Wlasciwie slow brakuje

Data: 2014-09-09 10:19:21
Autor: rs
Wlasciwie slow brakuje
On 9/4/2014 6:34 AM, atm wrote:
http://antyweb.pl/tymczasem-przed-sklepem-apple/

a ja właśnie przechodziłem kolo sklepu Apple w mojej wsi i żadnej kolejki nie ma. ani jednej osoby. zero. w sklepie tez jakby ruch normalny, a tu przecież "już za chwile, już za momencik wtorek z Timem Cookiem zacznie się kręcić". może wszystkich applofili gdzieś wywieźli? jakaś łapanka mieście była? zaczynam się niepokoić. <rs>

Data: 2014-09-09 16:22:36
Autor: atm
Wlasciwie slow brakuje
On 2014-09-09 16:19, rs wrote:
On 9/4/2014 6:34 AM, atm wrote:
[...]

Eeeee, to zajmij mi kolejke ;]

Data: 2014-09-09 11:12:59
Autor: rs
Wlasciwie slow brakuje
On 9/9/2014 10:22 AM, atm wrote:
On 2014-09-09 16:19, rs wrote:
On 9/4/2014 6:34 AM, atm wrote:
[...]

się robi. fotele i namiot rozłożone, sznurki na pranie porozciągane, nawet ognisko w chodniku wyrypane i kiełbaski się smażą. piwo przynieś. <rs>

Data: 2014-09-09 17:18:03
Autor: atm
Wlasciwie slow brakuje
On 9/9/2014 10:22 AM, atm wrote:
On 2014-09-09 16:19, rs wrote:
On 9/4/2014 6:34 AM, atm wrote:
[...]

Hehe, spoko. Wezme tez kilka workow foliowych bo w nocy moze byc zimno
https://www.youtube.com/watch?v=JDsKChgVmlA

Data: 2014-09-09 11:29:27
Autor: rs
Wlasciwie slow brakuje
On 9/9/2014 10:22 AM, atm wrote:
On 2014-09-09 16:19, rs wrote:
On 9/4/2014 6:34 AM, atm wrote:
[...]

dobra, dobra. będziesz chciał innych kolejkowiczów poddusić i wykupić ich przydział. podoba mi się. przyłączam się do planu.
btw. właśnie przed tym sklepem, co w wideo, nie ma teraz żadnej kolejki. <rs>

Data: 2014-09-09 17:43:29
Autor: atm
Wlasciwie slow brakuje

[...]

Szkoda, to juz nie bedzie ten sam klimat.

Data: 2014-09-09 11:59:09
Autor: rs
Wlasciwie slow brakuje
On 9/9/2014 11:43 AM, atm wrote:

[...]

może to też jest dowód na zmiany klimatu? <rs>

Data: 2014-09-09 19:52:34
Autor: Pszemol
Wlasciwie slow brakuje
"rs" <no.address@no.spam.info> wrote in message news:540f1d1c$0$19766$c3e8da3$33881b6anews.astraweb.com...
btw. właśnie przed tym sklepem, co w wideo, nie ma teraz żadnej kolejki.

Czemu?
Sponsorzy się wycofali czy daty okazały się wybiegać za daleko w przyszłość?
Wrzesień 19-go... a może później bo 19-tego obiecano pierwsze "wysyłki".

Data: 2014-09-09 17:21:45
Autor: atm
Wlasciwie slow brakuje
On 2014-09-09 16:19, rs wrote: