Wlasnie zaczela siem Noc Cudow ;P

Data: 2020-07-12 12:51:19
Autor: mrbluesky.pl
Wlasnie zaczela siem Noc Cudow ;P
Zaczyna siem cyrk z wzywaniem do POnownego liczenia glosow "jakby co" ;) A niech POliczom, wykryjom przy okazji jakie KOmisje i gdzie sfalszowaly. Ciekawe ile mozna dostac za falszowanie wybrow...

Data: 2020-07-12 21:57:43
Autor: Lord Donald
W dniu 12.07.2020 o 21:51, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
Zaczyna siem cyrk z wzywaniem do POnownego liczenia glosow "jakby co" ;)
A niech POliczom, wykryjom przy okazji jakie KOmisje i gdzie sfalszowaly.
Ciekawe ile mozna dostac za falszowanie wybrow...

PO raczej nie przeliczy głosów i to pod kontrolą w samorządach. Dopiero by mieli syf, jak by wyszło, że nie dość, że przegrali, to zdominowane przez POwców samorządy robiły wałki w liczeniu.

Data: 2020-07-12 14:22:02
Autor: mrbluesky.pl
[...]

Jak "pierwszy" oficjalny wynik bendzie nie PO ich mysli POjdom na calosc...

Data: 2020-07-12 23:29:04
Autor: Trefniś
W dniu .07.2020 o 23:22 <mrbluesky.pl@gmail.com> pisze:

[...]

-- -
Jak "pierwszy" oficjalny wynik bendzie nie PO ich mysli POjdom na  calosc...

Manipulacje ciszą wyborczą zaciemniają obraz.
Zakładam (być może błędnie!) bezstronność komisji wyborczych i PKW.

Exit-poll <> late-poll <> wyniki wyborów PKW.

Na podstawie cząstkowych (i przekrojowych) danych exit-poll wydaje mi się,  że wybory wygrał jednak
Trzaskowski, co byłoby IMHO tragedią dla Polski...

--
Trefniś

Data: 2020-07-12 14:54:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 12 lipca 2020 23:29:09 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

co byłoby IMHO tragedią dla Polski...

Dlaczego? Dlatego że lżej oddychać będą różni bon-vivanci i luzacy?

Data: 2020-07-12 23:57:45
Autor: u2
W dniu 12.07.2020 o 23:54, Jakub A. Krzewicki pisze:
W dniu niedziela, 12 lipca 2020 23:29:09 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

co byłoby IMHO tragedią dla Polski...

Dlaczego? Dlatego że lżej oddychać będą różni bon-vivanci i luzacy?

nie ściemniaj ubecki szpiclu, rzydoubecy w odwrocie, Bolanda pokazała wam wała jak Polska cała:)))))))))))))))))

Data: 2020-07-12 16:40:36
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 12 lipca 2020 23:57:47 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> nie ściemniaj ubecki szpiclu, rzydoubecy w odwrocie, Bolanda pokazała wam wała jak Polska cała:)))))))))))))))))

Hola hola, pół Polski nazywasz żydoubecją?
Wytrzeźwiej może.

Trzaskowski nie fascynuje mnie, ale to Duda jest katastrofą.
Pół Polski głosowało nie na Trzaskowskiego ale przeciwko Dudzie.

Data: 2020-07-13 07:55:43
Autor: u2
W dniu 13.07.2020 o 01:40, Jakub A. Krzewicki pisze:
Trzaskowski nie fascynuje mnie, ale to Duda jest katastrofą.

teraz w końcu był wybór między złem a dobrem, Polacy wybrali dobro, a nie wasze ubeckie zło:)))))))))))))))))))))

Data: 2020-07-13 05:36:22
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 13 lipca 2020 07:55:46 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

teraz w końcu był wybór między złem a dobrem, Polacy wybrali dobro, a nie wasze ubeckie zło:)))))))))))))))))))))

No ładnie, to znaczy, że połowa Polaków to nie Polacy?
Nie pij tyle.

Data: 2020-07-13 15:01:31
Autor: u2
W dniu 13.07.2020 o 14:36, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

merdia niemieckie i ubeckie namieszały w głowach Bolandczyków, stąd głupawka, ale i to się zmieni po nowej wojnie światowej:)))))))))))))))))))

Data: 2020-07-13 06:48:43
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 13 lipca 2020 15:02:00 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

merdia niemieckie i ubeckie namieszały w głowach Bolandczyków, stąd głupawka, ale i to się zmieni po nowej wojnie światowej:)))))))))))))))))))

Żadnej wojny nie będzie. Już w tym głowa ludzi sypiących mandalę Kalaczakry.

Data: 2020-07-13 16:02:29
Autor: u2
W dniu 13.07.2020 o 15:48, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

schlaf ruhig weiter:))))))))))))))))))))))))

Data: 2020-07-13 00:44:06
Autor: Trefniś
W dniu .07.2020 o 23:57 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Oby...
Poczekaj do oficjalnych wyników, bo jeszcze wiele się może zdarzyć....

--
Trefniś

Data: 2020-07-13 00:50:15
Autor: u2
W dniu 13.07.2020 o 00:44, Trefniś pisze:
[...]

widać, że tendencja jest wzrostowa dla Doodah, poza tym Killimuszko się nie myli, Bolandę czeka świetlana przyszłość, antypolskie kundelki dostaną łomot:))))))))))))))))))))))

Data: 2020-07-13 00:58:29
Autor: Trefniś
W dniu .07.2020 o 00:50 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Rzeczywiście, late-poll vs exit poll:

@AndrzejDuda 50,8% (+0,4)
@trzaskowski 49,2% (-0,4)

Ale powtarzam - to NIE są wyniki wyborów, za granicą Trzaskowski podobno  bił Dudę na głowę, a zagranica dopiero nadsyła wyniki...

-- -
Trefniś

Data: 2020-07-13 07:52:41
Autor: u2
W dniu 13.07.2020 o 00:58, Trefniś pisze:
[...]

late poll po podliczeniu 90% głosów Doodah 51%

https://wpolityce.pl/polityka/508940-relacja-ii-tura-wyborow-prezydenckich-2020

W niedzielę o godz. 21 zakończyło się głosowanie w II turze wyborów prezydenckich. Znamy już szacunkowe wyniki oparte na badaniu late poll z 90 proc. komisji wyborczych. Wybory prezydenckie w 2020 roku wygrywa Andrzej Duda z wynikiem 51 proc.! Według sondażu frekwencja wyniosła 67,9 proc. Zapraszamy do śledzenia wieczoru wyborczego z portalem wPolityce.pl i telewizją wPolsce.pl.

znakomity wynik zważając na bezpardonowy hejt niemieckich i ubeckich merdiów na Doodah:)))))))))))))))))))))))))))))))))

Data: 2020-07-13 00:42:24
Autor: Trefniś
W dniu .07.2020 o 23:54 Jakub A. Krzewicki <patrick.o.hooligan@gmail.com>  pisze:

W dniu niedziela, 12 lipca 2020 23:29:09 UTC+2 użytkownik Trefniś  napisał:

co byłoby IMHO tragedią dla Polski...

Dlaczego? Dlatego że lżej oddychać będą różni bon-vivanci i luzacy?

Przeczytałeś to w tęczowym NOIZZ?

Starszy facet, czytujący młodzieżowe lewackie portale propagandowe, jawi  mi się albo jako opóźniony umysłowo, albo jako szukający specyficznych  kontaktów na miarę swoich zaburzeń!
Twój zachwyt nad seksem tantrycznym chyba podpowiada, w jakie parafilie  możesz być uwikłany.

Tragedia dla Polski, bo będzie taki prezydent torpedował _wszystkie_  działania rządu, jak to ma miejsce teraz w senacie.

Efektem będzie paraliż państwa, prawdopodobna dymisja rządu, powtórne  wybory parlamentarne - póki nie wróci PO z ekipą.
To nie jest dobry moment - koronawirus i globalny kryzys...

Powodzenia!

--
Trefniś

Data: 2020-07-12 16:14:03
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 13 lipca 2020 00:42:29 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

> [...]

Twój zachwyt nad seksem tantrycznym chyba podpowiada, w jakie parafilie  możesz być uwikłany.

Ach, po co tyle owijania w bawełnę Trefnisiu... skoro się nie wstydzę powiedzieć, że jestem fetyszystą stóp jak Tarantino, tudzież mam pociąg do Azjatek ("yellow fever") i do młódek nadrabiających brak doświadczenia świeżą energią witalną - oczywiście w granicach prawa.

