Własnie nabyłem R1

Data: 2009-09-11 19:20:51
Autor: Sławek
Własnie nabyłem R1
rodexbud@vp.pl napisał(a):
Witam wszystkich,
w=B3a=B6nie po=B3torarocznej przerwie zakupi=B3em kolejn=B1 R1 , tym razem =
rocznika 2006 , troch=EA p=F3=BFno w tym sezonie , nie oby=B3o si=EA te=BF =
bez
wielkiej awantury w domu (=BFona) ale co tam , jestem happy, sprz=EAt
=B6miga pi=EAknie , a mo=BFe macie jaie=B6 sprawdzone przepisy na u=B3agodz=
enie
ma=B3=BFonki ?

Nic babie nie robi tak dobrze, jak dobre rżnięcie...

Data: 2009-09-11 23:47:33
Autor: Marcin N
Własnie nabyłem R1

Użytkownik "Sławek " <slawek_xj.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h8e7uj$m0n$1inews.gazeta.pl...
rodexbud@vp.pl napisał(a):

[...]

Zgaduję, że jesteś prawiczkiem. Język typowy dla młodocianego prostaka...

Data: 2009-09-17 10:30:33
Autor: Rzep
Własnie nabyłem R1

Użytkownik "Marcin N"

Zgaduję, że jesteś prawiczkiem. Język typowy dla młodocianego prostaka...

Wiesz, ale akurat z tym rżnięciem to on akurat ma rację.....
:)

--
Pozdr
"rzep"