Własnie nabyłem R1

Data: 2009-09-09 23:42:05
Autor: PB
Własnie nabyłem R1
Wed, 9 Sep 2009 13:36:20 -0700 (PDT), na pl.rec.motocykle,
rodexbud@vp.pl napisał(a):

Witam wszystkich,
właśnie połtorarocznej przerwie zakupiłem kolejną R1 , tym razem z
rocznika 2006 , trochę póżno w tym sezonie , nie obyło się też bez
wielkiej awantury w domu (żona) ale co tam , jestem happy, sprzęt
śmiga pięknie , a może macie jaieś sprawdzone przepisy na ułagodzenie
małżonki ?

dobry seks leczy wiekszosc kobiet. Chyba ze tego nie lubia...

Piotr Biegała          Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

Data: 2009-09-09 23:55:08
Autor: de Fresz
Własnie nabyłem R1
On 2009-09-09 23:42:05 +0200, PB <piotr.spam@biegala.pl> said:

a może macie jaieś sprawdzone przepisy na ułagodzenie
małżonki ?

dobry seks leczy wiekszosc kobiet. Chyba ze tego nie lubia...

A może tak po staropolsku - flaszką?

Sebastian
Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-09-10 08:21:51
Autor: grzech
Własnie nabyłem R1
dobry seks
...po staropolsku - flaszką?

sex, flaszką? - to musiał być niezły dzwon :)))

grzech
vl800

Data: 2009-09-10 10:54:46
Autor: de Fresz
Własnie nabyłem R1
On 2009-09-10 08:21:51 +0200, "grzech" <zulus250wytnijzero@wp.pl> said:

dobry seks
...po staropolsku - flaszką?

sex, flaszką? - to musiał być niezły dzwon :)))

Myślałem o bardziej tradycyjnym zastosowaniu doustnym, ale tak też można. A jak nie pomoże, to da się jej użyć do wodowania - to zawsze działa.

Data: 2009-09-10 01:18:02
Autor: scibor1
Własnie nabyłem R1
On 9 Wrz, 23:42, PB <piotr.s...@biegala.pl> wrote:

dobry seks leczy wiekszosc kobiet. Chyba ze tego nie lubia...

Wszystkie lubia. Tylko nie wszyscy faceci potrafia im zapewnic DOBRY
sex;D

scibor
czarna perla CBF500

Data: 2009-09-10 10:53:31
Autor: de Fresz
Własnie nabyłem R1
On 2009-09-10 10:18:02 +0200, scibor1 <scibor@eranet.pl> said:

dobry seks leczy wiekszosc kobiet. Chyba ze tego nie lubia...

Wszystkie lubia. Tylko nie wszyscy faceci potrafia im zapewnic DOBRY
sex;D

Się mi taki żarcik przypomniał:

- Dlaczego kobiety mają orgazm?

- A kogo to kurwa obchodzi?!

Data: 2009-09-10 06:28:42
Autor: amos
Własnie nabyłem R1
On 9 Wrz, 23:42, PB <piotr.s...@biegala.pl> wrote:
> śmiga pięknie , a może macie jaieś sprawdzone przepisy na ułagodzenie
> małżonki ?

dobry seks leczy wiekszosc kobiet. Chyba ze tego nie lubia...

Szczegolnie na siodle er jedynki

amos

Data: 2009-09-10 11:35:39
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Własnie nabyłem R1
PB napisał(a):

dobry seks leczy wiekszosc kobiet.

nie po to chlop kupil motur, zeby musial dalej sex uprawiac

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-09-10 17:34:47
Autor: zbigi
Własnie nabyłem R1
Kamil Nowak 'Amil' napisał(a):
PB napisał(a):

dobry seks leczy wiekszosc kobiet.

nie po to chlop kupil motur, zeby musial dalej sex uprawiac
....z wlasna zonom. ;)

Własnie nabyłem R1