Własnie nabyłem R1

Data: 2009-09-09 13:36:20
Autor: rodexbud
Własnie nabyłem R1
Witam wszystkich,
właśnie połtorarocznej przerwie zakupiłem kolejną R1 , tym razem z
rocznika 2006 , trochę póżno w tym sezonie , nie obyło się też bez
wielkiej awantury w domu (żona) ale co tam , jestem happy, sprzęt
śmiga pięknie , a może macie jaieś sprawdzone przepisy na ułagodzenie
małżonki ?
Pozdrawiam
RADEK

Data: 2009-09-09 21:40:32
Autor: zarafiq
Własnie nabyłem R1
rodexbud@vp.pl wrote:
[...]

:)

Kup jej coś za równowartość tej R1, w ramach tego może niech
ją wymasują w jakimś SPA. Powinno zadziałać.

Pozdrawiam,
zarafiq

Data: 2009-09-09 22:43:08
Autor: KJ Siła Słów
Własnie nabyłem R1
rodexbud@vp.pl pisze:
, a może macie jaieś sprawdzone przepisy na ułagodzenie
małżonki ?

Jesli miales przerwe po dzwonie to raczej zalaczyles jej za duzo emocji na raz tym zakupem.

szybko sie nie poprawi, ale poprawi sie szybciej jak postarasz sie o troche empatii i sprobujesz pokazac (chcialem napisac udowodnic, ale z R1... to  mozna tylko dobrze udawac)  ze jestes odpowiedzialny i uwazasz na siebie.

Tak czy owak zaakceptuj fakt ze na czas jakis masz przejebane.

KJ

Data: 2009-09-09 23:42:05
Autor: PB
Własnie nabyłem R1
Wed, 9 Sep 2009 13:36:20 -0700 (PDT), na pl.rec.motocykle,
rodexbud@vp.pl napisał(a):

[...]

dobry seks leczy wiekszosc kobiet. Chyba ze tego nie lubia...

Piotr Biegała          Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

Data: 2009-09-09 23:55:08
Autor: de Fresz
Własnie nabyłem R1
On 2009-09-09 23:42:05 +0200, PB <piotr.spam@biegala.pl> said:

a może macie jaieś sprawdzone przepisy na ułagodzenie
małżonki ?

dobry seks leczy wiekszosc kobiet. Chyba ze tego nie lubia...

A może tak po staropolsku - flaszką?

Sebastian
Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-09-10 08:21:51
Autor: grzech
Własnie nabyłem R1
dobry seks
...po staropolsku - flaszką?

sex, flaszką? - to musiał być niezły dzwon :)))

grzech
vl800

Data: 2009-09-10 10:54:46
Autor: de Fresz
Własnie nabyłem R1
On 2009-09-10 08:21:51 +0200, "grzech" <zulus250wytnijzero@wp.pl> said:

dobry seks
...po staropolsku - flaszką?

sex, flaszką? - to musiał być niezły dzwon :)))

Myślałem o bardziej tradycyjnym zastosowaniu doustnym, ale tak też można. A jak nie pomoże, to da się jej użyć do wodowania - to zawsze działa.

Data: 2009-09-10 01:18:02
Autor: scibor1
Własnie nabyłem R1
On 9 Wrz, 23:42, PB <piotr.s...@biegala.pl> wrote:

dobry seks leczy wiekszosc kobiet. Chyba ze tego nie lubia...

Wszystkie lubia. Tylko nie wszyscy faceci potrafia im zapewnic DOBRY
sex;D

scibor
czarna perla CBF500

Data: 2009-09-10 10:53:31
Autor: de Fresz
Własnie nabyłem R1
On 2009-09-10 10:18:02 +0200, scibor1 <scibor@eranet.pl> said:

dobry seks leczy wiekszosc kobiet. Chyba ze tego nie lubia...

Wszystkie lubia. Tylko nie wszyscy faceci potrafia im zapewnic DOBRY
sex;D

Się mi taki żarcik przypomniał:

- Dlaczego kobiety mają orgazm?

- A kogo to kurwa obchodzi?!

Data: 2009-09-10 06:28:42
Autor: amos
Własnie nabyłem R1
On 9 Wrz, 23:42, PB <piotr.s...@biegala.pl> wrote:
> śmiga pięknie , a może macie jaieś sprawdzone przepisy na ułagodzenie
> małżonki ?

dobry seks leczy wiekszosc kobiet. Chyba ze tego nie lubia...

