Własnie nabyłem R1

Data: 2009-09-10 21:59:33
Autor: Small
Własnie nabyłem R1
rodexbud@vp.pl pisze:
Witam wszystkich,
właśnie połtorarocznej przerwie zakupiłem kolejną R1 , tym razem z
rocznika 2006 , trochę póżno w tym sezonie , nie obyło się też bez
wielkiej awantury w domu (żona) ale co tam , jestem happy, sprzęt
śmiga pięknie , a może macie jaieś sprawdzone przepisy na ułagodzenie
małżonki ?
Pozdrawiam
RADEK
Nie chce Cie martwic ale moja(zona, nie Suczka) po 7 latach na slowo Motocykl dalej reaguje bardzo nerwowo, nawet jak wypowiada je spiker w TV, znajomi itp. Ja sie nie odwazam do dzis. Jest juz lepiej, ale zakup motocykla odreagowalem rocznym stresem, 2 miesiace wogole nie rozmawialismy :) Tak mi sie marzy, ze kiedys razem na wycieczke pojedziemy ^^^^

Small
GSX750F

Data: 2009-09-11 01:54:55
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Własnie nabyłem R1
[...]

Ta. No to fajne macie partnerki: "Nie. Po prostu nie". :))

Data: 2009-09-11 11:08:21
Autor: Piotrek Roczniak
Własnie nabyłem R1
Dnia 11.09.2009 frank.castle0407@googlemail.com <frank.castle0407@googlemail.com> napisał/a:
[...]

One mają jakąś tam swoją rozkminę na tego focha, ale kogo to tak
naprawdę obchodzi? :)

--
Der ver zwei peanuts, valking down der strasse, and von vas... assaulted! peanut. Ho-ho-ho-ho.
:::::::::::::::: http://www.roczniak.net/ :::::::::::::::::::

Data: 2009-09-11 13:08:23
Autor: Vir
Własnie nabyłem R1
Tak mi sie marzy, ze kiedys razem na wycieczke
pojedziemy ^^^^

No to ja ku pokrzepieniu serc:

http://www.flickr.com/photos/marekroman/3903747042/

Nie wszystkie żony są na "nie". Moja właśnie uczy się jeździć.

--
Vir
Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

Data: 2009-09-11 13:43:46
Autor: Sławek
Własnie nabyłem R1
Vir napisał/a:

> [...]

http://www.flickr.com/photos/marekroman/3903747042/

Nie wszystkie żony są na "nie". Moja właśnie uczy się jeździć.

Wyjątki potwierdzają regułę :)

--
Pozdrawiam Sławek

Data: 2009-09-11 10:49:38
Autor: rodexbud
Własnie nabyłem R1
Tak dla wyjaśnienia nigdy nie miałem dzwona , to już moja czwarta R1 ,
była też kawa zx 10 r i Gsxr , ale coś w tym roku moja żona gorzej
przechodzi szok pozakupowy
, ale cóż nikt nie mówił że będzie lekko....

Data: 2009-09-11 13:19:00
Autor: de Fresz
Własnie nabyłem R1
On 2009-09-10 21:59:33 +0200, Small <dptaszynski@argo.pl> said:

[...]

Kurna, fajnie macie chłopaki. Ja tam swojej nie mogę odpędzić od motocykla. Cichy miesiąc to bym miał, jakbym kupił coś bez siedzienia pasażera... :-/

Sebastian
Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco