Właściwy człowiek na właściwym miejscu.

Data: 2014-01-25 04:16:57
Autor: stevep
Właściwy człowiek na właściwym miejscu.
#
| Źródło: tvn24
Wipler wytyka premierowi podniesienie akcyzy. "Kto jak kto, ale on  powinien w tej sprawie milczeć"
24.01 | - Panie premierze, podnosił pan akcyzę na alkohol, akcyzę na  papierosy, akcyzę na paliwo i w chwili obecnej płacimy dużo wyższą akcyzę,  niż wymaga tego Unia Europejska - mówił w piątek w Sejmie Przemysław  Wipler, Polska Razem Jarosława Gowina. Kiedy poseł zwracał się do Donalda  Tuska na sali plenarnej wybuchły śmiechy. - Wszyscy się uśmiali, że  ubolewa, że akcyza została podniesiona - tłumaczyła Iwona  Śledzińska-Katarasińska z PO. Z posła Wiplera nabijali się także  przedstawiciele opozycji. - Akurat kto jak kto, ale on powinien w tej  sprawie milczeć - stwierdził Dariusz Joński z SLD. W ubiegłym roku, pod  koniec października, doszło do bójki przed klubem przy ul. Mazowieckiej w  Warszawie. Przemysław Wipler twierdzi, że został brutalnie pobity przez  policję. Na koniec zajścia funkcjonariusze odwieźli go do policyjnej izby  wytrzeźwień. Później poseł tłumaczył, że świętował, bo po raz piąty  zostanie ojcem. #
Ze strony:
http://tnij.org/23ip936

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-25 08:33:41
Autor: Budzik
Właściwy człowiek na właściwym miejscu.
Użytkownik stevep stevep011@invalid.tkdami.net ...

Wipler wytyka premierowi podniesienie akcyzy. "Kto jak kto, ale on  powinien w tej sprawie milczeć"

Skoro dużo pije, to chyba własnie on powinien składać takie interpelacje!
MSPANC

Oczywiście zartuje, smieszy mnie hipokryzja tych co Wiplerowi wypominają, że się schlał.

Data: 2014-01-25 09:53:18
Autor: u2
W dniu 2014-01-25 09:33, Budzik pisze:
[...]

a co, badales go alkomatem, ze twierdzisz, ze sie schlal ?

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2014-01-25 10:00:44
Autor: Budzik
Właściwy człowiek na właściwym miejscu.
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

Nie badałem i nie ma to dla mnie żadnego znaczenia, czy się schlał czy nie.

Data: 2014-01-25 11:05:32
Autor: u2
W dniu 2014-01-25 11:00, Budzik pisze:
Oczywiście zartuje, smieszy mnie hipokryzja tych co Wiplerowi

>a co, badales go alkomatem, ze twierdzisz, ze sie schlal ?

Nie badałem i nie ma to dla mnie żadnego znaczenia, czy się schlał czy nie.

twierdzisz, ze sie schlal i to niedobrze, ze ktos ma czelnosc mu to wypominac. ta twoja zomowska logika bucek ...-;)

Data: 2014-01-25 12:21:16
Autor: Budzik
> [...]

Twierdzisz, ze sie schlal i to niedobrze, ze ktos ma czelnosc mu to wypominac. ta twoja zomowska logika bucek ...-;)

Twierdze ze wiele na to wskazuje.
Twierdze, ze wypominanie mu tego to zwykła hipokryzja.
Twierdze, ze mnie osobiście niewiele to interesuje.

P.S. Zomowska? Naprawde?

Data: 2014-01-25 13:31:14
Autor: u2
W dniu 2014-01-25 13:21, Budzik pisze:
[...]

co bucek nie wiesz co to zomo ? naprawde nadajesz sie do zomo, ale mozesz pojechac do Janukowycza tam ciebie przyjma do berkutu...-;)