Szczegolnie na siodle er jedynki

amos

Data: 2009-09-10 11:35:39
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Własnie nabyłem R1
PB napisał(a):

dobry seks leczy wiekszosc kobiet.

nie po to chlop kupil motur, zeby musial dalej sex uprawiac

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-09-10 17:34:47
Autor: zbigi
Własnie nabyłem R1
Kamil Nowak 'Amil' napisał(a):
PB napisał(a):

dobry seks leczy wiekszosc kobiet.

nie po to chlop kupil motur, zeby musial dalej sex uprawiac
....z wlasna zonom. ;)

Data: 2009-09-09 23:46:34
Autor: michal
Własnie nabyłem R1
rodexbud
nie obyło się też bez wielkiej awantury w domu (żona) ale co tam , jestem happy,
sprzęt śmiga pięknie , a może macie jaieś sprawdzone przepisy na ułagodzenie małżonki ?

Gdyby byly sprawdzone i niezawodne przepisy na ulagodzienie malzonek, wielka czworka, BMW i Harley Davidson mieli by dodatkowy rozdzial w User Manual :-D

--
Michal
FJS600

Data: 2009-09-10 00:02:43
Autor: Pink
Własnie nabyłem R1

Użytkownik <rodexbud@vp.pl> napisał w wiadomości news:477d1629-c145-488b-934b-c6a837fbbe39y21g2000yqn.googlegroups.com...

śmiga pięknie , a może macie jaieś sprawdzone przepisy na ułagodzenie
małżonki ?

zaproś Jej dobre koleżanki i niech te koleżanki troche popieja nad moto i troche nad Tobą. Niech sie przejadą z Tobą... Szczęscie znajomych i Jej sie udzieli... zobaczysz ;).

Pozdrawiam
Pink

Data: 2009-09-10 07:26:06
Autor: gildor
Własnie nabyłem R1
Pink pisze:
zaproś Jej dobre koleżanki i niech te koleżanki troche popieja nad moto i troche nad Tobą. Niech sie przejadą z Tobą... Szczęscie znajomych i Jej sie udzieli... zobaczysz ;).

stringi, koniecznie niech wezmą stringi, jak będziesz je woził. na na stringi nic.

--
gildor
....już za chwileczkę, już za momencik...

Data: 2009-09-10 02:08:02
Autor: Siwa
Własnie nabyłem R1
On 9 Wrz, 22:36, rodex...@vp.pl wrote:
[...]

W moim przypadku mnie zaspokoiłaby świadomość  bycia happy posiadaczką
takiej maszyny:))))))...poza tym Radku nie Ty jeden musisz łagodzić
sytuacje...
pozdrawiam

Data: 2009-09-10 07:54:09
Autor: Karambol
Własnie nabyłem R1

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Zamontoj kamere, rozpedz sie do czystu i daj to na jutuba - bedziesz slawny a zona dumna.

;D

--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E

Data: 2009-09-10 09:37:08
Autor: Ireneusz Dyła
Własnie nabyłem R1
[...]

Primo: kobiety nie rozróżniają motocykli tylko kolory
Drugie primo: nie należy liczyć w takich sytuacjach na racjonalne
zachowania (kobiet ;-))
Trzecie primo: jeżeli wsiadłeś po dzwonie to potwierdzam
zdanie KJ-ta - nie licz na to że kiedykolwiek będzie OK.
Mi wybaczono 8 kolejnych motocykli, niestety po dzwonie
ten 9. jest przedmiotem ciągłych praktyk woodoo ze strony
mojej żony. Trwa to juz rok i nie jest mi lekko.

Pozdrawiam
Irek i ktm-y

Data: 2009-09-10 21:59:33
Autor: Small
Własnie nabyłem R1
rodexbud@vp.pl pisze:
[...]
Nie chce Cie martwic ale moja(zona, nie Suczka) po 7 latach na slowo Motocykl dalej reaguje bardzo nerwowo, nawet jak wypowiada je spiker w TV, znajomi itp. Ja sie nie odwazam do dzis. Jest juz lepiej, ale zakup motocykla odreagowalem rocznym stresem, 2 miesiace wogole nie rozmawialismy :) Tak mi sie marzy, ze kiedys razem na wycieczke pojedziemy ^^^^

Small
GSX750F

Data: 2009-09-11 01:54:55
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Własnie nabyłem R1
[...]