Data: 2020-07-12 16:24:42
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 13 lipca 2020 01:14:04 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]

Ach, po co tyle owijania w bawełnę Trefnisiu... skoro się nie wstydzę powiedzieć, że jestem fetyszystą stóp jak Tarantino, tudzież mam pociąg do Azjatek ("yellow fever") i do młódek nadrabiających brak doświadczenia świeżą energią witalną - oczywiście w granicach prawa.

PS. Typowo lewackich portali zwłaszcza dla młodzieży raczej nie czytam, chociaż znam ich treść ponieważ na studiach na przedmiocie "teoria literatury" jakieś 2 dekady temu mnie uczyli, co w takich należy pisać ;) Przypadkowe wejścia upewniły mnie, że gros wytycznych dotychczas pozostaje niezmienna. Wiem natomiast, co o Dudzie sądzi część światka nazwijmy to ezoterycznego - a i tu opinie są podzielone.

Data: 2020-07-13 02:57:23
Autor: Trefniś

pisze:

> [...]

Ach, po co tyle owijania w bawełnę Trefnisiu... skoro się nie wstydzę  powiedzieć, że jestem fetyszystą stóp jak Tarantino, tudzież mam pociąg  do Azjatek ("yellow fever") i do młódek nadrabiających brak  doświadczenia świeżą energią witalną - oczywiście w granicach prawa.

Pierwszy raz czytam, co o swojej seksualności chcesz powiedzieć.
Częściej czytam mimochodem, co wynika z twoich wypowiedzi.

Owa "zgodność w granicach prawa" którą podkreślasz, dotyczy warunków  azjatyckich, jak sądzę?
Tu w Polsce musiałbyś pozostać niezaspokojonym satyrem-prawiczkiem.. A może  jednak uwaga prokuratury byłaby pożądana?

--
Trefniś

Data: 2020-07-12 18:12:07
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 13 lipca 2020 02:57:35 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

> [...]

Tu w Polsce musiałbyś pozostać niezaspokojonym satyrem-prawiczkiem. A może  jednak uwaga prokuratury byłaby pożądana?

Każdych warunków miejscowych, Trefnisiu.
Mam zylion pierdźset fafnaście tysięcy spraw ważniejszych od seksu.
Chociażby walkę w astralu.

Data: 2020-07-12 18:16:34
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 13 lipca 2020 03:12:08 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]

Każdych warunków miejscowych, Trefnisiu.
Mam zylion pierdźset fafnaście tysięcy spraw ważniejszych od seksu.

PS. Uwagę prokuratury powinni zyskać "egzorcyści" nacierający części intymne młódek olejkami, podobno poświęconymi.

Data: 2020-07-13 08:14:08
Autor: u2
W dniu 13.07.2020 o 03:16, Jakub A. Krzewicki pisze:
PS. Uwagę prokuratury powinni zyskać "egzorcyści" nacierający części intymne młódek olejkami, podobno poświęconymi.

jak otworzysz aszram i będziesz miał 60+ latek jak Mahesz Mahariszi to nawet nacieranie miejsc intymnych młódek tobie nie pomoże:))))))))))))))))))))

Data: 2020-07-13 04:47:22
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 13 lipca 2020 08:14:08 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

jak otworzysz aszram i będziesz miał 60+ latek jak Mahesz Mahariszi to nawet nacieranie miejsc intymnych młódek tobie nie pomoże:))))))))))))))))))))

Hehe, ja się prowokatury nie boję.

Największa mafia (sutannowa) żeby przeciągnąć mnie na swoją stronę, kilka razy podsuwała mi najbardziej sensowne młódki - nie jakieś tam gotki czy cosplayerki, ale dziewczęta nadające się do żeniaczki, jednakże ich nie ruszyłem. Gdyby mi chodziło tylko o seks, to już dawno byłbym przykładnym katolikiem i miał jakąś katolicką podfruwajkę za żonę.

Cele Zenu Zielonego Smoka są inne i bardziej dalekosiężne... seks _może_ służyć do ich realizacji jako źródło energii i metoda wychowania młodej generacji oraz produkcji następnej, ale wcale nie musi. Jeżeli ma zaszkodzić sprawie, wymagany jest bezwzględnie celibat.

