Właśnie był u mnie agitator picowski..

Data: 2011-08-23 09:45:34
Autor: MH
Właśnie był u mnie agitator picowski..
Typowy moher. Chciał się wdać w dyskusję , ale nie miałem ani czasu ani ochoty. Zostawił ulotkę z kupą jadu na PO ..  Czytam : "...ograniczono prawo do ulgi
na dzieci , becikowe jest dostępne dla o wiele mniejszej liczby rodzin."

Czyżby becikowe , to była zasługa picu ???

MH

Data: 2011-08-23 12:03:31
Autor: Tomek

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j2vsru$flc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Giertycha. Ale za PO kasuje się ulgi i podwyższa podatki.
Tomek

Właśnie był u mnie agitator picowski..