Właśnie się dowiedziałem

Data: 2009-04-19 12:55:52
Autor: rAzor
Właśnie się dowiedziałem
Jakiś pejsaty dziad (TVN24 - dokument), wymachując paluchem, stwierdził do kamery, ze: "gdyby Polacy nie pomagali Niemcom, zginęłoby o połowę mniej żydów".
A ledwie trzy kwadranse temu, tuż przed projekcją towarzysz Stasiński miał tyle do powiedzenia na temat zakorzenionego w mentalnosci Polaków antysemityzmu.
Po słowach dziada, mój własny, wewnętrzny antysemityzm - ongiś nieistniejący w ogóle - nabrał nowego blasku.

Data: 2009-04-19 07:11:12
Autor: ZalekBloom
Właśnie się dowiedz iałem
On Sun, 19 Apr 2009 12:55:52 +0200, rAzor
<raz.dwa.czy.i.sztery@idzie.pies.huckleberry.com> wrote:

[...]

Jak ten pejsaty smial? To na pewno jakis krewny Jana Karskiego ktory
kiedys klamal ze widzial przypadki szmalcownikow wydawajacych Zydow,
zreszta nie tylko Karski tak klamal.
Polacy nigdy nie wspolpracowali z okupantami, najlepszy dowod ze
Polacy nigdy nie wspolpracowali z komuna, a lista Wildsztajna to
wierutne klamstwo...

Zalek

Data: 2009-04-19 13:15:39
Autor: rAzor
Właśnie się dowiedziałem
Użytkownik ZalekBloom@hotmail.com napisał:
[...]

Jak ten pejsaty smial?

Spieprzaj dziadu.

Data: 2009-04-19 07:30:56
Autor: ZalekBloom
Właśnie się dowiedz iałem
On Sun, 19 Apr 2009 13:15:39 +0200, rAzor

Nawzajem,

Zalek

Data: 2009-04-19 13:28:46
Autor: Fripon
W?a?nie si? dowiedzia?em
On Sun, 19 Apr 2009 07:11:12 -0400, ZalekBloom@hotmail.com wrote:
 [...]

Polacy nigdy nie wspolpracowali z okupantami, najlepszy dowod ze
Polacy nigdy nie wspolpracowali z komuna, a lista Wildsztajna to
wierutne klamstwo...

Zalek

 1. widze, ze tez uzywasz Agenta. Jak masz ustawione kodowanie ?
 2. tak samo jak Zydzi nie wydawali Polakow Rosjanom. W 1941 witali
    ich chlebem i sola, a potem sporzadzali listy do wywozki.     Chichot historii spreawiel, ze Rosjanie zalatwili ich pozniej
    w ten sam sposob.  3. kogo uwazasz za antysemite "konspiratorze" z Forest Hills ?  --

 HeSk

"Nieprawdš jest, jakoby Internet był ziemiš niczyjš

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-04-19 07:39:33
Autor: ZalekBloom
W?a?nie si? dowiedzia?em
On Sun, 19 Apr 2009 13:28:46 +0200, "Fripon <heŽsk>"
<|€brednie@interia.pl> wrote:

[...]

Nie uzywamy tego samego Agenta - ja uzywam nowa platna wersje.
Kodowanie mam ustawione na "Eastern Europe", ale teksty polskie
kastruje z ogonkow uzywajac wlasnej wersji program
http://www.geocities.com/zalekbloom/antypolak.html

[...]

Zydzi wydawali Polakow Rosjanow, tak samo jak Polacy wydawali Polakow
Rosjanow. Pisali o tym Strzembosz i Jasiewicz, jesli zechcesz podam
zrodla.

3. kogo uwazasz za antysemite "konspiratorze" z Forest Hills ?

Czy ja cos pisalem a antysemityzmie? Ja pisalem o faktach.

Zalek

Data: 2009-04-19 13:58:14
Autor: Piotr
W?a?nie si? dowiedzia?em
Dnia Sun, 19 Apr 2009 07:39:33 -0400, ZalekBloom@hotmail.com napisał(a):

Zydzi wydawali Polakow Rosjanow, tak samo jak Polacy wydawali Polakow
Rosjanow. Pisali o tym Strzembosz i Jasiewicz, jesli zechcesz podam
zrodla.