Ta. No to fajne macie partnerki: "Nie. Po prostu nie". :))

Data: 2009-09-11 11:08:21
Autor: Piotrek Roczniak
Własnie nabyłem R1
Dnia 11.09.2009 frank.castle0407@googlemail.com <frank.castle0407@googlemail.com> napisał/a:
[...]

One mają jakąś tam swoją rozkminę na tego focha, ale kogo to tak
naprawdę obchodzi? :)

--
Der ver zwei peanuts, valking down der strasse, and von vas... assaulted! peanut. Ho-ho-ho-ho.
:::::::::::::::: http://www.roczniak.net/ :::::::::::::::::::

Data: 2009-09-11 13:08:23
Autor: Vir
Własnie nabyłem R1
Tak mi sie marzy, ze kiedys razem na wycieczke
pojedziemy ^^^^

No to ja ku pokrzepieniu serc:

http://www.flickr.com/photos/marekroman/3903747042/

Nie wszystkie żony są na "nie". Moja właśnie uczy się jeździć.

--
Vir
Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

Data: 2009-09-11 13:43:46
Autor: Sławek
Własnie nabyłem R1
Vir napisał/a:

> [...]

http://www.flickr.com/photos/marekroman/3903747042/

Nie wszystkie żony są na "nie". Moja właśnie uczy się jeździć.

Wyjątki potwierdzają regułę :)

--
Pozdrawiam Sławek

Data: 2009-09-11 10:49:38
Autor: rodexbud
Własnie nabyłem R1
Tak dla wyjaśnienia nigdy nie miałem dzwona , to już moja czwarta R1 ,
była też kawa zx 10 r i Gsxr , ale coś w tym roku moja żona gorzej
przechodzi szok pozakupowy
, ale cóż nikt nie mówił że będzie lekko....

Data: 2009-09-11 13:19:00
Autor: de Fresz
Własnie nabyłem R1
On 2009-09-10 21:59:33 +0200, Small <dptaszynski@argo.pl> said:

[...]

Kurna, fajnie macie chłopaki. Ja tam swojej nie mogę odpędzić od motocykla. Cichy miesiąc to bym miał, jakbym kupił coś bez siedzienia pasażera... :-/

Data: 2009-09-10 22:34:11
Autor: WIADRO
Własnie nabyłem R1
[...]

kup sobie skuter wodny, o motocyklu zapomni

--
wiadro

Data: 2009-09-11 19:20:51
Autor: Sławek
Własnie nabyłem R1
rodexbud@vp.pl napisał(a):
Witam wszystkich,
w=B3a=B6nie po=B3torarocznej przerwie zakupi=B3em kolejn=B1 R1 , tym razem =
rocznika 2006 , troch=EA p=F3=BFno w tym sezonie , nie oby=B3o si=EA te=BF =
bez
wielkiej awantury w domu (=BFona) ale co tam , jestem happy, sprz=EAt
=B6miga pi=EAknie , a mo=BFe macie jaie=B6 sprawdzone przepisy na u=B3agodz=
enie
ma=B3=BFonki ?

Nic babie nie robi tak dobrze, jak dobre rżnięcie...

Data: 2009-09-11 23:47:33
Autor: Marcin N
Własnie nabyłem R1

Użytkownik "Sławek " <slawek_xj.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h8e7uj$m0n$1inews.gazeta.pl...
rodexbud@vp.pl napisał(a):

[...]

Zgaduję, że jesteś prawiczkiem. Język typowy dla młodocianego prostaka...

Data: 2009-09-17 10:30:33
Autor: Rzep
Własnie nabyłem R1

Użytkownik "Marcin N"

Zgaduję, że jesteś prawiczkiem. Język typowy dla młodocianego prostaka...

Wiesz, ale akurat z tym rżnięciem to on akurat ma rację.....
:)

--
Pozdr
"rzep"

Data: 2009-09-17 08:42:49
Autor: Sambor
Własnie nabyłem R1
rodexbud@vp.pl napisał(a):
[...]

Kup jej garnki Zeptera. Niech tez ma cos z zycia...

--

Własnie nabyłem R1