Właśnie z tych Komorowskich

Data: 2010-07-15 14:59:07
Autor: Kastet
Właśnie z tych Komorowskich
http://wikipedia.wp.pl/wiki/Komorowscy

"W 1477 roku, w związku ze sprzyjaniem przez Komorowskich Maciejowi Korwinowi, który sprzymierzył się z zakonem krzyżackim przeciwko Polsce, Kazimierz Jagiellończyk nakazał podjęcie przeciwko nim akcji zbrojnej. Wojskami, które wykonały to zadanie, dowodził starosta krakowski i wojewoda sandomierski Jakub z Dębna; zniszczono wówczas zamek w Barwałdzie oraz średniowieczny zamek w Żywcu; wojska królewskie opanowały także zamek w Szaflarach, poprzednio dzierżawiony przez Piotra Komorowskiego"

Historia lubi się powtarzać, niestety.

Kastet

Data: 2010-07-15 06:17:52
Autor: DJ MC Donald Musk
On 15 Lip, 14:59, "Kastet" <kaste...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

widocznie sluzbe obcym maja w genach....

Data: 2010-07-15 15:25:05
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-07-15 15:17, DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

Z chęcią bym prześledził historię twojej rodziny do 30 pokoleń wstecz albo i wcześniej, kiedy podkradali mamuty sąsiadom z jaskini.

Data: 2010-07-15 06:30:33
Autor: DJ MC Donald Musk
On 15 Lip, 15:25, PesTYcyD <pesty...@wp.pl> wrote:

> widocznie sluzbe obcym maja w genach....

Z chęcią bym prześledził historię twojej rodziny do 30 pokoleń wstecz
albo i wcześniej, kiedy podkradali mamuty sąsiadom z jaskini.

ja nie jestem prezydentem co reporezentuje wszystkich POwcow i
interesy ruskich w Polszy wiec od mojej rodziny wara....

Data: 2010-07-15 15:33:51
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-07-15 15:30, DJ MC Donald Musk pisze:
ja nie jestem prezydentem co reporezentuje wszystkich POwcow i
interesy ruskich w Polszy wiec od mojej rodziny wara....

To zabawne, typowa retoryka pisiora. Wdepnąłeś w gówno to smród się ciągnie. To jak tam jest z tą twoją rodziną? Wielkiego sentymentu do pra pra pra pra dziadka chyba nie masz, także podejdź do tematu na chłodno i powiedz czym się wpisał do historii.

Data: 2010-07-15 18:29:22
Autor: !' heÂŽsk
Właśnie z tych Komorowskich
On Thu, 15 Jul 2010 14:59:07 +0200, "Kastet" <kastetti@poczta.onet.pl>
wrote:

[...]

kastrat, mamy rok 2010. obudz sie sepleniacy rycerzu.

--

 HeSk

Właśnie z tych Komorowskich