Wlasnosc drogi, uszkodzona opona - pytania

Data: 2012-09-09 18:51:35
Autor:
Wlasnosc drogi, uszkodzona opona - pytania
:ǝʇoɹʍ noʎ

Zaznaczam, ze mam swiadka zdarzenia - mieszkaniec poesji naprzeciwko
ktory zainteresowal sie dlaczego przed posesja robie zdjecia. Jesli ktos
przerabial - prosze o wskazowki. Ew. koszt wymiany felgi nieznany (ronal
robiony dla forda), koszt pojedynczej gumy ok 400PLN (wzmocnione - 97H).
Za wszelkie wskazowaki dzieki.

Ja z moim Polonezem Truckiem Royem nie mam takich problemów. Posiadam w nim potężne felgi 13", solidne opony Stomil i przede wszystkim dętki, które jakiś czas temu wypełniłem pianką budowlaną uzyskując koła typu rum-
flat. Wcześniej pompowałem dętki ciepłym azotem, ale uważam, że jest przereklamowany.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Wlasnosc drogi, uszkodzona opona - pytania