Data: 2020-07-13 15:04:18
Autor: u2
W dniu 13.07.2020 o 13:47, Jakub A. Krzewicki pisze:
Największa mafia (sutannowa) żeby przeciągnąć mnie na swoją stronę, kilka razy podsuwała mi najbardziej sensowne młódki

ty pedofil ?

Data: 2020-07-13 07:08:36
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 13 lipca 2020 15:04:53 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 13.07.2020 o 13:47, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Największa mafia (sutannowa) żeby przeciągnąć mnie na swoją stronę, kilka razy podsuwała mi najbardziej sensowne młódki

ty pedofil ?

Mówię o laskach w wieku 16-18 lat. Mój ulubiony wiek, jeżeli chodzi o Europejki. Wcześniej nie rozwija się w tej zakołtunionej rasie libido, a stąd trudno o alchemiczną rasayanę. Żadnej nie przyjąłem. Wszystkie to był podkład, żebym płodził chrześcijańskie dzieciaki, czego zaprzysięgłem się nie robić. Dziewczę musi być z właściwej rodziny (z europejskich np. Askańczyków albo Czarnej Szlachty Weneckiej, z azjatyckich klanu Ashina albo Burczukinów, w ostateczności szlachta chazarsko-mojżeszowa) i mieć genetycznie paranormalne zdolności.

Niektóre z tych, co odrzuciłem, wyrosły na celebrytki i przeszły na właściwą moim zdaniem stronę. Ale stało się to już absolutnie bez mojego fizycznego udziału, a poza tym talent do kurwienia się a do magii i szamanizmu to dwie zupełnie rozłączne, a nawet przeciwne sprawy.

Data: 2020-07-13 18:23:54
Autor: u2
W dniu 13.07.2020 o 16:08, Jakub A. Krzewicki pisze:
Mówię o laskach w wieku 16-18 lat.

a skąd wiesz ? może wyglądały na starsze niż były, lubujesz się w takich młódkach jak Romek P. ?

Data: 2020-07-13 09:42:59
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 13 lipca 2020 18:23:56 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 13.07.2020 o 16:08, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Mówię o laskach w wieku 16-18 lat.

a skąd wiesz ? może wyglądały na starsze niż były, lubujesz się w takich młódkach jak Romek P. ?

PS. Trefniś robi ze mnie jakiegoś nie wiadomo perwerta, a ja po prostu jestem zbyt leniwy, żeby mi się chciało oswajać damy po przejściach i zbyt bezwzględny, żeby tolerować u dziewczyn wiadome poglądy (wszystkie inne tak, ale tych jest u polskich kobiet jak na lekarstwo). Dlatego chyba do końca życia nie będę się zadawał erotycznie z innymi kobietami niż:
1) Kupione - kurwy i jak będzie mnie stać utrzymanki.
2) Agentki wpływu i "czarownice" - podarowane przez jakieś wpływowe towarzystwo (oprócz sutannowego) jako dożywotnia łapówka. Taką najpewniej dostanę za żonę, chyba że wcześniej przygrucham którąś z następnej kategorii.
3) Niewinne, naiwne i mało uświadomione - najlepsze do urobienia na swoje kopyto. Preferowane jako małżonka, bo samemu do światopoglądowego i politycznego urobienia.
4) Samoinicjowane - takie, które zbuntowały się i świadomie wybrały podobną jak ja drogę konspiracji.

Data: 2020-07-13 18:46:53
Autor: u2
W dniu 13.07.2020 o 18:42, Jakub A. Krzewicki pisze:
4) Samoinicjowane - takie, które zbuntowały się i świadomie wybrały podobną jak ja drogę konspiracji.

czyli ryczące 40-stki takie ty ?:)))))))))))

Data: 2020-07-13 09:45:41
Autor: Jakub A. Krzewicki
> [...]
> Mówię o laskach w wieku 16-18 lat.

a skąd wiesz ? może wyglądały na starsze niż były, lubujesz się w takich młódkach jak Romek P. ?

A wiem, bo jakieś dalsze znajomości pomimo braku romansu erotycznego trwały i po 2-3 latach każda z nich zaczęła jakieś studia, wtedy się urywały.

