Właśnie oglądnąłem film archiwalny...

Data: 2009-09-30 11:25:20
Autor: Tzva Adonai
Właśnie oglądnąłem film archiwalny...
.... ukazujący wizytę Goebbelsa w obozie rosyjskich jeńców...

Jeden z Rusków zaczął coś bełkotać w łamanym niemieckim o przyjaźni
niemiecko-rosyjskiej, o tym jak wspaniały jest Hitler i naród
niemiecki itd... Goebbels niby go słuchał, ale nie patrzył mu w oczy,
jego wzrok ciągle błądził po łbie Ruska... Po kilkunastu sekundach
zmrużył oczy i powiedział: "Daj zbliżenie na tylną cześć czaszki tego
zwierzęcia"... Krótka przerwa w nagraniu.. Nowe ujęcie: Rusek otoczony
wianuszkiem niemieckich oficerów oglądających go jak obiekt
muzealny...

Data: 2009-09-30 20:39:25
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
[...]

Najwyraźniej p. Goebbelsowi brakowało piątej klepki, zamordowanie swoich potomków tylko to potwierdza. Jak to obłąkane bydle śmiało kogoś nazwać zwierzęciem?

Data: 2009-09-30 11:46:42
Autor: Tzva Adonai
On 30 Wrz, 20:39, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Najwyraźniej p. Goebbelsowi brakowało piątej klepki, zamordowanie swoich
potomków tylko to potwierdza. Jak to obłąkane bydle śmiało kogoś nazwać
zwierzęciem?

Własne dzieci zamordował, bo jak szczerze przyznał, chciał im
oszczędzić życia pod rosyjską okupacją... Po kilkudziesięciu latach
życia w DDR dzieci jego dzieci wyglądałby jak to zwierzę, któremu z
zaciekawieniem się przyglądał: http://caledoniyya.files.wordpress.com/2007/09/neo-nazi-march.jpg

.... a nie jak jak Niemcy: http://www.youtube.com/watch?v=02vUhEGQLu0&feature=related

Data: 2009-09-30 21:18:41
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
[...]

 Goebbels  był tylko zezwierzęconym degeneratem który nie umiał przegrać z godnością.. Żadne wyższe motywy nie kierowały nim gdy mordował swoje dzieci.. Tacy jak on, odchodząc chcą ze sobą zabrać pół świata, a że tego nie był wstanie zrobić , więc zabrał ze sobą tylko niewinne dzieci.

Data: 2009-09-30 20:42:43
Autor: raff
[...]

Ale to jest idol Bilyka. Pewnie dopatrzyl sie w nim Zyda.

Czyz Kupa nie jest slodki ?

R.

Data: 2009-09-30 11:54:49
Autor: Antenka
Właśnie oglądnąłem film archiwalny...
Czyz Kupa nie jest slodki ?

Raffik co ty godasz? :D

Antenka

Data: 2009-09-30 20:47:02
Autor: jadrys
raff pisze:

[...]

Nie wierzę że taki zwyrodniały bydlak może być czyimkolwiek idolem.

Data: 2009-09-30 21:03:51
Autor: raff
[...]

To lepiej uwierz. Bilyk nieraz wyrazal tutaj uwielbienie dla niego.

R.

Data: 2009-09-30 21:15:15
Autor: jadrys
raff pisze:
[...]

E tam, myślę że to tylko taka szpanerska poza.

Data: 2009-09-30 21:17:14
Autor: raff
[...]

Nawet ten watek o tym swiadczy...

R.

Data: 2009-09-30 21:29:27
Autor: jadrys
raff pisze:
[...]

Jasne, przecież Tzva nie dałby się zahipnotyzować (jak całe Niemcy) jego urokiem, tylko paroma filmikami z tym propagandowym hochsztaplerem.

Data: 2009-09-30 21:22:04
Autor: Konstanty Wycirowski

"jadrys" <CHE@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:ha0931$obl$4news.onet.pl...

[...]

Jak nie? Ojciec Rydzyk ma jego zdjęcie na biurkiem i nad łóżkiem.

Data: 2009-09-30 22:01:26
Autor: jadrys
Konstanty Wycirowski pisze:

Nie wierzę że taki zwyrodniały bydlak może być czyimkolwiek idolem.

