Własnie Kaczynski robil zakupy

Data: 2011-03-22 12:48:05
Autor: outres
Własnie Kaczynski robil zakupy
Voodoo People <popierdolka75@gazeta.pl> napisał(a):
za kilka podstawowych produktow zaplacil ok 2x wiecej niz wtedy, kiedy PILKARZ dochodzil do wladzy.
Pasuje wam to ...

dopoki bezrobocie nie spada bardziej jak popis za SLD-PSL , to raz PiS innym
razem PO ..

wspolkoalicjant PiS wyjechal z parlamentu, wspokoalicjant PO szykuje sie do
wyjazdu z Polski - moze Wiedeń , nie wiem . Mnie to osobiście nie pasuje,
optowalbym za Ibizą --

Data: 2011-03-22 12:50:49
Autor: vversa
 outres <outres@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

wyjazdu z Polski - moze Wiedeń , nie wiem . Mnie to osobiście nie pasuje,
PSL jeszcze sie wygrzebie, zostalo im jeszcze pare nawykow do ogarniecia z
poprzednim kooperantem

--

Własnie Kaczynski robil zakupy