Wlasciwy czlowiek...

Data: 2009-10-08 11:08:15
Autor: HaMMeR
Wlasciwy czlowiek...
http://www.tvn24.pl/12690,1623012,,,panie-premierze-- zapewniam-- ze-odzyskamy-zaufanie,wiadomosc.html

'Panie premierze, odzyskamy społeczne zaufanie - zadeklarował w Sejmie minister Michał Boni,...'

Jak rozumiem, wie co mowi, bowiem sam jest przykladem na 'odzyskiwanie' zaufania.., oczywiscie u prezesa...
POwska, przenicowana moralnosc! Oto byly TW 'radzi i gwarantuje' w kontekscie zaufania!!
Zesz wasza POlszewicka mac..!

Data: 2009-10-08 11:14:07
Autor: Slawomir Stoff
Wlasciwy czlowiek...

"HaMMeR" <tranzac@aster.pl> schrieb im Newsbeitrag news:haka63$27tb$1newsread2.aster.pl...
http://www.tvn24.pl/12690,1623012,,,panie-premierze-- zapewniam-- ze-odzyskamy-zaufanie,wiadomosc.html

'Panie premierze, odzyskamy spoleczne zaufanie - zadeklarowal w Sejmie minister Michal Boni,...'

[...]

   http://www.youtube.com/watch?v=G5rbFczRkQ8

   ar

Data: 2009-10-08 12:18:22
Autor: Piotr
Wlasciwy czlowiek...
Dnia Thu, 08 Oct 2009 11:08:15 +0200, HaMMeR napisał(a):

'Panie premierze, odzyskamy społeczne zaufanie - zadeklarował w Sejmie minister Michał Boni,...'

Jak na masówce za starego, dobrego, wałkuńskiego reżimu.
Piotr

Data: 2009-10-08 12:21:28
Autor: Prawusek
Wlasciwy czlowiek...

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message
> [...]

minister
> Michał Boni,...'

Jak na masówce za starego, dobrego, wałkuńskiego reżimu.

Wystarczyło mi jedno spotkanie z bucem, aby po powrocie do pracy zrezygnować
z bycia przewodniczącym komisji zakładowej i przynależnoscvi do
S...durności. Zjawili sie z miejsca staro-związkowcy (jak te zakonne) z
roztwartymi łapami, ale wysłałem ich do diabła.

Data: 2009-10-08 15:27:27
Autor: HaMMeR
Wlasciwy czlowiek...
Prawusek wrote:
[...]

A ty znowu o czym, Jerzy??
Kurde, wczesnie pochylasz sie nad butelczyna czy co?

Wlasciwy czlowiek...