Jak nie? Ojciec Rydzyk ma jego zdjęcie na biurkiem i nad łóżkiem.

Widziałeś? :-D

Data: 2009-09-30 23:28:04
Autor: Antenka
On 30 Wrz, 21:22, "Konstanty Wycirowski" <ku...@pucio.de> wrote:
"jadrys" <C...@yahoo.com> schrieb im Newsbeitragnews:ha0931$obl$4news.onet.pl...

> Nie wierzę że taki zwyrodniały bydlak może być czyimkolwiek idolem.

Jak nie? Ojciec Rydzyk ma jego zdjęcie na biurkiem i nad łóżkiem.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Jagnie to jest młoda owca, palancie. To ty jesteś tą stroną aktywną -
nagabujesz i molestujesz Ojca Dyrektora, zbokolu!
Znasz układ jego sypialni i wiesz, co wisi na ścianach...Łojciec
Dyrektor powiedział mi, że u ciebie nad łóżkiem wisi fotografia
wychodka, bo lubisz namiętnie srać na każdego. Bleeee

Antenka

Data: 2009-10-02 19:51:48
Autor: Konstanty Wycirowski
Właśnie oglądnąłem film archiwalny...

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl>
[...]

Zamilcz, psp-wa szmato.

Data: 2009-10-02 11:34:07
Autor: Antenka
On 2 Paź, 19:51, "Konstanty Wycirowski" <ku...@pucio.de> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl>

> [...]
>Dyrektor powiedział mi, że u ciebie nad łóżkiem wisi fotografia
>wychodka, bo lubisz namiętnie srać na każdego. Bleeee

Zamilcz, psp-wa szmato.

Ścierwo śmierdzące co tam mruczysz?

Antenka

Data: 2009-10-03 00:05:42
Autor: Konstanty Wycirowski

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:df25b5ad-8719-44a7-b3ff-1054d80f0107g19g2000yqo.googlegroups.com...
> [...]

>Dyrektor powiedział mi, że u ciebie nad łóżkiem wisi fotografia
>wychodka, bo lubisz namiętnie srać na każdego. Bleeee

Zaczynasz prowadzić rozmowy sama ze sobą?

Data: 2009-09-30 21:23:13
Autor: Konstanty Wycirowski
Właśnie oglądnąłem film archiwalny...

"raff" <trytytyty13@autograf.pl> s
Czyz Kupa nie jest slodki ?

Następny, któremu wszystko kojarzy się z własnym gównem zlizywanym z kutasa ojca proboszcza.

Data: 2009-09-30 21:51:18
Autor: raff
Właśnie oglądnąłem film archi walny...
Czyz Kupa nie jest slodki ?

Następny, któremu wszystko kojarzy się z własnym gównem zlizywanym z kutasa ojca proboszcza.

Fajnie Kostek, a teraz juz mozesz wyjac palec z dupy.

R.

Data: 2009-09-30 22:29:43
Autor: Piotr
Dnia Wed, 30 Sep 2009 21:51:18 +0200, raff napisał(a):

Następny, któremu wszystko kojarzy się z własnym gównem zlizywanym z kutasa ojca proboszcza.

Fajnie Kostek, a teraz juz mozesz wyjac palec z dupy.

Ale jakie ma fajne doświadczenia seksualne, ciągle coś gada o
zlizywaniu Tzwela z prącia...
Strasznie cuchnie kałem, ten Kostuś.
Piotr

Data: 2009-09-30 22:45:56
Autor: raff
[...]

Widac lubi.

Jedni lubia czipsy, inni pizze margherita a Kostus lubi oblizywac paly.

R.

Data: 2009-09-30 21:26:34
Autor: Adam
Właśnie oglądnąłem film archiwalny...
Nawiasem mówiąc - nie "oglądnąłem film" a "obejrzałem film".
Polska język trudna język...
AC

Data: 2009-09-30 21:34:06
Autor: MH
[...]

Nie chlej tyle !!  Też oglądałem ten odcinek Koziołka Matołka...

MH

Data: 2009-09-30 22:36:07
Autor: awe
Właśnie oglądnąłem film archiwalny...