Własnie Kaczynski robil zakupy

Data: 2011-03-22 13:34:50
Autor: Voodoo People
Własnie Kaczynski robil zakupy
za kilka podstawowych produktow zaplacil ok 2x wiecej niz wtedy, kiedy PILKARZ dochodzil do wladzy.
Pasuje wam to warzywniki i inne kurwy?

Data: 2011-03-22 12:48:05
Autor: outres
Voodoo People <popierdolka75@gazeta.pl> napisał(a):
za kilka podstawowych produktow zaplacil ok 2x wiecej niz wtedy, kiedy PILKARZ dochodzil do wladzy.
Pasuje wam to ...

dopoki bezrobocie nie spada bardziej jak popis za SLD-PSL , to raz PiS innym
razem PO ..

wspolkoalicjant PiS wyjechal z parlamentu, wspokoalicjant PO szykuje sie do
wyjazdu z Polski - moze Wiedeń , nie wiem . Mnie to osobiście nie pasuje,
optowalbym za Ibizą --

Data: 2011-03-22 12:50:49
Autor: vversa
 outres <outres@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Voodoo People <popierdolka75@gazeta.pl> napisał(a): > za kilka podstawowych produktow zaplacil ok 2x wiecej niz wtedy, kiedy > PILKARZ dochodzil do wladzy.
> [...]

wyjazdu z Polski - moze Wiedeń , nie wiem . Mnie to osobiście nie pasuje,
PSL jeszcze sie wygrzebie, zostalo im jeszcze pare nawykow do ogarniecia z
poprzednim kooperantem

Data: 2011-03-22 13:46:36
Autor: Grzegorz Z.
Voodoo People napisał:

za kilka podstawowych produktow zaplacil ok 2x wiecej niz wtedy, kiedy PILKARZ dochodzil do wladzy.
Pasuje wam to warzywniki i inne kurwy?

A skąd miał pieniądze na te zakupy?

Z maminej emerytury?

Data: 2011-03-22 17:01:55
Autor: Voodoo People

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:10w66t2rqiiq4.aeg4fnfrhk55$.dlg40tude.net...
Voodoo People napisał:

za kilka podstawowych produktow zaplacil ok 2x wiecej niz wtedy, kiedy
PILKARZ dochodzil do wladzy.
Pasuje wam to warzywniki i inne kurwy?

A skąd miał pieniądze na te zakupy?

Z pizdy - czy ta odpowiedz cie satysfakcjonóje pajacu? :)

Data: 2011-03-22 19:01:01
Autor: Grzegorz Z.

From: Voodoo People <popierdolka75@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: Własnie Kaczynski robil zakupy
Date: Tue, 22 Mar 2011 17:01:55 +0100

Voodoo People napisał:

[...]

Chyba z pizdy twojej niedoruchanej matki?

Data: 2011-03-22 13:30:27
Autor: Antenka
Jestem obrzydliwym bluzgaczem - GrzegorzZ.
On 22 Mar, 19:01, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Chyba z pizdy twojej niedoruchanej matki? <

No tylko pogratulować rynsztokowego słownictwa! Wreszcie jesteś sobą,
ty obłudny jehowcu! : - /

Antenka

Data: 2011-03-22 22:06:34
Autor: Grzegorz Z.

https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0c16ce427a4eb0bc?hl=pl&dmode=source

Data: 2011-03-22 20:23:54
Autor: Voodoo People

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:vg0rpit2de51$.1dp6ukkh7vi85$.dlg40tude.net...

From: Voodoo People <popierdolka75@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Tue, 22 Mar 2011 17:01:55 +0100

Voodoo People napisał:

[...]

Spierdalaj sfrustrowany pedale

Data: 2011-03-22 20:39:58
Autor: obserwator
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Chyba z pizdy twojej niedoruchanej matki?

 moze wreszcie podejmiesz leczenie ? sam widzisz, ze autoterapia w sieci, jest
malo skuteczna. Kolejny raz przekraczasz granice dyskusji. Pamietaj, nie
jestes anonimowy.

Data: 2011-03-22 22:39:54
Autor: Polok_Prawdziwy
 obserwator wrote:

[...]

NIESTROS...!!! POKRAKO, NIESTROS...!!!

- KAPUSIE łokrutnie mi śmierdzom, a łodjakiegoś casu straśnie tukej rybom i cosnkiem zajeżdżo...

Data: 2011-03-23 01:29:50
Autor: Antenka
Własnie Kaczynski robil zakupy
On 22 Mar, 21:39, " obserwator" :

 może wreszcie podejmiesz leczenie ? sam widzisz, ze autoterapia w sieci, jest mało skuteczna. Kolejny raz przekraczasz granice dyskusji. Pamiętaj, nie  jesteś anonimowy. <

A czy to pierwszy raz? Musisz pamiętać, że niejaki bluzgacz Z.Grzegorz
bardzo  często zmienia nick, by z dziką rozkoszą nurzać się w
wyprodukowanej przez siebie gnojówce. Skąd o tym wiem? Ano nie trzeba
być Agatha  Christie zdradza go lubość do tej samej tematyki ( ma
hopla na punkcie KK, pedałów, gejów, lesbijek i molestowania - to jest
jego świat!) oraz ta wredna retoryka.

