Właśnieoglądnąłem film archiwalny...

Data: 2009-09-30 21:34:06
Autor: MH
Właśnieoglądnąłem film archiwalny...
... ukazujący wizytę Goebbelsa w obozie rosyjskich jeńców...

Jeden z Rusków zaczął coś bełkotać w łamanym niemieckim o przyjaźni
niemiecko-rosyjskiej, o tym jak wspaniały jest Hitler i naród
niemiecki itd... Goebbels niby go słuchał, ale nie patrzył mu w oczy,
jego wzrok ciągle błądził po łbie Ruska... Po kilkunastu sekundach
zmrużył oczy i powiedział: "Daj zbliżenie na tylną cześć czaszki tego
zwierzęcia"... Krótka przerwa w nagraniu.. Nowe ujęcie: Rusek otoczony
wianuszkiem niemieckich oficerów oglądających go jak obiekt
muzealny...

Nie chlej tyle !!  Też oglądałem ten odcinek Koziołka Matołka...

MH

--

Właśnieoglądnąłem film archiwalny...