No jasne, a zbrodni komuny byliśmy winni wszyscy. Tę tezę usłyszałem, zdaje
się, od jakiegoś poszukiwacza sprzeczności.
pz
Piotr
Aaa, i wicie Blum, w bezpiece było niewiele osób "pochodzenia judajskiego",
he, he.

Data: 2009-04-19 14:00:38
Autor: raff
W?a?nie si? dowiedzia?em
Piotr pisze:
[...]

Oczywiscie ze wszyscy. A Sir Ozjasz byl polskim patriotą.

R.

Data: 2009-04-19 14:03:29
Autor: Fripon
W?a?nie si? dowiedzia?em
On Sun, 19 Apr 2009 07:39:33 -0400, ZalekBloom@hotmail.com wrote:

> 1. widze, ze tez uzywasz Agenta. Jak masz ustawione kodowanie ?

Nie uzywamy tego samego Agenta - ja uzywam nowa platna wersje.

 ja mam stara, ver 1.8/32. tez platna. kupilem kiedys bedac w CA.

Kodowanie mam ustawione na "Eastern Europe", ale teksty polskie
kastruje z ogonkow uzywajac wlasnej wersji program
http://www.geocities.com/zalekbloom/antypolak.html

 moge wykorzystac ?

> [...]

Zydzi wydawali Polakow Rosjanow, tak samo jak Polacy wydawali Polakow
Rosjanow. Pisali o tym Strzembosz i Jasiewicz, jesli zechcesz podam

 skupmy sie na Zydach... dla mnie to tylko historia wiec ciagle
 rozdrapywanie ran nie prowadzi do niczego. na psp jest kilku  etatowych "zydozercow", ktorzy zawodowo trudnia sie prowokowaniem
 tresci antyzydowskich. tak jak na sciepie kilku "polakozercow".
> 3. kogo uwazasz za antysemite "konspiratorze" z Forest Hills ? Czy ja cos pisalem a antysemityzmie? Ja pisalem o faktach.

 ja tez o faktach. sprzed 68 lat. dalej zdrapujemy strupy ?

Data: 2009-04-19 19:06:21
Autor: Fripon
W?a?nie si? dowiedzia?em
On Sun, 19 Apr 2009 12:54:26 -0400, Zalek Bloom
<ZalekBloom@hotmail.com> wrote:

>  moge wykorzystac ?

Oczywiscie - a biorac pod uwage ze skonstruowal to Zyd i daje za darmo - to prawdziwy rarytas ;-- -- -- ))

 dylemat ortodoksyjnego Zyda: wieprzowina za darmo ;o)))

> [...]
>  tresci antyzydowskich. tak jak na sciepie kilku "polakozercow". Od skupiania sie na Zydach mamy specjalna grupe - soc.culture.polish jest to Najlepsza Polska Grupa o Zydach.

 swego czasu pisywalem na sciepie. to szambo i wzajemne opluwanie sie.
 psp wydaje sie byc oaza kultury i uprzejmosci.

Mi  sie wydaje ze powinnismy sie skupic na faktach.

 wiec potwierdzam./ w 1941 Zydzi witali wkraczajacych Sowietow
 chlebem i sola, kwiatami i czolobiciem jako swoich wyzwolicieli.

>  ja tez o faktach. sprzed 68 lat. dalej zdrapujemy strupy ?

Historia to rozdrapywanie ran, nie widze powodu dlaczego mamy zaprzestac tej zabawy, ale powinnismy to robic UCZCIWIE. Byli zdrajcy i komunisci wsrod Zydow i wsrod Polakow. Nie widze powodu dlaczego mielibysmy do ukrywac.

 dlatego tez nie ukrywam. mierzi mnie natomiast ciagle wywolywanie
 przez Zydow wsrod innych narodow poczucia winy. oprocz Niemcow.

