Własnie przebili mi opone - ile km można na feldze ?

Data: 2010-05-06 18:48:18
Autor: Waldek Godel
Własnie przebili mi opone - ile km można na feldze ?
Dnia Thu, 6 May 2010 17:33:03 +0000 (UTC),  Michał napisał(a):

siedzę w pracy,
i mnie wk**** chciałem podjechać do sklepu a tu opona przebita.

już i tak nie działa (w strzepacha), ile na feldze można pojechać ?
6km można ? auto prowdzadzi się ok bez opony (przednia), na dziurach się dopiero zorientowałem.

Nie chciałbym ci burzyć uporządkowanego świata, ale niektórzy są tak
zwariowani, że  mają koło zapasowe na taką okoliczność

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-05-06 23:12:00
Autor: Michał
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(a):
> [...]

> Nie chciałbym ci burzyć uporządkowanego świata, ale niektórzy są tak
zwariowani, że  mają koło zapasowe na taką okoliczność

a zerknę, bo może i poprzedni właściciel zostawił, razem z letnimi wycieraczkami x4 z napisem "safrane" w bagażniku  :)

tylko z doświadczenia wiem ze śruba nawet "z kopa" jest nie do odkręcenia...

pozdrawiam.

Data: 2010-05-07 01:16:24
Autor: Tomasz Pyra
  Michał pisze:

tylko z doświadczenia wiem ze śruba nawet "z kopa" jest nie do odkręcenia...

Jak z kopa nie da rady, to może kluczem spróbuj? ;)
MSPANC

Data: 2010-05-06 23:37:21
Autor: Michał
Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> napisał(a):
  Michał pisze:

> tylko z doświadczenia wiem ze śruba nawet "z kopa" jest nie do
odkręcenia...

Jak z kopa nie da rady, to może kluczem spróbuj? ;)
MSPANC

kilka (dziesiąt) ostatnich linijek C++ w pracy i będę się z tym zaraz szarpał :)

już mnie kusi żeby temu >>mścicielowi<< co mi przebił oponę (już w 2 aucie)
(a wczoraj jeszcze nasłał straż miejską żeby odholować poprzednie safrane na parking policyjny - za moje i WASZE pieniądze, gadaliśmy z 20 minut !
przynajmniej straż miejska to normalni ludzie, i właściciele alf - w tym nowszego modelu 166 - ŁADNE auto  ;) ), tak temu mścicielowi co przebuił oponę postawić te 2 safrany centralnie w jego najlepszym miejscu pod mieszkaniem, niech se (akcja dzieje się w Krakowie) chodzi daleko po swoje
auto !

o i wymienic lancie na nowe i mu ze soatwić, aaaaaale miejsca zajmą 3x5x3 metra no z 9x5 metra kwadratowego, >>ale urwał <<- miściwy się coś robie, wracam do pracy, cześć pa!

przez idiotów będę się szarpał z tym 70minut, jak nie więcej po nocy !

pozdrawiam.

Data: 2010-05-07 09:59:55
Autor: Arek (G)

   Michał pisze:

[...]

Tak się zastanawiam czy w C++ piszesz tak samo jak w ojczystym. Jeśli tak, to może jakiś były klient się mści?

A.

Data: 2010-05-07 10:07:35
Autor: Grejon
Arek (G) pisze:

Tak się zastanawiam czy w C++ piszesz tak samo jak w ojczystym. Jeśli tak, to może jakiś były klient się mści?

Jeśli pisze tak, jak traktuje auta to na pewno :)

A.

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2010-05-07 12:06:32
Autor: to
 Michał wrote:

o i wymienic lancie na nowe i mu ze soatwić, aaaaaale miejsca zajmą
3x5x3 metra no z 9x5 metra kwadratowego, >>ale urwał <<- miściwy się coś
robie, wracam do pracy, cześć pa!

Pozwalają Ci pić w pracy? ;)

--
cokolwiek

Własnie przebili mi opone - ile km można na feldze ?