Data: 2020-07-13 18:48:09
Autor: u2
W dniu 13.07.2020 o 18:45, Jakub A. Krzewicki pisze:
A wiem, bo jakieś dalsze znajomości pomimo braku romansu erotycznego trwały i po 2-3 latach każda z nich zaczęła jakieś studia, wtedy się urywały.

czyli korepetycje tylko do egzaminu, a potem won, boś za mało majętny ?:)

Data: 2020-07-13 10:07:31
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 13 lipca 2020 18:48:10 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

czyli korepetycje tylko do egzaminu, a potem won, boś za mało majętny ?:)

Nie, to były raczej znajomości towarzyskie niż służbowe.
A później jedna wyjechała na studia za granicę, inna do agencji modelek, jeszcze inna do jakiegoś klubu sportowego etc.
W sumie to ich starzy i ich znajomi księża chcieli, żebym się z nimi hajtnął, bo imponowała im moja erudycja.

A jak kiedyś parę lat temu poznałem na jednym koncercie metalowym naprawdę fajną dziewczynę o ognistoczerwonych włosach, samozwańczą turbosłowiankę i szamanistkę, chyba córkę jednej z koleżanek narodowości koszernej ze studiów (ale nie jestem pewien, bo nie przedstawiła mi swoich jareckich tylko miała podobieństwo do niej wypisz-wymaluj) uczącą się w liceum plastycznym... to moja własna rodzinka pod groźbą odcięcia funduszy kazała mi się wycofać z neopogańskiej działalności literackiej i wydawniczej. I to pomimo, że z kościółkiem to już dawno się rozstali, a w tych wyborach głosowali na Trzaska. "Gdzie się podziała ta miła katolicka brunetka, z którą chodziłeś kiedyś na treningi kung-fu?"

Data: 2020-07-13 19:13:29
Autor: u2
W dniu 13.07.2020 o 19:07, Jakub A. Krzewicki pisze:
poznałem na jednym koncercie metalowym naprawdę fajną dziewczynę o ognistoczerwonych włosach, samozwańczą turbosłowiankę i szamanistkę, chyba córkę jednej z koleżanek narodowości koszernej ze studiów

ty rzyd, że gustujesz w rzydówkach ?

no i ten metal, toż to łomot w zęby:)

Data: 2020-07-13 10:25:22
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 13 lipca 2020 19:13:43 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> poznałem na jednym koncercie metalowym naprawdę fajną dziewczynę o ognistoczerwonych włosach, samozwańczą turbosłowiankę i szamanistkę, chyba córkę jednej z koleżanek narodowości koszernej ze studiów

Nie no słuchaj, okazała się być fanką moich wierszy.
No i ta znajomość skończyła się najszybciej ze wszystkich, bo po paru tylko dniach.

Jareccy byli nawet trochę zainteresowani, ale jak dodałem, że jest ona moją czytelniczką, to natychmiast kazali się mi z nią przestać spotykać pod groźbą, że przestaną mi od tej pory pożyczać na zakup praw poboru i sami przejmą cały interes. Zapytałem dlaczego, przecież to moja groupie. "Właśnie dlatego".

Data: 2020-07-13 10:34:56
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 13 lipca 2020 19:25:23 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]

Jareccy byli nawet trochę zainteresowani, ale jak dodałem, że jest ona moją czytelniczką, to natychmiast kazali się mi z nią przestać spotykać pod groźbą, że przestaną mi od tej pory pożyczać na zakup praw poboru i sami przejmą cały interes. Zapytałem dlaczego, przecież to moja groupie. "Właśnie dlatego".

PS. Chciałem wtedy właśnie w jednej galerii sztuki, w której kiedyś pracowałem, zrobić swój otwarty wieczór autorski. Wyszedłby niezły sabat, bo tam na zapleczu były schowane francuskie wina a dziouszka jak znam życie, przyszła by na to i przyprowadziła swoje psiapsiółki. "Jak już chcesz robić Kubciu ten benefis, to rób w tej ich szkółce, a nie na Nadodrzu, bo przyjdą miejscowi narodowo-katoliccy skini od Bosaka i rozwalą tę imprę. I żadnego zrywania młodych fanek!" Czy to nie okrucieństwo? Zrezygnowałem.

