujesz więc nawet mi o tym nie pisz bo po co.

Twój czytnik to jakiś 'barbarzyńca
nieokrzesany' ;) i przyznam, że ciężko się czyta Twoje odpowiedzi
szukając kreseczek -- -
-- -
Ustalmy, czytnik jest Microsofta. Mój działa inaczej, ale ... to nie znaczy, że tak jak Ty chcesz. Bo rzecz nie jest w snobowaniu się tylko w stosowaniu właściwych technik.

Data: 2017-01-05 11:02:40
Autor: LordBluzg(R)
Właściwie co to SMARTWATCH jest?
W dniu 2017-01-05 o 01:08, re pisze:

Użytkownik "AL"

[...]

Noo, za kazdym razem jak podajesz odpowiedź w swojej technice odczuwam wrażenie jakbyś podawał dłoń umazaną gównem :)

No pewnie, nie muszę czytać czy odpowiadać a i tak robię to sporadycznie więc gównuj sobie dalej i broń gówna jak mucha:)

Ty ciągle nie łapiesz że to TY i TYLKO TY piszesz do kogoś w sposób w/w. Chuj mnie obchodzi co tam masz i jak ci wyświetla połamane linie. Ja zachowuję standardy a ty nie, tyle.

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-01-05 11:52:50
Autor: re
[...]

A co Ty wiesz o standardach poza tym, że są ?

Data: 2017-01-05 17:58:52
Autor: AL
Właściwie co to SMARTWATCH jest?
A teraz znajdź moją odpowiedź w tekście poniżej.

On 2017-01-05 01:08, re wrote:

[...]
???
Przyjmnę sobie moje własne formatowanie jakie mi jest wygodnie
[...]
i mam w dupie, że nikt nie przeczyta tego co piszę

I jak - dobrze by się czytało, gdyby każdy przyjąć swój własny styl odpowiadania?
Ty to właśnie czynisz i twierdzisz, że tak ma być bo masz czytnik od Microsoftu.

Otóż jesteś w błędzie i to głębokim i możesz sobie pomyśleć "mam to w dupie", natomiast nie zmienia to faktu, że jesteś niereformowanym użyszkodnikiem usenetu.

Data: 2017-01-05 21:49:10
Autor: re
Właściwie co to SMARTWATCH jest?

Użytkownik "AL"

A teraz znajdź moją odpowiedź w tekście poniżej.
-- -
Niczego sensownego nie napisałeś

Data: 2017-01-05 22:25:05
Autor: Akarm
W dniu 2017-01-05 o 00:18, AL pisze:
ale mógłbyś zmienić swój czytnik na cokolwiek, co spełnia wymagania
savuavivru list dyskusyjnych.

Ty mógłbyś nie wyciągać ludziom gówna na wierzch.
To że lubisz, kiedy ktoś wprost ci mówi, że ma cię w dupie, nie jest powodem, żebyś tym czymś uszczęśliwiał innych.
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2017-01-06 00:12:11
Autor: re
Właściwie co to SMARTWATCH jest?

Użytkownik "Akarm"

[...]
Idź stąd

Data: 2017-01-02 23:55:42
Autor: AL
On 2017-01-02 21:39, LordBluzg(R) wrote:
[...]

ten z linku w/w ma dokładnie te same funkcje jak MiBand 2'ka (ale jest w ładniejszej/poważniejszej formie).
Dodatkowo aplikacja Notify & fitness w wersji PRO przekaże nazwę osoby dzwoniącej, czy dowolną wiadomość sms/hangouts/email na ekranik (niestety tylko pierwsze 18 znaków).
Natomiast potwierdzam, że spokojnie na 40 dni wystarcza na jednym ładowaniu.
https://www.tabletowo.pl/2016/07/19/recenzja-xiaomi-mi-band-2-taniej-opaski-z-ekranem-i-pulsometrem/

Data: 2017-01-05 13:23:40
Autor: Yerine Ictimai
LordBluzg(R) <mkawran@poczta.onet.pl> Wrote in message:
[...]

Ale proszę powiedz jak z AUTONOMICZNOŚCIĄ ponieważ wnioskując z
 artykułu MUSI on współpracować z Androidem lub iOS.
Przypuszczam, że moduł TELEFONICZNY konsumuje główną energię
 podczas rozmowy a ten watch to tylko zegarek z funkcją PASKA
 POWIADOMIEŃ telefonu do którego jest PODŁĄCZONY, i gdyby moduł
 telefoniczny znajdował się tylko w samym smartwatch'u wówczas ta
 sama bateria wystarczyłaby na półtorej godziny czystej
 rozmowy?

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Właściwie co to SMARTWATCH jest?