Własnie przebili mi opone - ile km można na feld ze ?

Data: 2010-05-06 20:30:53
Autor: Lewis
Własnie przebili mi opone - ile km można na feld ze ?
Użytkownik " Michał" <mttj.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hruugf$4d2$1inews.gazeta.pl...
siedzę w pracy,
i mnie wk**** chciałem podjechać do sklepu a tu opona przebita.
już i tak nie działa (w strzepacha), ile na feldze można pojechać ?
6km można ? auto prowdzadzi się ok bez opony (przednia), na dziurach się
dopiero zorientowałem.
reno safrane.
pozdrawiam.

Ja zrobiłem jakieś 200km. Z opony zostały tylko ranty i czoło bierznika.
Felga jak wcześniej miała 35g i 25g na wyważarce tak po założeniu nowej opony dostała 20 i 15 :)

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-05-06 23:09:28
Autor: Michał
Lewis <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

Felga jak wcześniej miała 35g i 25g na wyważarce tak po założeniu nowej opony dostała 20 i 15 :)

to ja myśłałem o 6km żeby do domu dojechać :)
i tam się z kołem szarpać, albo do zakładu wymiany opon.

Data: 2010-05-07 12:34:07
Autor: J.F.
Własnie przebili mi opone - ile km można na feldze ?
On Thu, 6 May 2010 20:30:53 +0200,  "Lewis"
Ja zrobiłem jakieś 200km. Z opony zostały tylko ranty i czoło bierznika.

Musieliscie miec jakies dobre opony [P-zero czy podobna seria ?]

Normalnie to balbym sie 100m przejechac bez powietrza - opona pojdzie.
Choc raz przejechalem 500m i przezyla ..

J.

Data: 2010-05-07 12:37:46
Autor: Lewis
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:c1r7u59ke5ocupm3o4kr99s81na1gt795s4ax.com...
[...]

P6000 225/45/17
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Własnie przebili mi opone - ile km można na feld ze ?