Właśnie zostałem opem....

Data: 2009-10-28 11:14:47
Autor: Tzva Adonai
Właśnie zostałem opem....
.... na rosyjskim kanale IRC o polityce, który na początku 2010 będzie
obchodził swoje siódme urodziny.. Każdy, kto choć raz był na IRC, wie
o co chodzi... ;}

Op to dyskutant o szczególnych zasługach dla rozwoju kanału.. Status
ten jest przyznawany najczęściej po dwóch latach uczestnictwa, czasami
wcześniej w zależności od uznania pozostałych opów...

Oto dowód: http://w170.wrzuta.pl/obraz/3FEu8qjgB8e/wlasnie_zostalem_opem

Osoba o ksywce 'Paljak' to ja.....

Data: 2009-10-28 11:55:25
Autor: Antenka
Właśnie zostałem opem....
On 28 Paź, 19:14, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

Chyba o(p)słem...A co kopyta ci wyrosły, czy dostałeś oślich uszu?

Antenka

Data: 2009-10-28 19:57:10
Autor: up
Właśnie zostałem opem....
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:d21003b3-c72e-437a-8bf0-33ed6545ba61g22g2000prf.googlegroups.com...
Chyba o(p)słem...A co kopyta ci wyrosły, czy dostałeś oślich uszu?

Miesiączka jej się skończyła i zaczyna się menopauza.
Ty też uważaj na to.

Data: 2009-10-28 12:04:51
Autor: Antenka
Właśnie zostałem opem....
On 28 Paź, 19:57, "up" <f...@them.up> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:d21003b3-c72e-437a-8bf0-33ed6545ba61g22g2000prf.googlegroups.com...

> Chyba o(p)słem...A co kopyta ci wyrosły, czy dostałeś oślich uszu?

Miesiączka jej się skończyła i zaczyna się menopauza.
Ty też uważaj na to.

Tzvel jest babą? A to numer!

Antenka

Data: 2009-10-28 20:12:00
Autor: u2
Właśnie zostałem opem....
Antenka pisze:

Osoba o ksywce 'Paljak' to ja.....

Chyba o(p)słem...A co kopyta ci wyrosły, czy dostałeś oślich uszu?

Raczej przechrzcił się na polskość, bo ma ksywę Paljak :)

Data: 2009-10-28 19:19:35
Autor: up
Właśnie zostałem opem....
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:1f0c2bc7-4d4b-4b32-a40f-b0aea69ad8edw37g2000prg.googlegroups.com...
Osoba o ksywce 'Paljak' to ja.....

Gdyby Brezhniev żył to dałby ci może medal
a właściwie to co mnie to kurwa obchodzi?

Data: 2009-10-28 11:21:47
Autor: Tzva Adonai
Właśnie zostałem opem....
On 28 Paź, 19:19, "up" <f...@them.up> wrote:

Gdyby Brezhniev żył to dałby ci może medal
a właściwie to co mnie to kurwa obchodzi?

A co mnie obchodzi twoje obsesyjno-kompulsywne pierdolenie o pensjach
nauczycielskich, walucie euro i mafii w śląskiej policji?....

Data: 2009-10-28 19:46:22
Autor: up
Właśnie zostałem opem....
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:1a15da27-9c2a-4e3e-8718-7a6aad49f6aea39g2000pre.googlegroups.com...
A co mnie obchodzi twoje obsesyjno-kompulsywne pierdolenie o pensjach
nauczycielskich, walucie euro i mafii w śląskiej policji?....

No prawda, bo ciebe przecież obchodzi tylko msza w Szabas w Synagodze.
Shalom
Shalom
Shalom
Shalom

[...]