Natomiast jesli chodzi o Marzec 68 to ja mam na ten temat swoje wlasne poglady ktore umiescilem tutaj:

 marzec to pryszcz na tylko owczesnej PZPR.  chcesz tym obwiniac wszystkich Polakow ?
http://www.geocities.com/zalekbloom/marzec/nasz_marcowy_mojzesz.htm

 podobno Gomulka mial za zone Zydowke wiec swoj zalatwil swoich.

Jest tam dzwiek, ale tylko gdy oglada sie w IE.

 rozumiem twoj zal i poczucie krzywdy tyle, ze bylo to 50 lat temu.
 do kogo masz pretensje. wielu tych ktorzy wsadzali Zydow do wagonow
 na dworcu gdanskim zamienilo sie w proch. zajmijmy sie lepiej dniem
 dzisiejszym. macewy na cmentarzu zydowskim w moim miescie zarosly
 zielskiem, czasem tylko litosciwa reka zapali na nagrobku swiece.
 rabin wzial kase za koszerna wodke,obiecal renowacje tego cmentarza
 pojechal do tykocina i tyle go widziano. tak to wyglada. do kogo  wiec pretensje ? "sprawiedliwy wsrod narodow swiata" nie przyznaje
 sie za slowa tak jak mosad nie jest instytucja charytatywna.

Data: 2009-04-19 20:10:48
Autor: matador
W?a?nie si? dowiedzia?em
ZalekBloom@hotmail.com pisze:
Uwazam ze czlowieka powinno sie oceniac za to co on zrobil,
cut

Zatem -> co ty ZROBIŁEŚ ?

Ratowałeś ludzi przed ZGŁADĄ?

matador.

Data: 2009-04-19 20:24:47
Autor: matador
W?a?nie si? dowiedzia?em
ZalekBloom@hotmail.com pisze:
On Sun, 19 Apr 2009 20:10:48 +0200, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

[...]

Co zrobilem? Czy mam zaczac wyliczac ilu Polkom dobrze zrobilem?
Czy ratowalem ludzi przed zaglada? Tak - pijakom nie dawalem pieniedzy
na wodke.

Zalek

No to nawet Palikotowi do pięt nie dorosłeś, prowokatorze.

matador.

EOT.

Data: 2009-04-19 14:05:16
Autor: Fripon
W?a?nie si? dowiedzia?em
On Sun, 19 Apr 2009 07:39:33 -0400, ZalekBloom@hotmail.com wrote:

http://www.geocities.com/zalekbloom/antypolak.html

 mogles nazwac: antysemita ;o))) widzisz, jestes taki sam.

Data: 2009-04-19 14:11:09
Autor: Piotr
W?a?nie si? dowiedzia?em
Dnia Sun, 19 Apr 2009 14:05:16 +0200, Fripon <heŽsk> napisał(a):

 mogles nazwac: antysemita ;o))) widzisz, jestes taki sam.

Musi jest prawdomówny.
pz
Piotr

Data: 2009-04-19 13:30:23
Autor: raff
Właśnie się dowiedziałem
[...]

Kupa wezwal posilki ?

Widac mu ta bidna rurka zmiekla.

R.

Data: 2009-04-19 14:03:28
Autor: Piotr
Właśnie się dowiedziałem
Dnia Sun, 19 Apr 2009 13:30:23 +0200, raff napisał(a):

Kupa wezwal posilki ?

Widac mu ta bidna rurka zmiekla.

Niezły wekslarz, jak kiedyś niejaki PaPi. Popłuczyny po tej szkole
konwersacji, mamy do dziś na liście pod postacią zgrzesia i jego
małomiasteczkowej odmiany, bokuna.
pzdr
Piotr

Data: 2009-04-19 14:09:31
Autor: Piotr
Właśnie się dowiedz iałem
Dnia Sun, 19 Apr 2009 07:11:12 -0400, ZalekBloom@hotmail.com napisał(a):

[...]

Oczywiście, że współpracowali Blum, całe kilkaset tysięcy, ale
kilkadziesiąt milionów już nie. Najgorsze jest to, że później wylizie
jakaś kurew i powie, że "Polacy współpracowali", he, he, semantycznie się
zgadza, nawet gdyby ich było tylko dwóch. Fersztejen, wekslarzu?
pz
Piotr

Data: 2009-04-19 17:25:20
Autor: CYC
Właśnie się dowiedziałem

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:psvz2o15e0nb$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

.........a reszta byla zydami z polskim dowodem osobistym .

pz
Piotr

cyc

Data: 2009-04-19 17:21:43
Autor: CYC
Właśnie się dowiedziałem

Użytkownik <ZalekBloom@hotmail.com> napisał w wiadomości news:hf1mu4li6nch439f3keh50tafo5loglph04ax.com...
[...]

Biorac pod uwage to , ze Polska liczyla na poczatku wojny ok. 39 milionow ludzi a zydow bylo w niej cos kolo miliona a takze ilosc wspolpracujacych z okupantem Polakow i zydow , to smialo mozna postwic teze , ze proporcje rozkladaly sie mniej wiecej tak , jak jeden do 10 . Czyli zydzi w stopniu znacznie powszechniejszym podejmowali wspolprace z Niemcami niz Polacy !. Kazden zlapany zyd wydawal ukrywajacego go wczesniej Polaka co skutkowalo smiercia i dla jednego i dla drugiego . Nie kazden jednak Polak wydawal zyda ,a wrecz przeciwnie wielu .  Powiem wiecej !, zdecydowana wiekszosc , jesli taka zaistniala sytuacja im pomagala mimo grozacej za to smierci !!. Tylko w |Polsce za pomoc zydowi grozila smierc a mimo to najwiecej zydow uratowali Polacy a nie Francuzi , Wlosi , Hiszpnie , czy Wegrzy . Zaden zyd jednak nie narazil swojego zycia dla Polaka mimo , ze i zydzi i Polacy zyli w calkim porownywalnych warunkach i zagrozeniach , w kazdym razie o takim przypadku nikt nie slyszal !!.
Najmniej dla zydow zrobili sami zydzi , ktorzy na wojnie robili czesto z Niemcami niezle interesy , glownie amerykanscy zydzi ! . Zaden zyd nic nie zrobil aby zminimalizowac cierpienia ich wspolbraci ....ze niewiele mogli zrobic ? .
No niby niewiele poza tym , ze nie musieli chocby z Niemcami handlowac ale przekornie zapytam a co bedacy pod niemiecka okupacja mogli zrobic Polacy ? ..
Czy jakis mieszkajacy w Ameryce zyd , dzisiaj bezczelnie pyskujacy o naszej wspolodpowiedzialnosci za holokaust zdaje sobie sprawe z tego co znaczy pojecie "niemieckiej okupacji w Polsce" ?. Czy zydom tym wydaje sie , ze byla to majowka podobna tej, jaka byly wojny secesyjne w Ameryce w ktorej najczesciej zydowska gawiedz przy stolikach i lampkach szampana obserwowala z wzgorza scierajace sie strony  tak, jak dzisiaj my to robimy ogladajac wojenny film ? .
Nie moski !! Okupacja w Polsce byla czyms zgola innym . Tu lala sie krew za zle spojrzenie na Niemca , tu nie wracalo sie do domu tylko dlatego , ze ktos nie podobal sie Niemcowi na ulicy lub nie zdjal przed nim czapki i nie musial to byc zyd , bo dotyczylo to rowniez Polakow !.
Wasza moskowa ocena tamych zdarzen to jedna z najwiekszych bezczelnosci jakie dotad popelniliscie i tego najprawdopodobniej zaden Polak wam nigdy nie wybaczy !.
Nie bylem antysemita ...ale dzieki wam takim sie stalem a jeszcze chwila i bede z tego dumny !.

cyc

Data: 2009-04-19 18:19:31
Autor: boukun
Właśnie się dowiedziałem

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:gsffku$rbs$1news.onet.pl...

[...]