Data: 2020-07-13 20:25:38
Autor: u2
W dniu 13.07.2020 o 19:34, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

demonizujesz Bosiaka, on ze stajni konia, młody żonkoś, wygląda na rzyda, jaki ma interes na robieniu tobie popularności i reklamy ?:)

Data: 2020-07-13 12:02:26
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 13 lipca 2020 20:23:05 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 13.07.2020 o 19:25, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Nie no słuchaj, okazała się być fanką moich wierszy.
> No i ta znajomość skończyła się najszybciej ze wszystkich, bo po paru tylko dniach.

no widzisz, okazałeś się być z plebsu, i za mało majętny, to rodzice decydują za kogo wydać swoją córkę

gdybyś miał jakiś tytuł arystokratyczny, to może by się połasili, jak to drzewiej bywało, że kupcy rzydoscy chętnie kupowali takie tytuliki:)

Źle czytasz, jej rodziców nawet nie zdążyłem spotkać, to moi mieli obiekcje.

Data: 2020-07-13 21:18:11
Autor: u2
W dniu 13.07.2020 o 21:02, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

to ty maminsynek, bez obrazy:)

Data: 2020-07-13 15:22:49
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 13 lipca 2020 21:18:13 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> to ty maminsynek, bez obrazy:)

Częściowo. Ale to wynika z sytuacji rodzinnej. Robiąc zakupy i załatwiając inne wymagające wyjścia sprawy dla osób starszych w rodzinie, które nie mogą wyjść z domu oraz żyjąc z dorywczych zarobków internetowych (jako "piszpan" biznesowy i spekulant wszelakiej maści) mam uzyskane więcej zaufania w rodzinie i przede wszystkim zagwarantowane dziedziczenie spadku - niż młodszy brat, który też co prawda woli zarabiać pieniądze dorywczo, ale w realu (na budowach, w transporcie, w sklepach i w tuzinach innych czynności) i podobnie jak bratowa zaniedbuje opiekę nad własnym synem.

Data: 2020-07-14 04:07:36
Autor: Jacek Bialy
[...]

To oni nie mają emerytur?

JB

Data: 2020-07-14 04:50:44
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 14 lipca 2020 13:07:37 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> to ty maminsynek, bez obrazy:)  - Częściowo. Ale to wynika z sytuacji rodzinnej. Robiąc zakupy i załatwiając inne wymagające wyjścia sprawy dla osób starszych w rodzinie, które nie mogą wyjść z domu oraz żyjąc z dorywczych zarobków internetowych (jako "piszpan" biznesowy i spekulant wszelakiej maści)

> [...]

Mają. Tylko że zamiast wydawać na obcych pracowników socjalnych, to ja trzymam ich portfel. Jestem uczciwy i nie robię im dziury w budżecie, to mają zaufanie. Ze swojej strony wiem, że swego czasu to wszystko i tak będzie moje, więc po co mam okradać sam siebie?

Data: 2020-07-14 08:24:28
Autor: Jacek Bialy
Wlasnie zaczela siem Noc Cudow ;P
to ty maminsynek, bez obrazy:)  - Częściowo. Ale to wynika z sytuacji rodzinnej. Robiąc zakupy i załatwiając inne wymagające wyjścia sprawy dla osób starszych w rodzinie, które nie mogą wyjść z domu oraz żyjąc z dorywczych zarobków internetowych (jako "piszpan" biznesowy i spekulant wszelakiej maści) To oni nie mają emerytur?

[...]
-- -- -

Czyli jesteś od nich podwójnie uzależniony - raz że od rodziców, a drugi raz od pracodawców ;-)

--
JB

Data: 2020-07-13 08:12:18
Autor: u2
W dniu 13.07.2020 o 03:12, Jakub A. Krzewicki pisze:
Mam zylion pierdźset fafnaście tysięcy spraw ważniejszych od seksu.
Chociażby walkę w astralu.

motasz się jak każden ubek:))))))))))))))

Data: 2020-07-13 08:45:36
Autor: Trefniś
W dniu .07.2020 o 08:12 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 13.07.2020 o 03:12, Jakub A. Krzewicki pisze:
Mam zylion pierdźset fafnaście tysięcy spraw ważniejszych od seksu.
Chociażby walkę w astralu.

motasz się jak każden ubek:))))))))))))))

Wierzysz, że to zaledwie onanista?
Ja nie wierzę, niestety.
Byłaby to pierwsza pozytywna cecha Krzewickiego.

--
Trefniś

Data: 2020-07-13 03:37:17
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 13 lipca 2020 08:45:42 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

> motasz się jak każden ubek:))))))))))))))

Wierzysz, że to zaledwie onanista?
Ja nie wierzę, niestety.
Byłaby to pierwsza pozytywna cecha Krzewickiego.

To powiem inaczej.
Nie robię nic, co mogłoby zaszkodzić mojej agendzie w razie wpadunku. Jestem jej czempionem - a to znaczy, że muszę być jak żona Cezara, poza wszystkimi podejrzeniami.

Jestem zatem tak przekonany o słuszności swoich głównych celów polityczno-kulturalnych i zdeterminowany, że drobne grzeszki zostawiłem sobie na później.

Data: 2020-07-13 04:00:53
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 13 lipca 2020 12:37:19 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]

Jestem zatem tak przekonany o słuszności swoich głównych celów polityczno-kulturalnych i zdeterminowany, że drobne grzeszki zostawiłem sobie na później.

PS. A tu lektura dla was, żeby się nie nudziło:
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:First_Earth_Battalion_Field_Manual.djvu
https://archive.org/details/menwhostareatgoa00rons_0

Data: 2020-07-13 09:29:18
Autor: u2
W dniu 13.07.2020 o 08:45, Trefniś pisze:
[...]

no wiesz, jedna z jego koleżanek używała laleczki voodoo wobec polskiego polityka, ale na szczęście czarna magia wiedźmy dała odwrotny od zamierzonego efekt:))))))))))))))))))))))

Data: 2020-07-13 00:53:52
Autor: u2
W dniu 13.07.2020 o 00:42, Trefniś pisze:
Tragedia dla Polski, bo będzie taki prezydent torpedował _wszystkie_ działania rządu, jak to ma miejsce teraz w senacie.

senacik z domniemanym łapówkarzem na czele opóźnia ustawy na 30 dni, ubecki preziu mógłby na dużo dłużej, choć nawet z wetem ubeckiego prezia Sejm mógłby rządzić, ale byłoby to znacznie utrudnione

Data: 2020-07-13 01:01:56
Autor: Trefniś
W dniu .07.2020 o 00:53 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

OK, ale to opóźnia _istotne_ działania w dobie koronawirusa i globalnego  kryzysu.
Te opóźniania mogą być na miarę "być albo nie być".

--
Trefniś

Data: 2020-07-13 08:01:24
Autor: u2
W dniu 13.07.2020 o 01:01, Trefniś pisze:
[...]

świat nie może przestać istnieć, to fizycznie niemożliwe, poczytaj sobie o fizyce kwantowej, nicości nigdy nie było, nie ma i nigdy nie będzie:)

ale rzeczywiście jeśli Polacy zlekceważą środki bezpieczeństwa to może być druga fala, ale służby epidemiologiczne radzą sobie znakomicie, wykonując kawał dobrej roboty

no i ubeckiej sitwie na rękę byłaby katastrofa, tyle, że Bolanda radzi sobie świetnie na złość ubekom:))))))))))))))

Data: 2020-07-13 08:53:38
Autor: Trefniś
W dniu .07.2020 o 08:01 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Druga fala koronawirusa przyjdzie tak, czy siak - nie ma wątpliwości..

Na szczęście przewaga Dudy rośnie.
Ale sam Schettino zastanawia się nad oprotestowaniem wyników wyborów.
Pewnie będą chcieli ingerencji UE...

--
Trefniś

Data: 2020-07-13 09:25:51
Autor: u2
W dniu 13.07.2020 o 08:53, Trefniś pisze:
Na szczęście przewaga Dudy rośnie.
Ale sam Schettino zastanawia się nad oprotestowaniem wyników wyborów.
Pewnie będą chcieli ingerencji UE...

przewaga rośnie

Doodah 51.21%
Trzask 48.79%

wyniki podliczone z 99.97% komisji

gdyby różnica byłą błędu statystycznego to mogliby podważać, a tak nie udało im się wywołać krwawych zamieszek na ulicach, więc i zagra-manica nic im rzydo-ubekom nie pomoże:)))))))))))))))

Data: 2020-07-13 06:21:02
Autor: z
Wlasnie zaczela siem Noc Cudow ;P
Zluzuj majty. Trzeciej tury nie będzie ;-)

Wlasnie zaczela siem Noc Cudow ;P