[OT] W?a?nie sobie obejrza?a?em "Taksówkarza"...

Data: 2011-02-13 09:16:12
Autor: Maverick
[OT] W?a?nie sobie obejrza?a?em "Taksówkarza"...
Właśnie sobie obejrzałem "Taksówkarza" - tak mnie jakoś naszło po artykule o rzezi w jednym z łódzkich biur poselskich i musze przyznać, że nareszcie sobie przypomniałem co to znaczy "kultowe cytaty" ;-)))))

Pozdrawiam, M.
--
http://forum.gazeta.pl/forum/f,338,Pszczyna.html

Data: 2011-02-16 16:31:54
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-13 09:16, Maverick pisze:
[...]

niedawno caly internet mial ubaw z jednego odcinka z Klanu w ktorym byl cyctat z Taksowkarza.
Rysiu, tez taksowkarz, tez z bronia w reku, tez odbil dziewczyne z rak sutenerow. Troche inna konkluzja byla. Dla wymiaru sprawiedliwosci i czesci spoleczenstwa nie byl bohaterem ale przestepca :)))

--
the_foe

Data: 2011-02-17 08:31:20
Autor: GB
W dniu 2011-02-16 16:31, the_foe pisze:
[...]

lol

[OT] W?a?nie sobie obejrza?a?em "Taksówkarza"...