Antenka

Data: 2011-03-23 09:33:46
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Podaj gnoju tak ze trzy spośród tych moich rzekomych "często zmienianych
nicków".

Data: 2011-03-23 03:53:53
Autor: Antenka
Własnie Kaczynski robil zakupy
On 23 Mar, 09:33, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Podaj gnoju<

Oj kiedyś dostaniesz po tej zakutej mordzie..prosisz się o to
jehowcu!
Było ich tyle, że nie zapamiętałam - na każdy dzień masz inny o bardzo
głupawym brzmieniu.

Antenka

Data: 2011-03-23 12:40:43
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Skoro zapamiętałeś że było ich tyle to wymień choć dwa.

Nie daj się prosić!

Data: 2011-03-23 13:37:08
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:a24c2c2b-18d1-488a-90ae-2ba6f4e4e917d16g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Ile się ty tu już nakłamałeś zboku. Tfu!

Przemek

--

"Lider PiS miewał kłopoty z ortografią. Gdy w 1980 roku złożył podanie o
"Uprzejmnie proszę o przyjęcie do pracy".

Data: 2011-03-22 13:47:50
Autor: u2
W dniu 2011-03-22 13:34, Voodoo People pisze:
za kilka podstawowych produktow zaplacil ok 2x wiecej niz wtedy, kiedy
PILKARZ dochodzil do wladzy.
Pasuje wam to warzywniki i inne kurwy?

Za 1 kg cukru zapłacił 6,60 zl. Cuda Tuska :)

Data: 2011-03-22 14:24:32
Autor: Voodoo People

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4d889a79$0$2457$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W kerfurze jest prawie po 6zl, jak sie kupuje powyzej z tego co pamietam wieceni niz 5 kg. Ludzie zdjecia robili, to musza byc cuda - za miesiac bedzie na kartki :)

Data: 2011-03-22 15:08:43
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Voodoo People" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ima7uk$8cq$1inews.gazeta.pl...

[...]

Mówicie, że za mało jest cukru na rynku i obciążacie tym Tuska.
Macie krótką pamięć. Prawdopodobnie małą ilość cukru na rynku zawdzięczamy rządom PiS-u, a konkretnie ówczesnemu ministrowi rolnictwa, któremu ponoć honor nie pozwalał udać się do Brukseli na negocjacje w sprawach ustalenia ilości cukru produkowanego przez poszczególne kraje Unii.

Data: 2011-03-22 17:02:59
Autor: Voodoo People

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> wrote in message news:4d88ad6c$0$2505$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A kogo kórwa mamy obciazac - Kadafiego?

Data: 2011-03-22 14:31:41
Autor: Axzse

Użytkownik "Voodoo People" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ima51e$s5e$1inews.gazeta.pl...
za kilka podstawowych produktow zaplacil ok 2x wiecej niz wtedy, kiedy PILKARZ dochodzil do wladzy.
Pasuje wam to warzywniki i inne kurwy?

Skąd wiedział, że 2x więcej skoro w życiu nie robił zakupów?

AAA

Data: 2011-03-22 14:31:59
Autor: Axzse
[...]

Płacił kartą? ;))))))))))))))))))))

AAA

Data: 2011-03-22 17:04:09
Autor: Voodoo People

"Axzse" <axzse@fristunit.uk> wrote in message news:4d88a4c5$0$2446$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To ty kórwa nic nie wiesz? W jewro, zaplacil 55€ za te zakupy :)

Data: 2011-03-22 18:29:48
Autor: the_foe
W dniu 2011-03-22 17:04, Voodoo People pisze:

[...]

i to w jednym banknocie!

--
the_foe

Data: 2011-03-22 19:39:09
Autor: Polok_Prawdziwy
Voodoo People wrote:

za kilka podstawowych produktow zaplacil ok 2x wiecej niz wtedy, kiedy
PILKARZ dochodzil do wladzy.
Pasuje wam to warzywniki i inne kurwy?

Bo NAIWNIKUW tseba WBOLKA ŁADOWAć...!!!

Jak widzem takom SRACKEM WGARNITUżE, wturo domojich łoscypkuw siem zbliże, to wmomeńcie ich ceny TSYKROTNIE wgurem podskakujom...

Data: 2011-03-23 00:27:02
Autor: boukun
Własnie Kaczynski robil zakupy

Użytkownik "Voodoo People" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomoœci news:ima51e$s5e$1inews.gazeta.pl...
za kilka podstawowych produktow zaplacil ok 2x wiecej niz wtedy, kiedy PILKARZ dochodzil do wladzy.
Pasuje wam to warzywniki i inne kurwy?

Niech powie coœ o cukrze, niech powie coœ o cukrze i pojedzie potem za Nyse do Kauflandu...

boukun

Własnie Kaczynski robil zakupy