Właśnie oglądnąłem film 'The Way Back'...

Data: 2012-05-02 19:18:33
Autor: Tzva Adonai
Właśnie oglądnąłem film 'The Way Back'...
Tematem przewodnim filmu są ruskie gułagi... Główny bohater to Polak, który
jakimś dziwnym trafem jest ciągle pulchny i rumiany, mimo rzekomo morderczo
niskich racji żywnościowych... Postuka sobie parę razy kilofem, odbędzie kilka
rundek taczką, a potem ma jeszcze w chuj czasu na rozmowy, granie w karty i
planowanie ucieczki... Myślę, że wielu pracowników hipermarketów ma dziś o
wiele bardziej wyśrubowane normy niż te "ofiary Sybiru"... --

Data: 2012-05-02 19:44:53
Autor: Obserwator
Właśnie oglądnąłem film 'The Way Back'...
Tzva Adonai <tzvaadonai@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): czy to ten, zdegenerowany bydlaku film ogladales?

http://www.youtube.com/watch?v=IjxWgLn60T4&feature=related

Data: 2012-05-02 19:47:37
Autor: Obserwator
A moze ten? *Soviet Gulag*

Właśnie oglądnąłem film 'The Way Back'...