Żydów było w Polsce przed wojną grubo ponad 3 miliony, tyle samo co dzisiaj.

boukun

Data: 2009-04-19 19:06:41
Autor: cirrus
Właśnie się dowiedziałem
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gsfjg3$oev$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

3 miliony to z tobą, wg normalnych danych to okolo 15 000.

--
stevep

Data: 2009-04-19 19:28:52
Autor: raff
Właśnie się dowiedziałem
[...]

Stefciu, idz wez Geriavit, wez.

R.

Data: 2009-04-20 05:55:42
Autor: cirrus
Właśnie się dowiedziałem
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gsfn3j$gnk$1news.onet.pl...
[...]

Co brałeś bo majaczysz?

--
stevep

Data: 2009-04-19 18:25:53
Autor: Tzva Adonai
Właśniesiędowiedziałem
Polacy nigdy nie wspolpracowali z okupantami

Polanim hem am shel meshatfei peula me leida, ha davar ha yahid she hem tzrichim
leshanot ze ha tachat she hem menashkim, ve ze tachat russi, ve achshav gam
americai, ani tohe'e kama zman ikach lahem ad she hem yachzeru lenashek le
russia et ha tachat... ;}

Data: 2009-04-19 13:05:00
Autor: raff
Właśnie się dowiedziałem
rAzor pisze:
Jakiś pejsaty dziad (TVN24 - dokument), wymachując paluchem, stwierdził do kamery, ze: "gdyby Polacy nie pomagali Niemcom, zginęłoby o połowę mniej żydów".

Jak on smie mowic tak o narodzie ktory stracil w WWII 2,5 mln ludzi ?!

R.

Data: 2009-04-20 08:22:54
Autor: WW
Właśnie się dowiedziałem
raff pisze:
rAzor pisze:
[...]

Tak naprawdę to dużo więcej.
Wielu z zamordowanych przez Niemców osób pochodzenia żydowskiego, było obywatelami Polski. Zgodnie z prawem traktować i niestety liczyć ich trzeba jako Polaków.
Wyodrębnienie Żydów, jako osobnej nacji, nastąpiło dopiero przy roszczeniach o odszkodowanie.
Zgodnie z prawem międzynarodowym, odszkodowania należało by wypłacić krajom, których byli obywatelami (a państwo pokrzywdzonym).
Wyodrębnienie nacji spowodowało, że pieniądze popłynęły do przedsiębiorstwa Holokaust - a o to chodziło.

Pozdrawiam
  WW

"Ein Reich, ein Volk, ein EURuro"

"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej,
  ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2009-04-19 14:30:47
Autor: awe
Właśnie się dowiedziałem

Użytkownik "rAzor" <raz.dwa.czy.i.sztery@idzie.pies.huckleberry.com> napisał w wiadomości news:gsev1t$qml$1news.interia.pl...
[...]
-- -- -- -- -- -- --
widzialem ten film przed chwila. Bardzo wzruszajacy i ja rozumiem dziadka zyda ktory przezyl to co przezyl. Strach ma wielkie oczy i czlowiek w takiej stuacji czuje sie opuszczony i zaszczuty, a jak jeszcze nie rozumie calej glebi sytuacji, nie zna historii, motywow to potem ma pretensje do calego swiata. To naturalne.
Ale tez relacje polsko zydowskie byly bardzo skomplikowane. Podam teraz skany dotyczace brata mojego dziadka. Wtedy jeszcze porucznika WP, ale podobne historie mialy miejsce na tych ziemiach od dawien dawna.

1. http://www.otofotki.pl/img7/pokaz.php?id=nb8841_Untitled-2.jpg
2. http://www.otofotki.pl/img7/pokaz.php?id=bb3584_Untitled-3.jpg
3. http://www.otofotki.pl/img7/pokaz.php?id=qz6136_Untitled-4.jpg
awe

Data: 2009-04-19 19:00:23
Autor: cirrus
Właśnie się dowiedziałem
[...]

Racja twój antysemityzm dorównuje kretynizmowi, ale dominujący jest kundlizm.

--
stevep

Właśnie się dowiedziałem