Własną piersią!!!

Data: 2012-05-06 13:44:30
Autor: Leprechaun aka Jimmy Squarefoot
Własną piersią!!!
"Zaprotestował znów Zbigniew Girzyński, przypominając, że dawny prezydent był człowiekiem "niezwykle odważnym". - Gdy trzeba było podejmować trudne decyzje, ryzykował własne życie. Leciał do Tbilisi i własną piersią ratował ten kraj, aby nie wkroczyły tam rosyjskie wojska." http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114884,11667546,Ziobro__Kaczynski_o_bojkocie_Euro_mowi_zupelnie_jak.html

Widział ktoś większego idiotę niż Zbynio Girzyński?

BomBel

Data: 2012-05-06 11:56:10
Autor: MH
Własną piersią!!!
Leprechaun aka Jimmy Squarefoot <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał(a):

Widział ktoś większego idiotę niż Zbynio Girzyński?

BomBel

==================

A ja nadal z uporem maniaka stawiam na Antoniego..

MH

Data: 2012-05-06 14:19:26
Autor: pluton
Własną piersią!!!

A ja nadal z uporem maniaka stawiam na Antoniego..

I tak nikt nie przebije wiadomo kogo.

Nullification

Data: 2012-05-06 14:18:58
Autor: pluton
Własną piersią!!!

Widział ktoś większego idiotę niż Zbynio Girzyński?

Tak, np. Zbynio Ziobro.

Nullification

Własną piersią!!!